|
תמונה מרגשת! זוכרים?
|
View this Thread in Original format
| uzi |
תמונה מרגשת! אל תתנו ללבכם לשכוח!

ארמין ואן ביורן, "האומן 17" בתל אביב, מרץ 2006. |
|
|
| gErver |
חופשי מרגש..
איזה ציוד מדליק
וגם הדיג'יי הזה, איך קוראים לו..
והשלט של אילן
איך מתאים לי המיקסר הזה ;) |
|
|
| Koby |
באמת מרגש..(חבל שאין סמיילי עם דמעות)
מקווה למסיבה לא פחות טובה ב27.04.06 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Koby
באמת מרגש..(חבל שאין סמיילי עם דמעות)
מקווה למסיבה לא פחות טובה ב27.04.06 |
המוזיקה הייתה טובה
ארמין היה טוב
אבל המסיבה לא הייתה טובה
עם כמות כזאת של אנשים המסיבה נהרסת |
|
|
| sabi10 |
האהאהא
אני זוכר שעמדתי במרפסת ליד הבר למעלה, אחחחחח....איזה כיף היה לראות את זה :cool: :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Koby
באמת מרגש..(חבל שאין סמיילי עם דמעות)
מקווה למסיבה לא פחות טובה ב27.04.06 |
לא יהיה שלט מקווה שזה לא יהרוס |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא יהיה שלט מקווה שזה לא יהרוס |
מהה???? אפליה!! לארמין כן ולפרי לאא??
זהו אני לא בא.. |
|
|
| YoraY |
בעסה שלא הייתי שם..
וחבלז תמונה פצצה.....
אילן הראת לארמין את התספורת שלך בסוף? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Koby
מהה???? אפליה!! לארמין כן ולפרי לאא??
זהו אני לא בא.. |
קודם כל שנעבור את המכשול של המילואים ונוכל להגיע
אחרי זה נדבר על שלטים
אבל בפעמיים שראיתי את פרי לא הכנתי כלום |
|
|
| gErver |
תכלס התמונה יפה, וכיף לראות שיש מסיבות עם ארנגיה כזאת בארץ
משום מה הדבר הראשון שקלטתי מהתמונה זה הציוד,
ככה אני..
אחרי זה ישר קלטתי את השלט שאילן עשה, וזכרתי שדיברו עליו בפורום
בגלל שהייתי מאפן ולא באתי למסיבה, אז רק בסוף קלטתי שזה ארמין
בקיצור ציוד מדליק :toocool: |
|
|
| omergunr |
אפשר להאכיל אותו כאפות חופשי :D :D :D
:p :p |
|
|
|
|