return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Arggghhhh!!!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
ing arebs robbed us...!:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

They stole 2 cars (golf and polo)


Lucky to still have the B4

They want 15k for the cars :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
arik
בני זונות הערבים האלה

בחיים לא יגמר הסיכסוך הזה עד שלא נפציץ אותם קשה

כל החרא הזה והפיגועים יכול גם להימשך עוד 1000 שנה וזה רק הולך ונהיה גרוע יותר.
Hell_Copter
מצטער לשמוע אחי
צריך להכנס בחארות האלה!!!
DjChook
מוש אני מצטער לשמוע...

נכנס בהם, אל תדאג
Dj Moriano
באסה אחי....

מה עם ביטוח לא מכסה את זה.???
Agent-Fire
ביאוס אחי.....

מה הם התקשרו להגיד שהם רוצים 15 אלף על המכוניות?!
בני זונות!
:whip:
טוב הביטוח חייב לכסות את הכל... ואולי תקבלו מכוניות חדשות ;)
DJ-Energy
בני זונות !!!!!!!!

כוס עמק מוש
חכה אני ואתה נתפוס אותם נביא עליהם התקפת עצבים
:D
MoSH_MaN
אנחנו התקשרנו כי הם לקחו את הפלאפון של אמא שלי




ובקשר לביטוח הוא מכסה על הפולו ולא על הגולף כי עבר שנתיים אז מקבלים מחיר מחירון זה אומר שבערך הפסדנו 40 אלף ש"ח


אז היה אחד שנסע לטול כרם לפני שבוע ומת

ועוד סיפור של חבר שלי שבן דוד שלו קרה אותו דבר אז הוא שלח ערבי ...


מוות לגנים,טרוריסטים מזדיינים !

:whip: :whip: :whip: :whip:
NeMeSiS1234
הערבים האלה חסרי בושה לחלוטין
הם עם של חולירות וזונות אחד אחד שם
Hell_Copter
מה המשטרה אמרה??

Scorchio
כל מרצ יושבים לי על הזין
אני אמרתי את זה פעם
אני אומר את זה עכשיו
מוות לערבים!
לא ייגמר הסיפור עד שכל ערבי בעולם יושמד
כוס אימא שלהם כל הערבים האלה פסולת גנטית הומואים שוכבים עם הבנים שלהם במשפחה טפו
Dj-2TaLL
בעסה לשמוע אחייי...
גם לנו זה קרה...

אבל לא בטוח שזה היה ערבים ולא דרשו כסף חזרה...
לא היה אימובולייזר, משהו???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement