return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
It's all gone pete tong
View this Thread in Original format
DjChook
ראיתי את הסרט רק עכשיו, למרות שכבר שנה בערך שיש לי אותו על המחשב
(הוא הגיע סוף סוף לסיפריות הדיוידי אז לקחתי אותו)

חבר'ה, בתור אוהבי מוזיקה חובה לראות את הסרט,
גם בשביל לטעום קצת איביזה, וגם בשביל ללמוד על הסיפור המופלא
של הדיג'יי החירש :)

תבלו.
YoraY
וואי אני חייב לראות תסרט הזה כבר סעמו!
Glenn-Holmes
קודם כל בהחלט ראוי לטרד משל עצמו
וגם אני עדיין לא ראיתי
ואין לי ספק שאני יראה במיוחד עכשיו שאתה אומר שזה הגיע לדי וי די
Koby
אחד הסרטים שהכי נהנתי לראות בשנה האחרונה..בהתחלה זה נראה כמו עוד סרט כמו קווין ופרי אבל הוא יותר מורכב ומשלב סיפור מרגש ועצוב עם הומור..הבמאי מציג את הסרט בתור סיפור אמיתי בהודעה בהתחלת הסרט כמו כן הראיונות עם טייסטו..פול ואן דייק וקארל קוקס מה שגרם לי עוד יותר לאהוב את הסרט..אבל חשבתי איך זה שאני מ1999 שומע טראנס ולא מכיר את פראנקי וואילד? אחריי בדיקה קצרה הבנתי שזאת רק דמות בסרט..לא מבין למה היה צריך לעבוד על אנשים..
ציון : 10\10
DjChook
יגאל תודה שאתה סוף סוף מסכים איתי לגבי משהו :)
בכל מקרה אחרי בדיקה בפורומים של
IMDB
בהחלט נאמר שזה דמות בדויה, ולא היה מקרה כזה באמת
(מה שמעצבן, כי הבחור הזה מפאצ'ה דיבר עליו כאילו רק אתמול הייתה המסיבה הזאת)

בכל מקרה, למדתי אבל משהו חדש
It's all gone pete tong
זה סלנג ל
It's all gone wrong
:)

אני במהלך היום יקרע את הכתוביות כמו שיוראי ביקש, ככה שכולם יוכלו לראות את הסרט :)
Dj Alex (ISR)
הסרט הזה הוא אחת הסיבות שהתחלתי לשמוע האוס
YoraY
ווווואי איזה סרטטטטטט אהבתי בטירוף!!!

חובה חובה...


השחקנים משחקים ברמה בינלאומית!

בקרוב אני אפיץ תתרגום בטורק עד שחבר שלי יסביר לי איך מתקנים את הפיסוק ההפוך...
DjG
ראיתי את הסרט לפני שנה בערך, מיד שהוא יצא...
באמת נראה מציאותי בהתחלה עם הראיונות של ואן דייק וטייסטו
אבל מהר מאוד גם בסרט אפשר להבין שזה סה"כ הומור

אבל הקטע
Rais Again
קיים והוא של PETE TONG
ומי שמכיר את PETE TONG יודע שזה ממש לא קטע אופיני לו!

בכל מקרה סרט ממש חמוד
בהחלט מעלה חיוך ונותן חשק למסיבה טובה
DjChook
נותן חשק לאיביזה!

מוש אתה שם הקיץ ? ;)
globalwarming
quote:
Originally posted by DjG

אבל הקטע
Rais Again
קיים והוא של PETE TONG
ומי שמכיר את PETE TONG יודע שזה ממש לא קטע אופיני לו!



זה קטע של dj sammy
ונמצא בדיסק שלו שדרך אגב מופק ברמות הכי גבוהות ששמעתי

וזה באמת סרט מעולה

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by globalwarming
זה קטע של dj sammy
ונמצא בדיסק שלו שדרך אגב מופק ברמות הכי גבוהות ששמעתי

חבל שרק ההפקה שם ברמה גבוהה...
DjChook
quote:
Originally posted by globalwarming
זה קטע של dj sammy
ונמצא בדיסק שלו שדרך אגב מופק ברמות הכי גבוהות ששמעתי



ידעתי שזה מוכר לי מאיפשהו!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement