return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מה המצב אנשים!! אני צריך עזרה
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
איך אני יכול להעלות את הסט שלי לפה או משהו דומה לזה
הוא מקודד ע"י
mp3pro
והוא תופס רק 31 מגה אבל אורכו הוא 65 דקות
צריך עזרה.. תודה
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
איך אני יכול להעלות את הסט שלי לפה או משהו דומה לזה
הוא מקודד ע"י
mp3pro
והוא תופס רק 31 מגה אבל אורכו הוא 65 דקות
צריך עזרה.. תודה


תמצא לעצמך
pub = public FTP

שאתה תוכל להעלות עליו
אני בנתיים לא יכול להביא לך מקום כי המקור שלי לא עובד כרגע

ד"א - ברוכים הבאים לפורום
אני יובל
Dj Black-Dragon
אממ נראה איך אני יעלה את הסט כבר..
דרך אגב אני אלי :)
MoSH_MaN
ברוך הבא לפורום!
Dj Black-Dragon
סתם אחי סתם
:)
תגיד אחי יש מצב שתוכל לעזור?
Dj Moriano
ברוך הבא אח שלי ואין לי מקום בשבילך


אני איתן
Dj Black-Dragon
שלום לכל האנשים בפורום
יש לכם איי סי קיו? אז תרשמו בבקשה
שלי
124042839
Dj Moriano
אתה רוצה איי סי קיו של מישהו תסתקל על פוסט שלו

ותלחך למטה בצד שמאל על
PROFILE
ורשום האיי סי קיו שלו
:)
DjChook
סבבה אחי ברוכים הבאים

אני חן
צ'וק בשבילך
Hell_Copter
ברוך הבא גבר
אני רועי

מקווה שתהנה פה

Dj Black-Dragon
תודה לכם... אתה אחלה גברים
:)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
תודה לכם... אתה אחלה גברים
:)


אתם אפילו
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement