|
radio shows (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| וואלה אני זוכר שעשיתי כזה שנה שעברה.. |
|
|
| gErver |
סידור נחמד
ביקרתי ביוקאטה כבר..
,
איזה כאב ראש זה להמיר את השעות.. |
|
|
| gErver |
איך מוציאים את זה..
?
זה מסודר כמו שצריך עם שעות טבלה וכאלה
או סתם כל אחד זרק שמות ולינקים כמו פה ?
זה יהיה סבבה אם תוכל לארגן את זה, שחר |
|
|
| YoraY |
למרות שאני לא בנאדם של תוכניות רדיו - זו יוזמה יפה ואני תומך ...
gErver
?מה השם |
|
|
| omergunr |
| גברררר יש לי רעיון אני אדבר איתך בפרטי היום שאני אקום עם אני אקום |
|
|
| DvJ |
וואייי התוכנית של גאגד גולס ...
אולי איזה חצי שנה+ לא שמעתי אתזה....
הבנאדם פשוט תותח מיקסוס ביןן הטובים שיש......
Edit - אהה וצריך לעדכן תמערכת הזאת...
יש עוד מלא תוכניות....וזה חתיכת עבודה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DvJ
וואייי התוכנית של גאגד גולס ...
אולי איזה חצי שנה+ לא שמעתי אתזה....
הבנאדם פשוט תותח מיקסוס ביןן הטובים שיש......
Edit - אהה וצריך לעדכן תמערכת הזאת...
יש עוד מלא תוכניות....וזה חתיכת עבודה... |
זה מלפני שנה פלוס מה חשבת שזה מעודכן?=] |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
הבנאדם פשוט תותח מיקסוס ביןן הטובים שיש......
|
אנחנו מדברים על אותו גאדג גולס?
הבן אדם הוא נחמד מאוד כאדם פגשתי אותו באיביזה והכל אבל הוא לא כזה תותח במיקסוס... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אנחנו מדברים על אותו גאדג גולס?
הבן אדם הוא נחמד מאוד כאדם פגשתי אותו באיביזה והכל אבל הוא לא כזה תותח במיקסוס... |
לדעתי אין על ארמין במיקסוס |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
לדעתי אין על ארמין במיקסוס |
בתחומו הוא הכי טוב
דיגוויד מצטיין בשטח שלו
וכמובן שיש עוד לא מעט די גיים בסגנונות שלהם שעושים עבודה מצוינת
את גולס בלייב אני אוהב הרבה פחות מאשר גולס בתוכנית רדיו
מניסיון |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בתחומו הוא הכי טוב
דיגוויד מצטיין בשטח שלו
וכמובן שיש עוד לא מעט די גיים בסגנונות שלהם שעושים עבודה מצוינת
את גולס בלייב אני אוהב הרבה פחות מאשר גולס בתוכנית רדיו
מניסיון |
מה ההבדל כבר במיקסוס שלו פה ופה?
זה לא שבתוכנית הוא משתמש באבלטון |
|
|
|
|