|
מתנה קטנה
|
View this Thread in Original format
| Segev |
Lost Tribe - Angel 2006 (Adam White's Instrumental Mix)
Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix)
Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation
The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon and Zorz Northern People mix)
כמה אנרליסים חמודים שהחלטתי למה לא לפנק אז מי שרוצה שישלח לי פיאמ אני כבר ידאג לו.. |
|
|
| gErver |
The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon and Zorz Northern People mix)
קטע יפה, בין הקטעים הראשונים שקוסמאס שיחרר
משהו כמו 2004.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by gErver
The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon and Zorz Northern People mix)
קטע יפה, בין הקטעים הראשונים שקוסמאס שיחרר
משהו כמו 2004.. |
בהחלט
ממש לא אנרליז במונחים שלכם... |
|
|
| Segev |
ואללה צודקים...
מה שנכון נכון אבל מכאל מקרה לא היה ניראה כאילו משהיו מעוניין כל כך
חן עם בא לך תסגור.. |
|
|
| gErver |
למה לסגור..
הקטע הזה שווה טרד משלו
:) |
|
|
| Shahar |
שגב המטרה של אנריליז זה לא להתפרסם
כי זה כבר לא יהיה אנריליז:whip:
לפחות אלה קטעים ישנים שגם ככה עומדים להשתחרר |
|
|
| Segev |
חחחח אתה אומר את זה כאילו אתה מפסיד מזה משהו
כולה היה בא לי לפנק כמה אנשים
זה לא שהלכתי לקבוצת שיחרור או משהו.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Segev
חחחח אתה אומר את זה כאילו אתה מפסיד מזה משהו
כולה היה בא לי לפנק כמה אנשים
זה לא שהלכתי לקבוצת שיחרור או משהו.. |
בטח שאני מפסיד
גם אתה מפסיד
למה כשיראו שהדברים מסתובבים ברשת כל המקומות שיש בהם פלוטרים יתחילו לסנן אנשים
לא יודע באיזה מקום אתה נמצא
אתה בטח נמצא במקום ששמים של פלוטרים
אני נמצא במקום שהדברים מגיעים לפני שהם מוכרים כפלוטרים
וחבל שאנשים שלא הפיצו את החומר יאבדו תמקורות שלהם
תחשוב על זה פעם הבאה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
וחבל שאנשים שלא הפיצו את החומר יאבדו תמקורות שלהם
תחשוב על זה פעם הבאה |
משיהיה חבל זה אם ארובות השמיים ייפתחו ואלוהים יישלח שפעת העופות לכל משאחראי על הפצת המוזיקה בצורה לא חוקית לכל משחפץ בכך
זאת תהיה מכה קשה...
:rolleyes: |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
משיהיה חבל זה אם ארובות השמיים ייפתחו ואלוהים יישלח שפעת העופות לכל משאחראי על הפצת המוזיקה בצורה לא חוקית לכל משחפץ בכך
זאת תהיה מכה קשה...
:rolleyes: |
וואי אחי, אבל תחשוב מה יקרה אז
בעצם אם מה שאתה אומר יקרה זה אומר שיותר מחצי מדינת ישראל תחלה בשפעת העופות
ואז יהיה רוב ערבי פה.. ואז הם יכבשו אותנו ובמילה יהרגו את כולנו?.. ואז היהודים שנשארו שוב יחזרו לגלות.. ומה יהיה אז?.. שוב פעם רדיפות אנטישמיות וכאלה.. לא הספיק לנו?!?
קצת חומר למחשבה... =) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YuVaL
וואי אחי, אבל תחשוב מה יקרה אז
בעצם אם מה שאתה אומר יקרה זה אומר שיותר מחצי מדינת ישראל תחלה בשפעת העופות
ואז יהיה רוב ערבי פה.. ואז הם יכבשו אותנו ובמילה יהרגו את כולנו?.. ואז היהודים שנשארו שוב יחזרו לגלות.. ומה יהיה אז?.. שוב פעם רדיפות אנטישמיות וכאלה.. לא הספיק לנו?!?
קצת חומר למחשבה... =) |
"כל משאחראי על הפצת המוזיקה בצורה לא חוקית לכל החפץ בכך"
הכוונה המרומזת מאחורי זה היא לאותם קבוצות שחרור טובות לב שמאפשרות בכלל את הנגישות לכל המוזיקה
או בהשוואה לשפעת העופות
צריך עוף נגוע כדי שהמגיפה תתפרץ אם בכלל
במוזיקה זה כבר קרה
יש יותר מדי עופות נגועים |
|
|
|
|