|
בעיה באיסי (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
תשמע זה בהחלט יכול להפריע
בלי שום קשר האופציה של הציור גאונית
כמו כן השיתוף מרחוק היעיל, המשחקים הנחמדים (שהוסיפו לאחרונה גם באייסיקיו)
הקלות שבא אתה מציג תמונות
אתה עוד אפילו משתמש בזה שרואים מה אתה שומע, גם מדליק
היתרון היחייייד שיש לאיסייקיו זה שהודעות נשמרות על השרת במקרה והן עוד לא הגיעו.. |
|
|
| KrazyDJs |
במסנג'ר אין אפשרויות אינביזבל + שליחת הודעות
אין קביעת הודעת אוואי בכלל..רק להיכנס למצב כזה..
השליחת קבצים במסנג'ר על הפנים..
העיצוב שלו לדעתי בכלל לא יפה, אבל זה משהו בר שינוי אז לא משנה..
הצלילים גם שם לא כל כך נעימים לאוזן, ואני תמיד העדפתי את האו-או של האיסי...
במסנג'ר אלא אם כן משתמשים ב a-patch
יש כל כך הרבה דברים לא נחוצים, ופירסומות, וטול בארס, והגבלות שמייקרוסופט קובעים ואנאערף..מאה ואחד דברים...
כמובן שגם לאיסיקיו יש את החסרונות שלו..אבל הוא עדיף על המסנג'ר לדעתי..למרות שאני משתמש בשניהם..
ובנוגע לבעייה הראשית בת'רד...לי לפחות זה הסתדר וכבר לא מתנתק
לצערי האיטנרנט עצמו אבל חזר לעשות קצת בעיות..נקווה שזה בגלל מזג האוויר ובעיות החשמל באזור.. |
|
|
| DjChook |
איפה אתה חי?!
חוץ מ
ICQ5
שבוא הם סוף סוף סידרו את הבעיות רשת שלהם
בכל האייסיקיים הקודמים אי אפשר היה לשלוח קבצים
מאחורי
ROUTER / FIREWALL
מצד שני, באייסיקיו5 זה עובד מצוין
בקשר לטולבר, מורידים אותו בלי הרבה בעיה
באיסייקיו הפרסומות הרבה יותר מציקות
וצלילים... בשניהם אצלי מבוטלים, לא סובל צלילים
למרות שאני מקבל
SMS
בפלאפון
שמתי
OH OH :) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
איפה אתה חי?!
חוץ מ
ICQ5
שבוא הם סוף סוף סידרו את הבעיות רשת שלהם
בכל האייסיקיים הקודמים אי אפשר היה לשלוח קבצים
מאחורי
ROUTER / FIREWALL
מצד שני, באייסיקיו5 זה עובד מצוין
בקשר לטולבר, מורידים אותו בלי הרבה בעיה
באיסייקיו הפרסומות הרבה יותר מציקות
וצלילים... בשניהם אצלי מבוטלים, לא סובל צלילים
למרות שאני מקבל
SMS
בפלאפון
שמתי
OH OH :) |
באיסיקיו הפאץ' לא צריך לכלול 101 דברים..
למרות שהפאץ' של המסנג'ר מעולה מבחינתי...כי הורדתי חצי מהאפשרויות שם..
כל התופסות הילדותיות עברו גם למסנג'ר,ככה שמבחינת זה הם די דומים כבר..
וצלילים...זה כבר עניין של דעה..
ותראה, אני מדבר עלכל ממשק השליחה..מה גם שבמסנג'ר מאחורי פיירוואל \ ראוטר הרבה פעמים הוא נותן לך הודעה בפס הצהובלמעלה שאתה מאחורי משהו שמפריע לשליחה להתבצע מהר, ואז הוא שולח על מה..2 קילובייט לשניה? סיוט.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
איפה אתה חי?!
חוץ מ
ICQ5
שבוא הם סוף סוף סידרו את הבעיות רשת שלהם
בכל האייסיקיים הקודמים אי אפשר היה לשלוח קבצים
מאחורי
ROUTER / FIREWALL
מצד שני, באייסיקיו5 זה עובד מצוין
בקשר לטולבר, מורידים אותו בלי הרבה בעיה
באיסייקיו הפרסומות הרבה יותר מציקות
וצלילים... בשניהם אצלי מבוטלים, לא סובל צלילים
למרות שאני מקבל
SMS
בפלאפון
שמתי
OH OH :) |
טוב אז אתה חי בסרט אחי
אני עם
2003a
עם ראוטר
עם 2 פיירוולים
ואני שולח ומקבל קבצים כמו מלך
server->proxy settings->using firewall->not using proxy
כשאתה תותח אתה תותח:D |
|
|
| DjChook |
אמרתי שאייסיקיו פתרו את הבעיה
עדין היא הייתה קיימת שנים
שחר, אתה היית עם
WINDOWS98
עד לפני חודש
מה אני בכלל מדבר איתך על קידמה... שאר שאר באייסיקיו
(הזויים אנשים) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אמרתי שאייסיקיו פתרו את הבעיה
עדין היא הייתה קיימת שנים
שחר, אתה היית עם
WINDOWS98
עד לפני חודש
מה אני בכלל מדבר איתך על קידמה... שאר שאר באייסיקיו
(הזויים אנשים) |
מה אתה מזיין תמוח!? אני דברתי על האייסיקיו הישן!!! לא על 5
ומאז ומתמיד הבעיה הייתה בסדר אם ידעו להגדיר הכל כמו שצריך
חוץ מזה אדוני החכם והמלומד
תמיד אפשר לעשות בראוטר
DMZ
ולתת למחשב להיות מנוהל ע"י הפיירוול
ואם אתה תגיד שפיירוול עושה לך בעיות שליחה אני כבר באמת לא יודע מה להגידלך
ונכון הייתי על 98
אבל תמיד בכל מה שקשור לתוכנה ידעתי הכל
ומי כמוך יודע כמה ידע יש לי |
|
|
| Rising |
| אני עדיין עם 98...:rolleyes: :tongue2 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
אני עדיין עם 98...:rolleyes: :tongue2 |
לדעתי 98 עובד הרבה יותר טוב וחכם
אז אתה צריך להתקין דרייברים ידני
אבל הווינדוס עצמו יותר חכם
הנה באקספי נמחקו לי כל ה
CHECKPOINTS
ב
SYSTEM RESTORE
בלי סיבה
זה וינדוס לא צפוי כזה מרוב ה"תיחכום" שלדעתי זה סתם חרטא
הדבר היחיד שטוב בו זה שהסנוקר ביהאו עובד יותר מהר מ 98 אבל עדיין לא הרצתי 98 על המחשב הזה
ולדעתי מדובר בכלל ה
java machine |
|
|
| DjChook |
שחר אם כל הכבוד אתה יודע שאני התעסקתי במשך שנים עם כל השטויות האלה של פורטים וראוטרים
בראוטרים הזולים אגב
DMZ
עובד חרא, ולא עושה את מה שהוא אמור לעשות
וגם שלא היה לי פיירוולים עדין אייסיקיו סרב להעביר
עכשיו אתה יכול להגיד שאתה הצלחת לסדר את זה
אבל פחות אכפת היה לי מעצמי, אלא מהאנשים שרצו להעביר אלי
ו98 איטי ברמות מחרידות
ואתה לא יכול בכלל לדעת מה פתוח ומה סגור, אין לך גישה ל
PROCESSESS
ולא ל
SERVICES
שפתוחים ואין לך בכלל ניהול עליהם.
שלא נדבר על זה ש
OFFICE
למנהם ובמיוחד
OUTLOOK
עובד חרא עם 98
ואורן, אתה בכלל עוף מוזר :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר אם כל הכבוד אתה יודע שאני התעסקתי במשך שנים עם כל השטויות האלה של פורטים וראוטרים
בראוטרים הזולים אגב
DMZ
עובד חרא, ולא עושה את מה שהוא אמור לעשות
וגם שלא היה לי פיירוולים עדין אייסיקיו סרב להעביר
עכשיו אתה יכול להגיד שאתה הצלחת לסדר את זה
אבל פחות אכפת היה לי מעצמי, אלא מהאנשים שרצו להעביר אלי
ו98 איטי ברמות מחרידות
ואתה לא יכול בכלל לדעת מה פתוח ומה סגור, אין לך גישה ל
PROCESSESS
ולא ל
SERVICES
שפתוחים ואין לך בכלל ניהול עליהם.
שלא נדבר על זה ש
OFFICE
למנהם ובמיוחד
OUTLOOK
עובד חרא עם 98
ואורן, אתה בכלל עוף מוזר :) |
חן אני בכלל בלי
DMZ
והכל עובד לי פיקס
כי אתה צריך להגדיר בהגדרות של אייסיקיו שיבין שאתה עם פיירוול וידאג לפורט מאפינג
חוץ מזה אפשר להשתמש ב
UPNP
או ידני
ואני בכלל לא עשיתי שום דבר ידני!!!!
אתה צריך לסמן משו קטן באייסיקיו זה הכל!!
98 לא איטי בגרוש
הרי במחשב הקודם התקנתי אותו רק בגלל שהוא יותר מהיר
מה הבעיה עם
outlook?
בבסיס אני רק סובל מזה
אני לא עובד בבית עם
outlook
הצהוב
אלא אם השני..זה שיש גם ב 98
עזובתך תעשה טובה...אין כמו 98
הבעיה היחידה זה שיש דברים שלא תומכים בו |
|
|
| DjChook |
שחר הבעיה ב
OULOOK EXPRESS
זה שהוא מפוזר בטירוף
שומר
DBX
עבור כל תיקיה, וכשהן מגיעות למאות מגה הן קורסות
בקשר לאייסיקיו, אני יודע על מה אתה מדבר, אבל אני מסביר לך שבשרתים שלהם לפני שנתיים, זה לא תמך. לא משנה מה ניסיתי לעשות, וניסיתי את כל האופציות הקימות. |
|
|
|
|