|
[17-06-2006] United In Trance - Asta, Den Haag (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Enrico |
| Oordopjes zijn gewoon geweldig en zeker de investering meer dan waard......gewoon kopen dus. :) |
|
|
| SonnyM |
Ik neem wel wat ear plugs mee van het werk
Voor als ik het wel nodig ben.... |
|
|
| MdJ |
Geluid gaan we in de gaten houden :)
Timetable is:
23:00-00:30 Will Holland
00:30-02:00 Jonas Steur
02:00-03:30 Kyau vs. Albert
03:30-05:00 M.I.K.E.
Morgen is het zover :D |
|
|
| HardKiller |
| Ik heb persoonlijk geen problemen met het geluid in de asta, en nee, ik ben niet doof :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| Als jij niet met een hele dikke piep in je oren thuis komt uit de Asta, is dat toch echt wel een teken dat je gehoor niet is zoals het hoort te zijn :toothless |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Als jij niet met een hele dikke piep in je oren thuis komt uit de Asta, is dat toch echt wel een teken dat je gehoor niet is zoals het hoort te zijn :toothless |
Een piep is er altijd wel, maar bij de Asta niet meer of minder dan andere feesten :) |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Een piep is er altijd wel, maar bij de Asta niet meer of minder dan andere feesten :) |
zit je hele tijd in de plee dan ofzo?
:p |
|
|
| Solar1 |
Kijk er erg naar uit!
Als het weer meevalt, pikken we eerst een dagje Scheveningen mee, maakt de trip er aan leuker op!
THX Menno 4 timetable, en het "watchen" van het geluid! Zou niet willen meemaken dat ik owv mijn gehoor nooit meer hemelse trance kan beluisteren... |
|
|
| eieregooie |
| lol, al me vrienden hebben afgehaakt, dus beter gaan er wat bekenden zijn ofzo :whip: |
|
|
| HardKiller |
| Was weer een heerlijk feestje, en M.I.K.E. onverwacht de held van de avond! :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| Ik trok MIKE voor geen meter... Snel naar huis gegaan... Verder was t niet het beste United In Trance / Intuition feestje, maar toch zeker vermakelijk :) |
|
|
|
|