|
דיפ דיש באומן ביום העצמאות ??
|
View this Thread in Original format
| ngl |
| מישהו מאשר ? או שלא ? |
|
|
| gErver |
:eyes: דיפ דיש
העניין בבדיקה..
איפה מחפשים :conf: |
|
|
| gErver |
קפצתי לשם,
מעניין למה לא מעודכן שם כלום..
צריך לבדוק תעניין, דיפדיש בהחלט שווים יציאה לאומן |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
דיפ דיש זה האוס.. מה הרווחנו פה?
רוצים טראנס.. |
|
|
| gErver |
דיפ דיש זה דיפ האוס ופרוגרסיב האוס
אחד ההרכבים הטובים בעולם לדעתי..
שמות גדולים תמיד עושים טוב לסצנה,
במיוחד שהמוסיקה תהיה בוודאות איכותית. |
|
|
| Glenn-Holmes |
דיפש דיש זה אחד מהשמות שיכול להוציא אותי שוב לערב של עצבים על האומן..
אין ספק שאם הם באים אני שם |
|
|
| omergunr |
יבואו לא יבואו מה זה משנה ביכלל
:( :sadgreen: :( :sadgreen: :( |
|
|
| Meltdown |
| לפחות 3 שנים, אני כל כמה חודשים שומע על כך שדיפ דיש אמורים להגיע לארץ, כך שאין מה להתלהב מוקדם מדי, ואם באמת הם יהיו שם בעצמאות, יהיה שם שיא הפיצוץ, גם בגלל השם והמוניטין שיש להם, וגם כי כל העולם ואחותו יוצא ביום העצמאות |
|
|
| Shahar |
| דיפ דיש היו בפנטסטיק שנה שעברה |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Shahar
דיפ דיש היו בפנטסטיק שנה שעברה |
אם אתה לא יודע מה אתה מדבר - עדיף שלא תדבר
דיפ דיש היו בארץ בפעם האחרונה ב-2001 בפאצ'ה ומאז שהתפרץ כל הסכסוך הישראלי - פלסטיני הם לא באו לארץ
הם מאוד פוליטיים.
חבר שלי דיבר איתם באיביזה והם שמעו על תכנית ההתנתקות ושמחו שהמצב המדיני משתפר ואמרו שהם רוצים לבוא לארץ.
בקיצור ליום העצמאות הם לא יבואו, הם באים ב-6 לאפריל - עוד שבועיים לאומן 17.
וקיבלתי על זה אישור משני יחצנים של האומן.
זה עדיין לא אומר שהם בטוח מגיעים - יש לפעמים פאשלות במקרים האלה, אבל יש חוזה חתום על התאריך הזה.
מה הרווחתם פה?
אתם אולי לא תרוויחו כלום, אבל מי שרוצה לצאת ולראות את הקהל של פעם
(אלנבי, זום, פאצ'ה)
צץ פתאום מהפנסיה שהם יצאו אליה - ולראות מה זה קרנבל אמיתי כמו שהיה פעם באמת - אסור לו לפספס את המסיבה הזאת.
והאתר של דיפ דיש עם כל התאריכים יתעדכן לקראת סוף החודש |
|
|
| sabi10 |
דיפדיש...האמת, את השם אני מכיר אבל מעולם לא שמעתי שום סט, ככה שאני לא יודע מה בדיוק מתנגן...
בכל אופן, גם אם מאוד הייתי רוצה לבוא אני לא יכול כי ביום העצמאות אני אהיה לי במילואים ברמת הגולן, אם למישהו בא לבקר אותי אשמח מאוד... |
|
|
|
|