return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
SweTA mixfestival 2006 - framtiden (pg. 3)
View this Thread in Original format
Laszlo
Sedär ja, nu börjar det likna något! :)
FredAcler
Jag är gärna med, och jag ber så mycket om ursäkt för att min mix inte var exklusiv för just SweTA-festivalen, kan inte skylla på nåt annat mig själv och jag lovar att det inte skall upprepas.
Jag hoppas ni inte slår mig alltför hårt nästa gång ni ser mig ;)
jofawe
quote:
Originally posted by mr_fisken
Om jag hinner träna tillräckligt och ni behöver någon som är sämst så kanske jag ställer upp, får se hur mycket jag vill skämma ut mig själv :D



det är lungt, jag ska ju vara med :P
Braxen
Härligt å läsa, i'm down ! :toocool:
CJ InterCity
quote:
Originally posted by mr_fisken
Om jag hinner träna tillräckligt och ni behöver någon som är sämst så kanske jag ställer upp

that's the spirit! :toothless

Jag är lätt med, och jag har lovat att inte gömma mig i skuggorna längre :)
Dj P.A!
Jag är gärna med nästa gång också. Frågan är bara om man folk anser en som tillräckligt aktiv. Har kanske inte alltid tid att "hänga" här hela dagarna. Skall försöka skriva här lite oftare då... Dock kan jag garantera att mina mixar här alltid varit gjorda för just detta ändamål och tid har jag lagt ner så det räcker.
Braxen
Mixfestival FTW !



{get the thread going again..} :cool:
jofawe
Braxn:

Det är på G ;)
Vi ska bara bestämma ett datum först..

jag har ett förslag på att bara ha 2 veckors inspelningstid, istället för 1-2 månader som vi brukar ha :)
Braxen
Cool :)
Laszlo
Lugna er ur,,,kan vi inte köra en riktig pre-partyfestival i sthlm någon gång i sommar? kanske på dagen innan nästa kryss? :)

edit: äh...blir nog tight med innan en kryss förresten...vore ju häftigt om vi isf kunde gjort det i terminalen, men fat chance att vi kommer få tillstånd till det liksom :)

DjAviander
Keep me posted :)

Jag lyssnar gärna eftersom jag inte kan våldgästa någon att recca ett set hos :)
SteveTranz4ever
Det ska blir riktigt intressant att se vilka som helt plötsligt *hoppsan* blir aktiva igen och vill vara med på denna omgången av SWE-TA mixfestivalen :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement