|
The Factory DJ-Contest 2006
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
Dus juist een telefoontje gehad. Ik doe op vrijdag 31 maart weer mee aan de DJ-contest in The Factory (Aalst). Net zoals vorig jaar krijg ik 50 kaarten, die ook meetellen als punten. Hoe meer mensen er met mijn inkomkaart binnenkomen, hoe meer punten.
Ik geloof dat Jasper en Bjorn Vidaz zich ook hebben ingeschreven, maar ik weet niet of ze al iets hebben gehoord?
Anyway, mensen die willen komen supporteren, altijd nice :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik geloof dat Jasper en Bjorn Vidaz zich ook hebben ingeschreven, maar ik weet niet of ze al iets hebben gehoord?
|
Ja, en nee :) |
|
|
| Kaidreas |
| vergeet het ze, ma ik kom niet kijken :whip: |
|
|
| Tiger777 |
Ik vind aalst iets marginaals hebben...
(Misschien heb ik nog wel zin ;)) |
|
|
| Bjorn Vidaz |
nope kheb nog niks gehoord
da valt daar wel nog mee eigenlijk, hopelijk zit er wa meer volk dit jaar |
|
|
| Zehra |
factory :nervous:
anyway, veel succes xilver. |
|
|
| Push2005 |
| Discrimineren ze daar geen trance ? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
En nog geen beetje :)
Maar leg ne goeie tranceclassic op, en het kot ontploft gegarandeerd. ;) |
|
|
| Push2005 |
Lol, de voozaards :whip:
Zijn er daar speciale criteria voor nodig om mee te doen? Anders ganek da volgend jaar ook es proberen, voor de fun, en dan kom ik af met een massa's plat techtrance setje :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nope, ge moet gewoon inschrijven. Dit jaar waren demo's zelfs niet meer nodig blijkbaar. Niet dat demo's vorig jaar iets uitmaakten anyway, want hoe die DJ Davy ooit door de demoselectie geraakt is :nervous: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik vind aalst iets marginaals hebben...
(Misschien heb ik nog wel zin ;)) |
:D :D Das aalst e! ;) Mss kommek ook eens langs... Dan zienek ulle ies int echt. :) |
|
|
| Devilex |
| Ja in de factory zijn ze ni echt tranceminded, maar da maakt geen zak uit aangezien zelf voor u publiek zorgt. |
|
|
|
|