return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
[17-06-2006] United In Trance - Asta, Den Haag (pg. 4)
View this Thread in Original format
Tom Lont
Nog 2 dagen :)
Enrico
Oordopjes zijn gewoon geweldig en zeker de investering meer dan waard......gewoon kopen dus. :)
SonnyM
Ik neem wel wat ear plugs mee van het werk
Voor als ik het wel nodig ben....
MdJ
Geluid gaan we in de gaten houden :)

Timetable is:

23:00-00:30 Will Holland
00:30-02:00 Jonas Steur
02:00-03:30 Kyau vs. Albert
03:30-05:00 M.I.K.E.

Morgen is het zover :D
HardKiller
Ik heb persoonlijk geen problemen met het geluid in de asta, en nee, ik ben niet doof :rolleyes:
eieregooie
Als jij niet met een hele dikke piep in je oren thuis komt uit de Asta, is dat toch echt wel een teken dat je gehoor niet is zoals het hoort te zijn :toothless
HardKiller
quote:
Originally posted by eieregooie
Als jij niet met een hele dikke piep in je oren thuis komt uit de Asta, is dat toch echt wel een teken dat je gehoor niet is zoals het hoort te zijn :toothless

Een piep is er altijd wel, maar bij de Asta niet meer of minder dan andere feesten :)
Unique2701
quote:
Originally posted by HardKiller
Een piep is er altijd wel, maar bij de Asta niet meer of minder dan andere feesten :)

zit je hele tijd in de plee dan ofzo?

:p
Solar1
Kijk er erg naar uit!

Als het weer meevalt, pikken we eerst een dagje Scheveningen mee, maakt de trip er aan leuker op!

THX Menno 4 timetable, en het "watchen" van het geluid! Zou niet willen meemaken dat ik owv mijn gehoor nooit meer hemelse trance kan beluisteren...
eieregooie
lol, al me vrienden hebben afgehaakt, dus beter gaan er wat bekenden zijn ofzo :whip:

HardKiller
Was weer een heerlijk feestje, en M.I.K.E. onverwacht de held van de avond! :crazy:
eieregooie
Ik trok MIKE voor geen meter... Snel naar huis gegaan... Verder was t niet het beste United In Trance / Intuition feestje, maar toch zeker vermakelijk :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement