|
Progretic 00-7
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
TA שבוע טוב
אנחנו ממשיכים במסורת
PROGRETIC 007 Selected By AP - Mixed By DJ YoraY
.cue file
01. Late Night Alumni - Empty Streets (Seamus Haji and Paul Emmanuel Remix)
02. Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Original Mix)
03. Leon Bolier - Back in the Days
04. Tomoya Tachibana - Eternity
05. Firestorm - Exposure
06. Edin Bosnjak - Alluring Wishes
07. Sandra Flyn - Rocking (Original Mix)
08. Brisky & Coleman - Heaven's Tears (Michael Tsukerman Remix)
09. Ferry Corsten - Whatever (Redd Square Remix)
10. Simon Patterson - F16
11. Grooveyard - Mary Go Wild (Ron Van Den Beuken Remix)
12. Blank & Jones - Catch (Club Mix)
13. Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix)
משובח מושבח... מהפרוג לטראנס
מיקס אחד נדפק בהקלטה אז ערכנו
מודה באשמה זה היה ממש קשה לביצוע למשהו שלא מתכוננים אליו מראש
אתם תסלחו לנו :)
שבוע חופש... התגעגעתי...
:) תהנו |
|
|
| omergunr |
בהורדההההה :D
מאיפה
Simon Patterson - F16
?
:wtf: :wtf: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by omergunr
בהורדההההה :D
מאיפה
Simon Patterson - F16
?
:wtf: :wtf: |
אם אני לא טועה זה יצא אפילו רשמית בלייבל
2 play |
|
|
| omergunr |
בנתיים אני בדקה ה38 של הסט.. ונהנה מכל רגע!
מת על הסטים שלך.;)
F16 שוחרר ? :conf: |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by omergunr
בנתיים אני בדקה ה38 של הסט.. ונהנה מכל רגע!
מת על הסטים שלך.;)
F16 שוחרר ? :conf: |
F16
יצא בטראנס מאסטר 5001...
ותודה על הפירגון
וזה לא סטים שלי זה סטים שלנו...
חוץ מלמקסס את זה אני לא עושה כלום...
טראק אחד שננגע בי זה
Edin Bosnjak - Alluring Wishes |
|
|
| Liran-A |
יפה יפה...לא רע...
אהבתי את הקטע הראשון.. :) |
|
|
| gErver |
אחי עוד לא שמעתי את המיקס,
אבל אני מצפה למשהו איכותי..
טראקליסט לא רע בכלל.. |
|
|
| gErver |
סט חזק.. חבל על כל מילה
גם הבחירה של הטראקים וגם המיקסוס.. פיי :eyes:
יפה אחים שלי. |
|
|
| YoraY |
תודה רבה :)
כיף לקבל פידבקים כאלה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
תודה רבה :)
כיף לקבל פידבקים כאלה... |
סתם שאלה
כשיש פידבקים אתה מודה לאנשים ואומר שזה כיף לקבל פידבקים
כשיש תלונות אתה טוען שהקטעים הם כולם בחירה של אלקס
מממ...
הבנתי שהוא בוחר תקטעים ואתה ממקסס אבל כדאי שתחלקו גם תקרדיט לא? |
|
|
|
|