| DJ Alex E. |
אתה בטוח שגיטלמן והופמן שם?כי הם לא אמורים להיות.זה לפחות מה שראיתי על ההזמנה...
בכל מקרה הופמן על הפנים.כששמעתי אותו בעיר האדומה לפני שנה הכרזתי רשמית על הסט שלו כעל סט הטראנס הכי גרוע ששמעתי בחיי.
מכל האמנים שם רק זומבי שווה שמיעה
אחלה דיג'יי של אלקטרו האוס שהוא גם אחד מאורחיו הקבועים של המקסים
אני אישית כבר הייתי על סף קניית כרטיס אבל אז העדפתי לנסוע עם החברים לאילת ל4 ימים לפני ליל הסדר...ואחרי זה כבר לא יהיה לי כסף לזה...
וגם ככה לא הייתי מתחבר לכל אווירת הסטלנים שמה
:toothless |
|
|