return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
4 שנים בפורום!!!!
View this Thread in Original format
Segev
שיוווו עוד שלושה ימים ימלאו לי 4 שנים שאני רשום בפורום הזה!!!
ואי הזמן טס!!
נרשמתי בגיל 15 עכשיו אני בן 19
ואלה היו 4 שנים של מוזיקה איכותית מי יתן והיו עוד 4 בדרך!!
יאללה לילה טוב!!
היה סוף באומן!!!!
DjChook
אני לא רוצה לראות פה הודעות על האומן :)

אגב, אני עומד על 5.5 שנים פה :)
KrazyDJs
אני קצת צעיר ממכם, סגרתי 3 שנים לפני 3 שבועות...
באמת הזמן טס...
sh33p
מזל טוב אחי
חח אני בין הצעירים פה
בקיץ יהיה רק שנתיים
gErver
מזל טוב איש !!

עד 100 כ 20.

:D
m0sh
מזדקנים אה....
5.4 שנים...

חן יא צעיר
DjChook
לפחות יש לי רשיון
m0sh
יש לי גם
הוא חזר
המשפט ב30 לאפריל(דחיתי קצת)
DjChook
פסדר הבנת את הכוונה ;)

טוב נו בתקווה ששנה הבאה אני אצחק עליך מהאוניברסיטה ;)
Sm0keMachine
אני יותר מ5.5 שנים.......
פז"מ!

Liran-A
בסביבות החודש... :(
YoraY
מזל טוב רק שלא כל אחד עכשיו יפתח טרדים על כל שנה שהוא פה.. :P

חח אני עומד עעעעעל.........? כמה 3-2
?

שיהיה.. :>
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement