|
מתנה קטנה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| חלאס יגאל מה אתה נאצי |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
"כל משאחראי על הפצת המוזיקה בצורה לא חוקית לכל החפץ בכך"
הכוונה המרומזת מאחורי זה היא לאותם קבוצות שחרור טובות לב שמאפשרות בכלל את הנגישות לכל המוזיקה
או בהשוואה לשפעת העופות
צריך עוף נגוע כדי שהמגיפה תתפרץ אם בכלל
במוזיקה זה כבר קרה
יש יותר מדי עופות נגועים |
אז יאללה אילן, לך תציל את העולם או העופות או איך שאתה רוצה לקרוא לזה.
בוא נטיף לכולם על הצורך במוסיקה חוקית עד שימאס להם והם לא יורידו יותר..
בוא נצעק בכל כוחינו לקנות מהאינטרנט טראק ב10 שקל או תקליט ב60 שקל
או אולי במקום זה נבקש מחברות הדיסקים והתקליטים להוריד מחירים.. |
|
|
| DJ Alex E. |
ולא לשכוח לבנות פסל בדמותו של יגאל ולהקריב לו כעולה מפיצי מוסיקה באינטרנט
יובל נראה לי החבר'ה שלך ראשונים על הכוונת שלו
;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אז יאללה אילן, לך תציל את העולם או העופות או איך שאתה רוצה לקרוא לזה.
בוא נטיף לכולם על הצורך במוסיקה חוקית עד שימאס להם והם לא יורידו יותר..
בוא נצעק בכל כוחינו לקנות מהאינטרנט טראק ב10 שקל או תקליט ב60 שקל
או אולי במקום זה נבקש מחברות הדיסקים והתקליטים להוריד מחירים.. |
מוזר מאוד שמפריע לך שאדם אחד לפעמים "מטיף" כאן נגד אותן קבוצות שחרור ארורות וגם זה רק כתגובה למשמעולם לא ראיתי אותך מגיב כנגדו - הרבה יותר מאדם אחד שמבלבלים פה תמוח על כמה חוקי או לא חוקי שחרור מסוים, "ימי הולדת" של קבוצות שחרור, קטעים שהם מוכנים לתת במתנה ואני מוכרח לציין שכולנו כאן ממש צריכים להיות אסירי תודה שיש אנשים עם לב זהב כאן שמוכנים לחלוק איתנו את האנרליזים שהם נלחמו קשה מאוד כדי להשיג
אתם רוצים ללקק תתחת של קבוצות השחרור תעשו את זה
רק תזכרו שיש אנשים שנגעלים מזה ואז הם חייבים להקיא את זה החוצה לדפי הפורום הזה
אבל בכל פעם שפוסט שכזה מופיע פה או ע"י או ע"י אלכס הלודאי או לא משנה ע"י מי כולם קופצים עליו
כל הכבוד לכם |
|
|
| Rising |
אילן, צדיק הוא אדם שלא מתרברב במעשיו הטובים, שומר על צניעותו וממשיך בנועם הליכותיו.
מקווה שהבנת |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
אילן, צדיק הוא אדם שלא מתרברב במעשיו הטובים, שומר על צניעותו וממשיך בנועם הליכותיו.
מקווה שהבנת |
אני תמיד אמרתי את זה
אבל יגאל לוקח את זה אישי מדי
תן לאנשים פה לעשות מה שהם אוהבים
אוהבים להוריד מוזיקה ולהשיג אנריליזים - שיעשו את זה
מה כפת לך? כל עוד לא מכריחים אותך להוריד |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Rising
אילן, צדיק הוא אדם שלא מתרברב במעשיו הטובים, שומר על צניעותו וממשיך בנועם הליכותיו.
מקווה שהבנת |
אני כ"כ מסכים עם המשפט הזה...
ובגלל זה טיפה מציק לי מה שאתה עושה פה אילן
אתה כמו כומר שמטיף לקהילה כל יום ראשון על מעשי אלוהים.
זה לא הולך ככה, בדרך כזו לא משנים את דעותיהם של אנשים.
אני בטוח שאין אחד פה שלא מעריך אותך על המעשים שאתה עושה, ועל זה שאתה תומך באינדסטריה של המוסיקה, אבל מצד שני זה נורא מציק לי שאתה מנפנף בדגל הזה שוב ושוב, ומזכיר לכולם כמה אתה צדיק וכמה נחמד לך.
במקום להעלים עיין ולתת לאנשים לעשות את מה שהם עושים, ולהנות לך מהתקליטים שלך בבית ולנגן ולתקלט ברדיו ולהגיע למקומות.. אתה מבזבז משאבים מהכח שלך כדי לנסות להטיף לאחרים לעשות גם, לא זה מה שיעזור.. ההפך, כמו ילד שההורים שלו אוסרים עליו משהו, הוא עושה דווקא ומורד, ככה עושים כולם.
אז שוב, אני מעריך אותך על כל מה שאתה עושה, אבל בבקשה ממך תנסה לשלוט ביצר הזה של לנסות לשנות את העולם, ותן למה שקורה פה להתקיים.
אם זה באמת מפריע אני חושב שזה יהיה מעשה חכם ללכת לדבר עם אותו בנאדם ספציפי בשקט, על איזה נרגילה וכוס תה בנעימים. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Rising
אילן, צדיק הוא אדם שלא מתרברב במעשיו הטובים, שומר על צניעותו וממשיך בנועם הליכותיו.
מקווה שהבנת |
אורן אדם הוא יצור אנושי שלא חף מחסרונות
ומה לעשות שאחד מהחסרונות שלי הוא חוסר היכולת להעלים עין מדברים מסוימים
צדיק? תחפש במקום אחר לרגע לא אמרתי שאני כזה
אני אגואיסט כמו כל אחד אחר - דואג לדברים שחשובים לי ומעניינים אותי שזה המוזיקה
אז תוציאו לכם את רעיון הצדיק מהראש
יובל אתה ממשיך להתעלם ממשאמרתי
שאלה נוקבת
למה זה טבעי שבפחות מחודש נפתחו כאן שתי טרדים (שדרך אגב לא נסגרו אבל זה כבר נושא אחר) במטרה אחת ויחידה "לחלק" לכל הדורש קטעים לא משוחררים - לפחות 2 טרדים נוספים של אנשים שרוצים להיות די גיים אבל הסטים שלהם מורכבים מחומרים שהושגו בצורה לא חוקית
בנוסף לזה בשתי טרדים לפחות על דיסקים עתידיים אנשים מזיינים תמוח ביותר
מהודעה אחת על זה שמשיש באינטרנט זה זיוף או לא
וכשאני מוחה נגד זה בדרכי פתאום זה מפריע לכם? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אורן אדם הוא יצור אנושי שלא חף מחסרונות
ומה לעשות שאחד מהחסרונות שלי הוא חוסר היכולת להעלים עין מדברים מסוימים
צדיק? תחפש במקום אחר לרגע לא אמרתי שאני כזה
אני אגואיסט כמו כל אחד אחר - דואג לדברים שחשובים לי ומעניינים אותי שזה המוזיקה
אז תוציאו לכם את רעיון הצדיק מהראש
יובל אתה ממשיך להתעלם ממשאמרתי
שאלה נוקבת
למה זה טבעי שבפחות מחודש נפתחו כאן שתי טרדים (שדרך אגב לא נסגרו אבל זה כבר נושא אחר) במטרה אחת ויחידה "לחלק" לכל הדורש קטעים לא משוחררים - לפחות 2 טרדים נוספים של אנשים שרוצים להיות די גיים אבל הסטים שלהם מורכבים מחומרים שהושגו בצורה לא חוקית
בנוסף לזה בשתי טרדים לפחות על דיסקים עתידיים אנשים מזיינים תמוח ביותר
מהודעה אחת על זה שמשיש באינטרנט זה זיוף או לא
וכשאני מוחה נגד זה בדרכי פתאום זה מפריע לכם? |
חס וחלילה שלא תחשוב שאני מצצד לאותם מעשים
אני גם חושב שזה ממש לא המקום לדבר על דברים כאלה, אבל זה כבר עבודה של המוד וזה גם תלוי בהשקפת העולם שלו.
הקטע היחידי שמפריע לי זה שאני קורא פוסטים ואני רואה סוג של שחצנות שמגיע מהכיוון שלך, ואני חשוב שאתה לא בנאדם כזה, אבל בנושא הזה אתה מתנהג באליטיסטיות יתרה אם תרשה לי להגיד ככה, וזה קצת מציג לי אצל אנשים התכונה הזאת.
זה הכל. |
|
|
| Liran-A |
| quote: | Originally posted by Segev
Lost Tribe - Angel 2006 (Adam White's Instrumental Mix)
|
אני חושב שבטעות שמת את המילה instrumental...?
הווקאל כזה מוסיף!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חס וחלילה שלא תחשוב שאני מצצד לאותם מעשים
אני גם חושב שזה ממש לא המקום לדבר על דברים כאלה, אבל זה כבר עבודה של המוד וזה גם תלוי בהשקפת העולם שלו.
הקטע היחידי שמפריע לי זה שאני קורא פוסטים ואני רואה סוג של שחצנות שמגיע מהכיוון שלך, ואני חשוב שאתה לא בנאדם כזה, אבל בנושא הזה אתה מתנהג באליטיסטיות יתרה אם תרשה לי להגיד ככה, וזה קצת מציג לי אצל אנשים התכונה הזאת.
זה הכל. |
אני לא שחצן אני פשוט מציג את המחאה שלי בציניות וסרקסטיות יתר
איפה באמת חן כדי לסגור תטרדים האלה?
כל משחושב שאני שחצן לא מכיר אותי אני יודע שאתה שחר אלקס וכל משמכיר אותי לא יחשוב ככה |
|
|
| DJ Alex E. |
ואני אכן מוכן להעיד שאתה כלל לא שחצן
אבל אני מסכים במובן מסויים עם מה שנאמר פה.שהדברים שאתה אומר נאמרים מתוך אליטיסטיות מסויימת
אליטיסטיות שהיא אגב לגיטימית לגמרי.זה לא משהו רע.אתה לא צריך להתבייש בזה לדעתי
לא כולם חייבים להיות פוליטיקלי קורקט אתה יודע...
והעובדה שכולם פה גונבים מוסיקה ואתה הולך בדרכי הישר לא אומרת שאתה צריך להתחבא.אתה צריך לדבר על זה בגאון
אבל
צריך לעשות את זה במידה !
העניין שהוזכר פה שאתה מדבר על העניין בכל הזדמנות
כי אתה באמת לדעתי מפספס את הנקודה
אני מבין אם אמרת את זה פעם פעמיים כדי להעלות את המודעות לעניין וכדי לתת לאנשים נקודה למחשבה
זה טוב וזה חיובי
אבל כל שני וחמישי לדבר על זה זה מיותר
זה סתם מעצבן אנשים וגורם לריבים וההטפות האלה הן ממש לא מה שיגרום לשינוי בחשיבה שלהם
השינוי הזה יבוא מאנשים עצמם ולא ממך
אתה לא יכול להכריח אותם
התפקיד שלך מתחיל ונגמר בנקודה בה אתה חושף בפני האנשים את המידע.מכאן הם לבד.אתה יכול להדריך אותם אבל רק אם יבקשו בכך.אתה לא צריך ללחוץ עליהם ולהזכיר את זה כל פעם כי התגובה מצידם סתם תהיה שלילית ואולי אפילו תגרום לכך שמישהו יוריד קטעים לא חוקיים"על הפרנציפ כדי לעשות דווקא לאילן כי הוא מעצבן אותי"
באמת אילן אתה יודע שכולנו מעריכים אותך גם בתור בנאדם בעל ידע ובעל רמת דיון ובגרות וגם מעריכים אותך על התמיכה שלך בתעשייה ועל זה שאתה יוצא נגד המוסכמות ונגד קבוצות השחרור
כן,גם אני בתור אחד שמוריד קבצים לא חוקיים מודה שאני מאד מעריך את העובדה שיש לך דעה משלך ושאתה יוצא נגד המוסכמות אני מאד אוהב אנשים כאלה כי אני שונא את כל הצביעות והפוליטיקלי קורקט ותופעת העדר שיש בעולם פשוט שונא את זה
ועל הדעות שלך אני מעריך אותך
רק שאתה נוטה לעיתים להגזים עם זה קצת
תנסה להבין את האחרים
ולרסן את עצמך
ולצמצם את מספר האיזכורים של העניין בחודש למינימום
כי אין בזה שום תועלת
רק מקור לריבים ועצבים
נ.ב:אני לא זוכר מתי היה הפעם האחרונה שחן סגר תרד
יש לא מעט תרדים והודעות שכדאי למחוק מהפורום הזה
ואני עוד אפילו לא עיינתי ברובם...
אבל היי,זה היה ככה מאז ומתמיד
התרגלנו לא?
;) |
|
|
|
|