|
4 שנים בפורום!!!!
|
View this Thread in Original format
| Segev |
שיוווו עוד שלושה ימים ימלאו לי 4 שנים שאני רשום בפורום הזה!!!
ואי הזמן טס!!
נרשמתי בגיל 15 עכשיו אני בן 19
ואלה היו 4 שנים של מוזיקה איכותית מי יתן והיו עוד 4 בדרך!!
יאללה לילה טוב!!
היה סוף באומן!!!! |
|
|
| DjChook |
אני לא רוצה לראות פה הודעות על האומן :)
אגב, אני עומד על 5.5 שנים פה :) |
|
|
| KrazyDJs |
אני קצת צעיר ממכם, סגרתי 3 שנים לפני 3 שבועות...
באמת הזמן טס... |
|
|
| sh33p |
מזל טוב אחי
חח אני בין הצעירים פה
בקיץ יהיה רק שנתיים |
|
|
| gErver |
מזל טוב איש !!
עד 100 כ 20.
:D |
|
|
| m0sh |
מזדקנים אה....
5.4 שנים...
חן יא צעיר |
|
|
| DjChook |
| לפחות יש לי רשיון |
|
|
| m0sh |
יש לי גם
הוא חזר
המשפט ב30 לאפריל(דחיתי קצת) |
|
|
| DjChook |
פסדר הבנת את הכוונה ;)
טוב נו בתקווה ששנה הבאה אני אצחק עליך מהאוניברסיטה ;) |
|
|
| Sm0keMachine |
אני יותר מ5.5 שנים.......
פז"מ! |
|
|
| Liran-A |
| בסביבות החודש... :( |
|
|
| YoraY |
מזל טוב רק שלא כל אחד עכשיו יפתח טרדים על כל שנה שהוא פה.. :P
חח אני עומד עעעעעל.........? כמה 3-2
?
שיהיה.. :> |
|
|
|
|