return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
תמונה מרגשת! זוכרים?
View this Thread in Original format
uzi
תמונה מרגשת! אל תתנו ללבכם לשכוח!

ארמין ואן ביורן, "האומן 17" בתל אביב, מרץ 2006.
gErver
חופשי מרגש..

איזה ציוד מדליק

וגם הדיג'יי הזה, איך קוראים לו..

והשלט של אילן

איך מתאים לי המיקסר הזה ;)
Liran-A
איזה יופי.... :)
Koby
באמת מרגש..(חבל שאין סמיילי עם דמעות)
מקווה למסיבה לא פחות טובה ב27.04.06
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
באמת מרגש..(חבל שאין סמיילי עם דמעות)
מקווה למסיבה לא פחות טובה ב27.04.06


המוזיקה הייתה טובה
ארמין היה טוב
אבל המסיבה לא הייתה טובה
עם כמות כזאת של אנשים המסיבה נהרסת
sabi10
האהאהא
אני זוכר שעמדתי במרפסת ליד הבר למעלה, אחחחחח....איזה כיף היה לראות את זה :cool: :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Koby
באמת מרגש..(חבל שאין סמיילי עם דמעות)
מקווה למסיבה לא פחות טובה ב27.04.06


לא יהיה שלט מקווה שזה לא יהרוס
Koby
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא יהיה שלט מקווה שזה לא יהרוס

מהה???? אפליה!! לארמין כן ולפרי לאא??
זהו אני לא בא..
YoraY
בעסה שלא הייתי שם..


וחבלז תמונה פצצה.....


אילן הראת לארמין את התספורת שלך בסוף?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Koby
מהה???? אפליה!! לארמין כן ולפרי לאא??
זהו אני לא בא..


קודם כל שנעבור את המכשול של המילואים ונוכל להגיע
אחרי זה נדבר על שלטים
אבל בפעמיים שראיתי את פרי לא הכנתי כלום

gErver
תכלס התמונה יפה, וכיף לראות שיש מסיבות עם ארנגיה כזאת בארץ

משום מה הדבר הראשון שקלטתי מהתמונה זה הציוד,
ככה אני..
אחרי זה ישר קלטתי את השלט שאילן עשה, וזכרתי שדיברו עליו בפורום

בגלל שהייתי מאפן ולא באתי למסיבה, אז רק בסוף קלטתי שזה ארמין

בקיצור ציוד מדליק :toocool:
omergunr
אפשר להאכיל אותו כאפות חופשי :D :D :D
:p :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement