|
Above & Beyond - I cant Sleep א-כ-ז-ב-ה!!
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
איזה אכזבה
אחרי
alone tonight
שהיה כל כך חזק
זה מה שהם נותנים?
לדעתי טראק משעמם
הווקאל מציק וחוזר על עצמו ממש חרוש ..להקיא..
לא אהבתי בכלל |
|
|
| omergunr |
הפוך..............
:conf: :conf: :conf: |
|
|
| DvJ |
מה עלמה אתה מדבר???
אחד הקטעים האהובים עליי ביותר בדיסק הזה......
מלודיה יפייפיה ווקאל מדהים.....
רמיקס של סיגנום בדרך.............. |
|
|
| sh33p |
cant sleep
יותר טוב בהרבה מ
alone tonight
אבל בכללי אני מאוד מאוכזב מהאלבום |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by sh33p
cant sleep
יותר טוב בהרבה מ
alone tonight
אבל בכללי אני מאוד מאוכזב מהאלבום |
+++++++++++++++++1111111111111
:)
סוף סוף אחד שחושב כמוני ^-^ |
|
|
| Glenn-Holmes |
אלבום מצוין של אבאב אנד ביונד
חוויית שמיעה מהנה
וקנט סליפ הוא קטע מצוין ויפהפה שסובל כרגע מבעיה שקטעים אחרים באלבום סובלים ממנה באופן טבעי - הוא לא נשמע כקטע שיכול למלא כמו שהוא בנוי בגרסת האלבום חלל של מסיבה בצורה טובה - אולי אני טועה - בכל אופן להאזנה בבית הקטע הזה מדהים ביופיו לטעמי
home - מדהים לא פחות |
|
|
| Shahar |
| נקווה שיעשו לזה רמיקס ומהר... |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
נקווה שיעשו לזה רמיקס ומהר... |
כמו שאמרתי כבר לפני
רמיקס של סיגנום בדרך......!!! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
alone tonight
באורגינל רמיקס הטראק הכי הומואי והכי מכוער ששמעתי השנה
לעומת זאת הדאב רמיקס, של אבוב וביונד מצויין.. שכחתי תשם המלא.
גם הרמיקס של מטיו דיקאיי מצויין אבל הוא לא ממש דומה למקור.
cant sleep
טראק מעוללה
ווקאל אדיר
אולי קצת הם נסחפו כי יש דקות שהטראק נשמע קצת משעמם.. אבל עדיין עדיף על לבד בלילה ההומואי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DvJ
כמו שאמרתי כבר לפני
רמיקס של סיגנום בדרך......!!! |
טוב מאדדדד =]
נקווה שיהיה גם רמיקס של אבוב אנד ביונד |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
alone tonight
באורגינל רמיקס הטראק הכי הומואי והכי מכוער ששמעתי השנה
לעומת זאת הדאב רמיקס, של אבוב וביונד מצויין.. שכחתי תשם המלא.
גם הרמיקס של מטיו דיקאיי מצויין אבל הוא לא ממש דומה למקור. |
כל המוזיקה הזאת היא "הומואית" וניטפלת דווקא לטראק הזה?
תוסיף בתחילת הפוסט את המילה "לדעתי" בשביל שאנשים לא יחשבו שאתה מדבר בשם כולם. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
כל המוזיקה הזאת היא "הומואית" וניטפלת דווקא לטראק הזה?
תוסיף בתחילת הפוסט את המילה "לדעתי" בשביל שאנשים לא יחשבו שאתה מדבר בשם כולם. |
עזוב אחי עזוב הם בכלל הרכב הומואי
חחחחחחחחח אלכס זה בערך כמו הדיבור שך
מזה הדיבור המתחנגל הזה חחחחחחחחחחחחחחח
"הומואי"
פחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|