return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Progretic 00-7
View this Thread in Original format
YoraY
TA שבוע טוב
אנחנו ממשיכים במסורת

PROGRETIC 007 Selected By AP - Mixed By DJ YoraY

.cue file



01. Late Night Alumni - Empty Streets (Seamus Haji and Paul Emmanuel Remix)
02. Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Original Mix)
03. Leon Bolier - Back in the Days
04. Tomoya Tachibana - Eternity
05. Firestorm - Exposure
06. Edin Bosnjak - Alluring Wishes
07. Sandra Flyn - Rocking (Original Mix)
08. Brisky & Coleman - Heaven's Tears (Michael Tsukerman Remix)
09. Ferry Corsten - Whatever (Redd Square Remix)
10. Simon Patterson - F16
11. Grooveyard - Mary Go Wild (Ron Van Den Beuken Remix)
12. Blank & Jones - Catch (Club Mix)
13. Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix)

משובח מושבח... מהפרוג לטראנס
מיקס אחד נדפק בהקלטה אז ערכנו
מודה באשמה זה היה ממש קשה לביצוע למשהו שלא מתכוננים אליו מראש
אתם תסלחו לנו :)


שבוע חופש... התגעגעתי...

:) תהנו
omergunr
בהורדההההה :D
מאיפה
Simon Patterson - F16
?

:wtf: :wtf:
-AP-
http://alex.org.il/sets/PROGRETIC_0...By_DJ_YoraY.cue
cue is ready :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by omergunr
בהורדההההה :D
מאיפה
Simon Patterson - F16
?

:wtf: :wtf:

אם אני לא טועה זה יצא אפילו רשמית בלייבל
2 play
omergunr
בנתיים אני בדקה ה38 של הסט.. ונהנה מכל רגע!
מת על הסטים שלך.;)

F16 שוחרר ? :conf:
DjChook
אחלה, מוריד.
YoraY
quote:
Originally posted by omergunr
בנתיים אני בדקה ה38 של הסט.. ונהנה מכל רגע!
מת על הסטים שלך.;)

F16 שוחרר ? :conf:


F16
יצא בטראנס מאסטר 5001...

ותודה על הפירגון

וזה לא סטים שלי זה סטים שלנו...
חוץ מלמקסס את זה אני לא עושה כלום...
טראק אחד שננגע בי זה
Edin Bosnjak - Alluring Wishes
Liran-A
יפה יפה...לא רע...
אהבתי את הקטע הראשון.. :)
gErver
אחי עוד לא שמעתי את המיקס,
אבל אני מצפה למשהו איכותי..

טראקליסט לא רע בכלל..
gErver
סט חזק.. חבל על כל מילה

גם הבחירה של הטראקים וגם המיקסוס.. פיי :eyes:

יפה אחים שלי.

YoraY
תודה רבה :)


כיף לקבל פידבקים כאלה...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
תודה רבה :)


כיף לקבל פידבקים כאלה...


סתם שאלה

כשיש פידבקים אתה מודה לאנשים ואומר שזה כיף לקבל פידבקים
כשיש תלונות אתה טוען שהקטעים הם כולם בחירה של אלקס

מממ...
הבנתי שהוא בוחר תקטעים ואתה ממקסס אבל כדאי שתחלקו גם תקרדיט לא?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement