return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Liten update igen
View this Thread in Original format
Snakebyte
Som Petter säger, det går bra nu.
Saker rullar på som de ska, jobben börjar komma in, och låtar klättrar på listor etc etc.
En av låtarna (jag vet det hör inte hit då det inte är trance)gick in som nykomling i japan på 2:a plats och spöade bl.a Madonna. *GLAD*
Jag har fått upp en ny hemsida (för de som är intresserade)där jag kommer posta allt som rör mitt jobb i musikbranchen. Min gamla snakebyte-hemsida pekar till den nya nu också efter att ha varit offline ett tag.

Vill inte verka allt för ego, men jag passa på att synas lite ;)
nils
man får gratulera. hehe inte illa :)
snygg sida också! tummen upp
NooN
Men när kommer detta till Sverige? Kommer ju konkurera ut Günther :D
>>FK
vet inte vem du är eller varför din hemsida ser ut som Airbase's men det är inte bara du som kommer hit bara för att hora sig så det behöver du inte oroa dig för. :p
ArcticBeach
hans och airbase sidor är ju bloggar och inte vanliga hemsidor, finns ju färdiga layouts att använda där ;)

lyssna på lite på bloggen, softa mixar, kul att det går bra för er dock har ja aldrig hört er förut :o
Gate 42
Machoman... :haha:
Tycker sånt här är kul. Varken dåligt eller bra. Man får ju ta det för va det är. Tajta brudar i Wookie videon, fick mig faktiskt att titta igenom hela ;)

Men inget knäcker Captain Jack i denna genre. Gillade hans första platta som kom när jag var liten knodd.
Kaveh
quote:
Originally posted by Gate 42
Machoman... :haha:
Tycker sånt här är kul. Varken dåligt eller bra. Man får ju ta det för va det är.


Håller med =)

keep it up x)
Vizay
quote:
Originally posted by >>FK
vet inte vem du är eller varför din hemsida ser ut som Airbase's men det är inte bara du som kommer hit bara för att hora sig så det behöver du inte oroa dig för. :p


Det är skillnad på dom som kommer hit, gör en post med nån länk å sen aldrig syns och sånna som snakebyte här. Snakebyte har faktiskt synts ett tag här på forumen, inte på sista tiden men väl innan.

Personligen tycker jag det är kul att höra lite updates om det hela när det ändå är såpass stort :)
Snakebyte
quote:
Originally posted by >>FK
vet inte vem du är eller varför din hemsida ser ut som Airbase's men det är inte bara du som kommer hit bara för att hora sig så det behöver du inte oroa dig för. :p



Tack för den du!!!
Både airbase o jag kör ett bloggskript som heter wordpress. De flesta bloggar bygger på det. Sen att vi båda råkade välja samma skin kan varken han eller jag rå för.
Jag har hållt till här i 2 år till och från. Sen så har jag inte alltid tid till att föra diskussioner, men jag låter de som blivit mina vänner här få veta vad som pågår i mitt liv iaf. Men som sagt tack för att du bryr dig så mycket :-P
NooN
Haha, kollade precis videon.
Han är fan riktigt macho när han drar upp läppen så där :D :D :D

Tjejerna går väl som sagt inte att klaga på. Svenskor? :rolleyes:

jofawe
http://www.aftonbladet.se/atv/playe...=10&clipID=7092

titta va ja hitta!! :)
NooN
quote:
Originally posted by jofawe
http://www.aftonbladet.se/atv/playe...=10&clipID=7092

titta va ja hitta!! :)


Vad var det där? :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement