return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
radio shows (pg. 2)
View this Thread in Original format
gErver
www.radiofg.com

נשמע סבבה, לא ידעתי שלבוב סינקלר יש תוכנית
DvJ
לא לשכוח את מינסטרי אוף סאונד.....

אם תוכניות של
Seamus Haji
Darren Tate
Gavyn Mytchel
Matt Darey
Anne Savage
Adam White
John 00 Flemming


Hed Kandi
לפני כמה שבועות מינסטרי קנו את הלייבל הד קאנדי אז פעם בחודש
יש תוכנית עם כל הקטעים החדשים שהלייבל הולך לשחרר....

ועוד הרבה תוכניות של אומניי האוס מהעולם...

Ministry of Sound
gErver
לא רע בכלל..

seamus haji

adam white

תודה..


יש למישהו מושג איך אפשר לעשות לוח שידורים על הפורום,
שבלחיצה אפשר יהיה להיכנס ללינק של התוכנית שרוצים..
לפי ימי שבוע שעות וסוגים שונים של מוסיקה,..
omergunr
אפשר להכין מערכת שעות כזו כמו של בית ספר.. באקסל.. עם לינקים והכל.

אבל למי יש כוח :o
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by omergunr
אפשר להכין מערכת שעות כזו כמו של בית ספר.. באקסל.. עם לינקים והכל.

אבל למי יש כוח :o


למורה ררררררררררבקה?
:rolleyes:
gErver
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
למורה ררררררררררבקה?
:rolleyes:


תגיד לרבקה שתיצור איתי קשר בפרטי.. ;)

אני תכלס למדתי בתיכון תיכנות וכל מני שטויות כאלה
יש לי אפילו בגרות בזה..

זה לא סיפור גדול, הקטע שאין לי הרבה ידע בקשר לאינטרנט
נגיד ואני עורך ומכין תוכנה כזאת.. איך אני מתאים אותה לפורום
שזו לא תהיה תמונה
..יותר טבלה ואפשרות ללחוץ על לינק לפי משבצות כאלה

אז אם למישהו יש משהו להוסיף שיעזור לי להכין את העניין
אני אשמח :happy2:
omergunr
מה תיכנות מההההה כולה באקסל עושים מערכת שעות... מה אתה מסבך כל דבר.. :<
עושים מערכת שעות עם אפשרות שיהיה אפשר ללחוץ על לינק לא זוכר איך קוראים לזה :[
וזהווו

אבל למי יש כוח? :D
Koby
quote:
Originally posted by omergunr
מה תיכנות מההההה כולה באקסל עושים מערכת שעות... מה אתה מסבך כל דבר.. :<
עושים מערכת שעות עם אפשרות שיהיה אפשר ללחוץ על לינק לא זוכר איך קוראים לזה :[
וזהווו

אבל למי יש כוח? :D

הוא התכוון לעשות משהו יותר מסתם תמונה עם שעות..
omergunr
http://www.di.fm/calendar/calendar....th=04&year=2006

..........................................................
משהו דומה רק לא של לוח שנה אלה של מערכת שעות
..........................................................
gErver
quote:
Originally posted by omergunr
http://www.di.fm/calendar/calendar....th=04&year=2006


..........................................................
משהו דומה רק לא של לוח שנה אלה של מערכת שעות
..........................................................


זה פחות או יותר מה שהתכוונתי, השאלה איך מלבישים את זה על הפורום
או שפשוט זה יהיה לינק נפרד..
או שנוותר על כל זה ונכנס ללינק שעומר הביא..

omergunr
=D
אפשר לתת לינק ניפרד, שזה פותח לך קובץ אקסל..
DvJ
גם ליוקאטה יש מן כזה מערכת של התוכניות

UKTA - Show Info

הקטע אצלהם מעדכנים אתזה כל הזמן בנוגע לשעות אורחים וכו.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement