|
[17-06-2006] United In Trance - Asta, Den Haag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MdJ |
Partytime! :D
Lijkt er overigens op dat de trance scene weer een beetje aantrekt in Nederland, zijn weer wat leuke feestjes de komende tijd!
Groetjes uit Miami (waar het nu kei hard regent haha)
Menno :) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MdJ
Partytime! :D
Lijkt er overigens op dat de trance scene weer een beetje aantrekt in Nederland, zijn weer wat leuke feestjes de komende tijd!
Groetjes uit Miami (waar het nu kei hard regent haha)
Menno :) |
Niet lullig doen menno..:) zeg eens hoe warm het is nu? |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
Niet lullig doen menno..:) zeg eens hoe warm het is nu? |
Tis nog ècht slecht weer ook ! :haha: :haha: (Hoewel, een temp van dik 25+ graden.......lekkerrrrrr !!)
 |
|
|
| bloesem |
Hopelijk aanwezig...
Er zijn idd een beetje veel mooie feesten mei, juni. En de meesten op niet-gunstige data voor mij :conf:
Dus ik moet even gaan vergaderen hier ;) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by MdJ
Groetjes uit Miami (waar het nu kei hard regent haha)
Menno :) |
Vanmiddag scheen anders hier het zonnetje ook erg lekker hoor ;) :D |
|
|
| MdJ |
Nog een maandje te gaan...
Volledige pressrelease gaat een dezer dagen ook de deur uit! :) |
|
|
|
|