|
SweTA mixfestival 2006 - framtiden (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det ska blir riktigt intressant att se vilka som helt plötsligt *hoppsan* blir aktiva igen och vill vara med på denna omgången av SWE-TA mixfestivalen :rolleyes: |
:cool: :cool: :cool:
:nervous: |
|
|
| jofawe |
en snabb undersökning.. vilka är på på att ha bidragen inlämnade veckan innan midsommar?
så kör vi veckan efter? |
|
|
| Braxen |
| ..när e midsommar? :P |
|
|
| Jeremy H |
| Okej att vi brukar dra ut på deadlines lite väl mycket men :p Finns inte risken att det blir väldigt, väldigt få bidrag om det blir så kort tid? Speciellt på sommaren när aktiviteten på SweTA är lägre än normal (av naturliga skäl)..? |
|
|
| Braxen |
| ..men samtidigt så borde ju dom som verkligen 'hänger här' se det .. annars komemr det ju alltid massa bidrag från folk som typ aldrig är här .. å det verkar vi ju vilja skippa.. ? |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Braxen
..men samtidigt så borde ju dom som verkligen 'hänger här' se det .. annars komemr det ju alltid massa bidrag från folk som typ aldrig är här .. å det verkar vi ju vilja skippa.. ? |
Så sant, så sant.. men det kunde ju "arrangörerna" fixa annars kanske :)
Mja, jag vet inte! Hinner jag inte spela in själv så kommer jag iaf att försöka lyssna så mkt som möjligt :) |
|
|
| jofawe |
risken finns ju att det blir så..
men, om vi sätter en deadline i mitten på juni (så borde ju folk skicka in runt den tiden också.. right?
Men vi får ta å snacka ihop oss om det här Steve å Gate42 ;) |
|
|
| Vizay |
| när fan e midsommar undrar jag också? :p |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Vizay
när fan e midsommar undrar jag också? :p |
24:e juni |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jofawe, Gate42... tror det är bättre vi snackar ihop oss på sidan om, sätter datum och sånt. Kanske inte ska ha nån deadline förrän vi vet vilken vecka vi vill köra på ens. |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jofawe, Gate42... tror det är bättre vi snackar ihop oss på sidan om, sätter datum och sånt. Kanske inte ska ha nån deadline förrän vi vet vilken vecka vi vill köra på ens. |
Haha kanske är ett smart drag :haha:
Är det samma MIRC-kanal som förra gången? |
|
|
|
|