return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
בעיה באיסי
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
זה רק אני או שאצל כולם יש בעיה באיסי?
DvJ
כה סמעעקק ביומיים האחרונים לפעמים לא נכנס לי לא יודע למה....
KrazyDJs
אתם בבזק במקרה?
גם לי זה קורה בזמן האחרון...שבוע פחות או יותר..אולי פחות..
לפעמים נכנס לפעמים לא..
היום במקרה זה נכנס ישר..
Dj Alex (ISR)
NetVision Cables
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
NetVision Cables


אין קשר בכלל
בעיה כללית במערכת של חברת אייסיקיו העולמית

בתור בנאדם יותר חכם בדקתי את
icq2go
וראיתי שגם הוא לא מתחבר
וכתב שיש תקלה זמנית
מירנדה עבד בכל מקרה

תלמדו קצת לא יזיק :D

וזה לא קרה בימים האחרונים
אבל זה קרה לפני איזה 8 חודש
זה קורה מדי פעם..בטח עומס על השרתים
וכן זה לא משפיע על כל אחד
לא יודע איך ולמה..
אבל זה תקלה כללית בשרתים של אייסיקיו.קום
Koby
גם שלי נדפק בזמן הכי לא מתאים:whip: :whip: :whip:
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Koby
גם שלי נדפק בזמן הכי לא מתאים:whip: :whip: :whip:

האיסי ההומו הזה התנתק לי..
אני אשלח לך מחר כבר.

מילאן פקסנים כאלהההה
Shahar
הבעיה נגמרה כב רלפני שעתיים נו..
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
בתור בנאדם יותר חכם בדקתי את
icq2go
תלמדו קצת לא יזיק :D

כנראה לא חכם מספיק כדי לא לגרום לאנשים לצחוק עליך..
YoraY
לאדע למה אבל ככככככככל 10 דקות בממוצע הוא מתנתק לי... מה עושים?

gErver
תוכנה מאפנה.. יש תוכנות יותר נוחות לתקשורת

עדיף מסנג'ר..
Rising
quote:
Originally posted by gErver
תוכנה מאפנה.. יש תוכנות יותר נוחות לתקשורת

עדיף מסנג'ר..



אם נתחיל לדבר עם הבעיות של מסנג'ר אנחנו לא נסיים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement