|
SweTA mixfestival 2006 - framtiden (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| Sedär ja, nu börjar det likna något! :) |
|
|
| FredAcler |
Jag är gärna med, och jag ber så mycket om ursäkt för att min mix inte var exklusiv för just SweTA-festivalen, kan inte skylla på nåt annat mig själv och jag lovar att det inte skall upprepas.
Jag hoppas ni inte slår mig alltför hårt nästa gång ni ser mig ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Om jag hinner träna tillräckligt och ni behöver någon som är sämst så kanske jag ställer upp, får se hur mycket jag vill skämma ut mig själv :D |
det är lungt, jag ska ju vara med :P |
|
|
| Braxen |
| Härligt å läsa, i'm down ! :toocool: |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Om jag hinner träna tillräckligt och ni behöver någon som är sämst så kanske jag ställer upp |
that's the spirit! :toothless
Jag är lätt med, och jag har lovat att inte gömma mig i skuggorna längre :) |
|
|
| Dj P.A! |
| Jag är gärna med nästa gång också. Frågan är bara om man folk anser en som tillräckligt aktiv. Har kanske inte alltid tid att "hänga" här hela dagarna. Skall försöka skriva här lite oftare då... Dock kan jag garantera att mina mixar här alltid varit gjorda för just detta ändamål och tid har jag lagt ner så det räcker. |
|
|
| Braxen |
Mixfestival FTW !
{get the thread going again..} :cool: |
|
|
| jofawe |
Braxn:
Det är på G ;)
Vi ska bara bestämma ett datum först..
jag har ett förslag på att bara ha 2 veckors inspelningstid, istället för 1-2 månader som vi brukar ha :) |
|
|
| Laszlo |
Lugna er ur,,,kan vi inte köra en riktig pre-partyfestival i sthlm någon gång i sommar? kanske på dagen innan nästa kryss? :)
edit: äh...blir nog tight med innan en kryss förresten...vore ju häftigt om vi isf kunde gjort det i terminalen, men fat chance att vi kommer få tillstånd till det liksom :) |
|
|
| DjAviander |
Keep me posted :)
Jag lyssnar gärna eftersom jag inte kan våldgästa någon att recca ett set hos :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Det ska blir riktigt intressant att se vilka som helt plötsligt *hoppsan* blir aktiva igen och vill vara med på denna omgången av SWE-TA mixfestivalen :rolleyes: |
|
|
|
|