|
Liten update igen
|
View this Thread in Original format
| Snakebyte |
Som Petter säger, det går bra nu.
Saker rullar på som de ska, jobben börjar komma in, och låtar klättrar på listor etc etc.
En av låtarna (jag vet det hör inte hit då det inte är trance)gick in som nykomling i japan på 2:a plats och spöade bl.a Madonna. *GLAD*
Jag har fått upp en ny hemsida (för de som är intresserade)där jag kommer posta allt som rör mitt jobb i musikbranchen. Min gamla snakebyte-hemsida pekar till den nya nu också efter att ha varit offline ett tag.
Vill inte verka allt för ego, men jag passa på att synas lite ;) |
|
|
| nils |
man får gratulera. hehe inte illa :)
snygg sida också! tummen upp |
|
|
| NooN |
| Men när kommer detta till Sverige? Kommer ju konkurera ut Günther :D |
|
|
| >>FK |
| vet inte vem du är eller varför din hemsida ser ut som Airbase's men det är inte bara du som kommer hit bara för att hora sig så det behöver du inte oroa dig för. :p |
|
|
| ArcticBeach |
hans och airbase sidor är ju bloggar och inte vanliga hemsidor, finns ju färdiga layouts att använda där ;)
lyssna på lite på bloggen, softa mixar, kul att det går bra för er dock har ja aldrig hört er förut :o |
|
|
| Gate 42 |
Machoman... :haha:
Tycker sånt här är kul. Varken dåligt eller bra. Man får ju ta det för va det är. Tajta brudar i Wookie videon, fick mig faktiskt att titta igenom hela ;)
Men inget knäcker Captain Jack i denna genre. Gillade hans första platta som kom när jag var liten knodd. |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Machoman... :haha:
Tycker sånt här är kul. Varken dåligt eller bra. Man får ju ta det för va det är. |
Håller med =)
keep it up x) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by >>FK
vet inte vem du är eller varför din hemsida ser ut som Airbase's men det är inte bara du som kommer hit bara för att hora sig så det behöver du inte oroa dig för. :p |
Det är skillnad på dom som kommer hit, gör en post med nån länk å sen aldrig syns och sånna som snakebyte här. Snakebyte har faktiskt synts ett tag här på forumen, inte på sista tiden men väl innan.
Personligen tycker jag det är kul att höra lite updates om det hela när det ändå är såpass stort :) |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by >>FK
vet inte vem du är eller varför din hemsida ser ut som Airbase's men det är inte bara du som kommer hit bara för att hora sig så det behöver du inte oroa dig för. :p |
Tack för den du!!!
Både airbase o jag kör ett bloggskript som heter wordpress. De flesta bloggar bygger på det. Sen att vi båda råkade välja samma skin kan varken han eller jag rå för.
Jag har hållt till här i 2 år till och från. Sen så har jag inte alltid tid till att föra diskussioner, men jag låter de som blivit mina vänner här få veta vad som pågår i mitt liv iaf. Men som sagt tack för att du bryr dig så mycket :-P |
|
|
| NooN |
Haha, kollade precis videon.
Han är fan riktigt macho när han drar upp läppen så där :D :D :D
Tjejerna går väl som sagt inte att klaga på. Svenskor? :rolleyes: |
|
|
| NooN |
Vad var det där? :conf: |
|
|
|
|