return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Above & Beyond - I cant Sleep א-כ-ז-ב-ה!!
View this Thread in Original format
Shahar
איזה אכזבה
אחרי
alone tonight
שהיה כל כך חזק
זה מה שהם נותנים?
לדעתי טראק משעמם
הווקאל מציק וחוזר על עצמו ממש חרוש ..להקיא..
לא אהבתי בכלל
omergunr
הפוך..............



:conf: :conf: :conf:
DvJ
מה עלמה אתה מדבר???
אחד הקטעים האהובים עליי ביותר בדיסק הזה......
מלודיה יפייפיה ווקאל מדהים.....
רמיקס של סיגנום בדרך..............
sh33p
cant sleep
יותר טוב בהרבה מ
alone tonight

אבל בכללי אני מאוד מאוכזב מהאלבום
omergunr
quote:
Originally posted by sh33p
cant sleep
יותר טוב בהרבה מ
alone tonight

אבל בכללי אני מאוד מאוכזב מהאלבום


+++++++++++++++++1111111111111

:)

סוף סוף אחד שחושב כמוני ^-^
Glenn-Holmes
אלבום מצוין של אבאב אנד ביונד
חוויית שמיעה מהנה

וקנט סליפ הוא קטע מצוין ויפהפה שסובל כרגע מבעיה שקטעים אחרים באלבום סובלים ממנה באופן טבעי - הוא לא נשמע כקטע שיכול למלא כמו שהוא בנוי בגרסת האלבום חלל של מסיבה בצורה טובה - אולי אני טועה - בכל אופן להאזנה בבית הקטע הזה מדהים ביופיו לטעמי
home - מדהים לא פחות
Shahar
נקווה שיעשו לזה רמיקס ומהר...
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
נקווה שיעשו לזה רמיקס ומהר...



כמו שאמרתי כבר לפני
רמיקס של סיגנום בדרך......!!!
Dj Alex (ISR)
alone tonight
באורגינל רמיקס הטראק הכי הומואי והכי מכוער ששמעתי השנה
לעומת זאת הדאב רמיקס, של אבוב וביונד מצויין.. שכחתי תשם המלא.
גם הרמיקס של מטיו דיקאיי מצויין אבל הוא לא ממש דומה למקור.

cant sleep
טראק מעוללה
ווקאל אדיר
אולי קצת הם נסחפו כי יש דקות שהטראק נשמע קצת משעמם.. אבל עדיין עדיף על לבד בלילה ההומואי
Shahar
quote:
Originally posted by DvJ
כמו שאמרתי כבר לפני
רמיקס של סיגנום בדרך......!!!


טוב מאדדדד =]
נקווה שיהיה גם רמיקס של אבוב אנד ביונד

Viber
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
alone tonight
באורגינל רמיקס הטראק הכי הומואי והכי מכוער ששמעתי השנה
לעומת זאת הדאב רמיקס, של אבוב וביונד מצויין.. שכחתי תשם המלא.
גם הרמיקס של מטיו דיקאיי מצויין אבל הוא לא ממש דומה למקור.


כל המוזיקה הזאת היא "הומואית" וניטפלת דווקא לטראק הזה?
תוסיף בתחילת הפוסט את המילה "לדעתי" בשביל שאנשים לא יחשבו שאתה מדבר בשם כולם.
Shahar
quote:
Originally posted by Viber
כל המוזיקה הזאת היא "הומואית" וניטפלת דווקא לטראק הזה?
תוסיף בתחילת הפוסט את המילה "לדעתי" בשביל שאנשים לא יחשבו שאתה מדבר בשם כולם.


עזוב אחי עזוב הם בכלל הרכב הומואי

חחחחחחחחח אלכס זה בערך כמו הדיבור שך
מזה הדיבור המתחנגל הזה חחחחחחחחחחחחחחח
"הומואי"
פחחחחחחחחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement