return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[17-06-2006] Defqon One - Almere Strand
View this Thread in Original format
jp


quote:
Blue:
Zatox (IT)
The Prophet (NL)
Sam Punk (DE)
Cally & Juice (UK)
Deaz D (DE)
Dj Coone (BE)
Activator (IT)
Pavo (NL)
Live: Headhunterz (NL)
Straighton DJ Team (Dj Luna & Pila) (NL)

Grey:
Dj Vince (NL)
The Darkraver (NL)
Dj Yves (BE)
Claduio Lacinhouse (IT)
Dj Gizmo (NL)
The Stunned Guys (IT)
The Viper (IT)
Bountyhounter (BE)
Dr. Z-Vago (NL)

Brown:
Dj Youri (BE)
Greg C. (BE)
Massiv & The Rebel (BE)
Lars Tindy (BE)
Live: Lobotomy Inc. (BE)
Genius (BE)
Dj Norman (NL)
Q-IC (BE)
Dj Mystery (DE)

Red:
Yoji Biomehanika (JP)
Deepack & Charly Lownoise (NL)
Ruthless (NL)
Dj Isaac (NL)
Ed Real (UK)
Dana (NL)
Live: Showtek (NL)
Zany (NL)
Francois (NL)
Technoboy (NL)

White:
Astrix (ISR)
Jeff Bounce (NL)
Lunatic Asylum (FR)
Live: Carlos Rios (IT)
Hetic Fence (NL)
Adi-J vs. The Predator (UK/NL)
Tapage & Meander (NL)
Mike Heart (NL)

Green:
Christian Varela (NL)
Marco Remus (DE)
Technasia (CHIN/NL)
Renato Cohen (BR)
Joris Voorn (NL)
Lucca (CZ)
Sandy Warez (DE)
Max Walder (FR)
D-Jay-Alias (NL)
Marlon (NL)

Silver:
Per (NL)
Alexander Koning (NL)
Robin "Jay Dee" Albers (NL)
Miss Monica (NL)
Spider Willem (NL)
Cellie (NL)
Mark van Dale (NL)

Orange:
Jowan (NL)
Jochen Miller (NL)
Hennes & Cold (DE)
Dj Kutski (UK)
Dj Atmospherik (CH)
Megare vs. Dj Lee (DE)
Thamalus (NL)
Dave 202 (CH)
Bas & Ram (NL)
Dariush (IT)

Black:
Dj Promo (NL)
Angerfist & Outblast (NL)
Endymion (NL)
Tha Playah (NL)
Lunatic & Miss Hystera (NL)
Manu le Malin (FR)
Dr. Macabre (FR)
Scot Brown (UK)
Partyraiser (NL)

Purple:
This are will be hosted by Q-factor, more information soon!



:D :D :D :D :D :D :D
MikeVee
Grey & black zijn de areas, maar WTF Outblast en Angerfist? Rommel in het kwadraat.
Orange is jaar na jaar slechter :(
jp
Zoals die Foutblast en Analfist aanhangers in hun eigen tent blijven is het allemaal best, die bende staat toch in een uithoek van het terrein. Nu zullen er een paar mensen het hier niet mee eens zijn maar Defqon was gewoon by far het beste festival van 2005. Alle ingredienten waren aanwezig: zon(sondergang), sfeer, stampende muziek en een geweldige terrein :)
Joost
Green:
Christian Varela (NL)
Marco Remus (DE)
Technasia (CHIN/NL)
Renato Cohen (BR)
Joris Voorn (NL)
Lucca (CZ)
Sandy Warez (DE)
Max Walder (FR)
D-Jay-Alias (NL)
Marlon (NL)


Best een aardige line up, alleen geen Rude Awakening :(

Varela Nederlands? :D
Siesta
No thanks!

Hier wil ik nog niet deaud worden gevonden eerlijk gezegd :p
ZZandirt
quote:
Originally posted by Siesta
No thanks!

Hier wil ik nog niet deaud worden gevonden eerlijk gezegd :p



misschien moet je eens overwegen om je horizon wat te verbreden?
Siesta
quote:
Originally posted by ZZandirt
misschien moet je eens overwegen om je horizon wat te verbreden?


Al gedaan, vind het niks die muziek! Alleen de techno area zou me kunnen boeien
magrec
techno line up is idd nog wel leuk maar verder niet echt boeiend.
De liefhebbers van harde stijlen kunnen hun lol wel op deze zomer, defqon, dat nieuwe feest van UDC op busloo en nog een paar andere festivals aan de grens bij duitsland (of niet?)
ZZandirt
mijn ervaring is, dat als je een beetje kan rondhobbelen en afwisselen en de sfeer (het weer, de mensen, de kwaliteit van de hele setup) goed is, dan is de muziek minder belangrijk.

hoevaak kom je niet terug van een feestje met een mega goeie line-up waarvan je toch zoiets hebt van "close but no cigar"
MiSSyM
LINEUP LOOKS SENSATIONAL!

I WISH I WAS GOING THIS YEAR!

;)

magrec
quote:
Originally posted by ZZandirt
mijn ervaring is, dat als je een beetje kan rondhobbelen en afwisselen en de sfeer (het weer, de mensen, de kwaliteit van de hele setup) goed is, dan is de muziek minder belangrijk.

hoevaak kom je niet terug van een feestje met een mega goeie line-up waarvan je toch zoiets hebt van "close but no cigar"


Neh daar betaal ik geen 50 euro voor om een beetje rond te lopen en me te ergeren aan de muziek.
Siesta
quote:
Originally posted by ZZandirt
mijn ervaring is, dat als je een beetje kan rondhobbelen en afwisselen en de sfeer (het weer, de mensen, de kwaliteit van de hele setup) goed is, dan is de muziek minder belangrijk.

hoevaak kom je niet terug van een feestje met een mega goeie line-up waarvan je toch zoiets hebt van "close but no cigar"


Tja dat is dan iets persoonlijks van jou!

ik zou me doorergeren op dat feest! Ik ga naar een feest voor de muziek. En de meeste feesten die ik bezoek, daar is de sfeer ook goed.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement