|
שביתה??
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
אחי לפי מה שאני מבין החטיבות שובתות הרי העל יסודיים =חטיבות
או שאני טועה ואני מקווה שאני טועה כי אז התיכונים יושבתו וזה יהיה פצצתי |
|
|
| MoSH_MaN |
חי חי
שביתה זה עם ת
וארגון המורים זה בדר"כ רוב החטיבות
תיכוןזה ארגון
החטיבה שלי הייתה הסתדרות |
|
|
| MoSH_MaN |
אחי אחיות
זה שביתה של התיכונים!!!!!!
נראה לי גם חטיבות כמעט 100 אחוז
הכל מעל יסודי אני חושב
נו יאללה בלאגן! |
|
|
| nesher |
חחחח
איזה דפוקים אתם אלוהים
על-יסודי = לא יסודי
בואנה זה ממש לא קשה להבין
והדבר הזה אומר שזה גם חטיבות וגם תיכונים אבל תצטרכו לבדוק אם בחטיבה\תיכון שלכם המורים הם מהארגון או המהסתדרות
בחלק יש גם וגם |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by nesher
חחחח
איזה דפוקים אתם אלוהים
על-יסודי = לא יסודי
בואנה זה ממש לא קשה להבין
והדבר הזה אומר שזה גם חטיבות וגם תיכונים אבל תצטרכו לבדוק אם בחטיבה\תיכון שלכם המורים הם מהארגון או המהסתדרות
בחלק יש גם וגם |
דברי חוכמה |
|
|
| DJ-Energy |
אנשים!!!!!!
בלגן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מחר יברר בביצפר שלי
ואם כן
איזה פצצצצצצצצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Agent-Fire |
יווווווווווו
איך מתאים לי עכשיו שביתה.... אבל אני תמיד שוכח איפה המורים שלנו... חבר שלי אמר לי שבאירגון וגם לי יש הרגשה כזאת....
יוווו זה יכול להיות אחלה... |
|
|
| DJ-Energy |
רוב המורים שלנו הם בארגון!!!
אז יש סיכוי גדול שלא נלמד עם יהיה שביתה!!!!!!!!
:D :D :D :) :) ;) ;) |
|
|
| MoSH_MaN |
שאמרתי כולם מעל היסודי
לא אמרתי שאני חושב שגם היסודי....
בעקרון זה ויכוח על הציון של המגן...
אבל אם זה שביתה כללית אז כל החטיבות גם ישבתו... |
|
|
| Hell_Copter |
יובל... למי אומרים תודה על זה שהוא אמר לך על זה :)
זה שביתה בגלל שהמורים רוצים שלבגרויות חורף יהיו ציוני מגן או משהו כזה
חבר שלי התקשר עוד בצהריים למוקד... וכמעט בטוח שיש שביתה... נכון לעכשיו לפחות ולא לומדים יום רביעי
אבל זה מסריח לי בגלל שיש לי מחר מבחן ענק!! |
|
|
| DjChook |
יום חמישי תעודות
ואמרו שהשביתה ללא מגבלת זמן
ש-כ-ו-נ-ה |
|
|
|
|