|
It's all gone pete tong
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
ראיתי את הסרט רק עכשיו, למרות שכבר שנה בערך שיש לי אותו על המחשב
(הוא הגיע סוף סוף לסיפריות הדיוידי אז לקחתי אותו)
חבר'ה, בתור אוהבי מוזיקה חובה לראות את הסרט,
גם בשביל לטעום קצת איביזה, וגם בשביל ללמוד על הסיפור המופלא
של הדיג'יי החירש :)
תבלו. |
|
|
| YoraY |
| וואי אני חייב לראות תסרט הזה כבר סעמו! |
|
|
| Glenn-Holmes |
קודם כל בהחלט ראוי לטרד משל עצמו
וגם אני עדיין לא ראיתי
ואין לי ספק שאני יראה במיוחד עכשיו שאתה אומר שזה הגיע לדי וי די |
|
|
| Koby |
אחד הסרטים שהכי נהנתי לראות בשנה האחרונה..בהתחלה זה נראה כמו עוד סרט כמו קווין ופרי אבל הוא יותר מורכב ומשלב סיפור מרגש ועצוב עם הומור..הבמאי מציג את הסרט בתור סיפור אמיתי בהודעה בהתחלת הסרט כמו כן הראיונות עם טייסטו..פול ואן דייק וקארל קוקס מה שגרם לי עוד יותר לאהוב את הסרט..אבל חשבתי איך זה שאני מ1999 שומע טראנס ולא מכיר את פראנקי וואילד? אחריי בדיקה קצרה הבנתי שזאת רק דמות בסרט..לא מבין למה היה צריך לעבוד על אנשים..
ציון : 10\10 |
|
|
| DjChook |
יגאל תודה שאתה סוף סוף מסכים איתי לגבי משהו :)
בכל מקרה אחרי בדיקה בפורומים של
IMDB
בהחלט נאמר שזה דמות בדויה, ולא היה מקרה כזה באמת
(מה שמעצבן, כי הבחור הזה מפאצ'ה דיבר עליו כאילו רק אתמול הייתה המסיבה הזאת)
בכל מקרה, למדתי אבל משהו חדש
It's all gone pete tong
זה סלנג ל
It's all gone wrong
:)
אני במהלך היום יקרע את הכתוביות כמו שיוראי ביקש, ככה שכולם יוכלו לראות את הסרט :) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| הסרט הזה הוא אחת הסיבות שהתחלתי לשמוע האוס |
|
|
| YoraY |
ווווואי איזה סרטטטטטט אהבתי בטירוף!!!
חובה חובה...
השחקנים משחקים ברמה בינלאומית!
בקרוב אני אפיץ תתרגום בטורק עד שחבר שלי יסביר לי איך מתקנים את הפיסוק ההפוך... |
|
|
| DjG |
ראיתי את הסרט לפני שנה בערך, מיד שהוא יצא...
באמת נראה מציאותי בהתחלה עם הראיונות של ואן דייק וטייסטו
אבל מהר מאוד גם בסרט אפשר להבין שזה סה"כ הומור
אבל הקטע
Rais Again
קיים והוא של PETE TONG
ומי שמכיר את PETE TONG יודע שזה ממש לא קטע אופיני לו!
בכל מקרה סרט ממש חמוד
בהחלט מעלה חיוך ונותן חשק למסיבה טובה |
|
|
| DjChook |
נותן חשק לאיביזה!
מוש אתה שם הקיץ ? ;) |
|
|
| globalwarming |
| quote: | Originally posted by DjG
אבל הקטע
Rais Again
קיים והוא של PETE TONG
ומי שמכיר את PETE TONG יודע שזה ממש לא קטע אופיני לו!
|
זה קטע של dj sammy
ונמצא בדיסק שלו שדרך אגב מופק ברמות הכי גבוהות ששמעתי
וזה באמת סרט מעולה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by globalwarming
זה קטע של dj sammy
ונמצא בדיסק שלו שדרך אגב מופק ברמות הכי גבוהות ששמעתי
|
חבל שרק ההפקה שם ברמה גבוהה... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by globalwarming
זה קטע של dj sammy
ונמצא בדיסק שלו שדרך אגב מופק ברמות הכי גבוהות ששמעתי
|
ידעתי שזה מוכר לי מאיפשהו! |
|
|
|
|