|
ועכשיו בישראל - תשלום תמלוגים לאקו"ם באירועים
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
לא צריך לחשוב הרבה למי הטרד הזה שייך..
רעיון סבבה אולי ככה אנשים כמוך ישתקו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא צריך לחשוב הרבה למי הטרד הזה שייך..
רעיון סבבה אולי ככה אנשים כמוך ישתקו |
אולי...
ואולי זה ימנע מאנשים שאין להם כל כבוד למקצוע לעלות על דבר שנקרא "עמדת די גיי" בעתיד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אולי...
ואולי זה ימנע מאנשים שאין להם כל כבוד למקצוע לעלות על דבר שנקרא "עמדת די גיי" בעתיד |
איך זה יימנע? מה קשר ? הדיג'יי יקבל תכסף שלו אל תדאג..
ותכלס להגיד לך
דיג'יי שמנגן בחתונה צריך לנגן מוזיקה שמחה בדיוק כמו שמנגנים
אנלא רוצה שבחתונה שלי ינגנו אפליפטינג
מתאים לי שינגנו מזרחית דאנס ישראלי דאנס מחו"ל כי וואלה זה אווירה של חתונה באים לעשות שמח ואפשר לקנח בסוף עם קצת טראנס
אבל זה לא הסגנון שהמוזיקה בחתונה תעמוד עליו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
איך זה יימנע? מה קשר ? הדיג'יי יקבל תכסף שלו אל תדאג..
ותכלס להגיד לך
דיג'יי שמנגן בחתונה צריך לנגן מוזיקה שמחה בדיוק כמו שמנגנים
אנלא רוצה שבחתונה שלי ינגנו אפליפטינג
מתאים לי שינגנו מזרחית דאנס ישראלי דאנס מחו"ל כי וואלה זה אווירה של חתונה באים לעשות שמח ואפשר לקנח בסוף עם קצת טראנס
אבל זה לא הסגנון שהמוזיקה בחתונה תעמוד עליו |
אני לא דואג
לא רק הדי גיי יקבל תכסף שלו
כולם יקבלו תכסף שלהם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא דואג
לא רק הדי גיי יקבל תכסף שלו
כולם יקבלו תכסף שלהם |
נו יפה איך זה קשור לזה שדיג'יי שמנגן מסחרי לא יעלה לעמדה?
וכמו שכבר אמרתי לך
עם כל הכבוד
בחתונה אין כמו מסחרי..
ואני מעריך את הדיג'יים של החתונות שבאמת יודעים לעשות שמח
אז נכון הם לא צריכים ללכת לנגן בהולנד
אבל בשטח שלהם הם טובים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
נו יפה איך זה קשור לזה שדיג'יי שמנגן מסחרי לא יעלה לעמדה?
וכמו שכבר אמרתי לך
עם כל הכבוד
בחתונה אין כמו מסחרי..
ואני מעריך את הדיג'יים של החתונות שבאמת יודעים לעשות שמח
אז נכון הם לא צריכים ללכת לנגן בהולנד
אבל בשטח שלהם הם טובים |
איפה דברתי על זה שדי גיי שמנגן מסחרי לא צריך לעלות על עמדה?
אין לי בעיה איתם
שיעשו משהם אוהבים ומשגורם להם ולקהל שלהם להרגיש טוב
באמת אתה צריך שאני יסביר לך מה זה דיגיים שאין להם כל כבוד למקצוע? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
איפה דברתי על זה שדי גיי שמנגן מסחרי לא צריך לעלות על עמדה?
אין לי בעיה איתם
שיעשו משהם אוהבים ומשגורם להם ולקהל שלהם להרגיש טוב
באמת אתה צריך שאני יסביר לך מה זה דיגיים שאין להם כל כבוד למקצוע? |
אוקי זה מה שהבנתי בהתחלה
עכשיו אני מבין שהשיחה הזאת שוב מגיעה לאותו נושא שכרגיל כל יום איכשהו מגיעים אליו..
אז תדע לך שגם דיג'יי עם חומר לא חוקי יסכים לשלם לאקום כי המשכורת שלו הרבה יותר גדולה |
|
|
| KrazyDJs |
אילן אם אתה חושב שהאומנים באמת יריווחו יותר כסף דרך זה אתה טועה..
עד כמה שאני הבנתי (ויש מצב שאני דווקא הטועה פה), אותו הכסף ישולם לאקו"ם, אולי קצת יותר (מה שלא אומר שזה יגיע באמת לאומנים), אבל פשוט הוא יגיע מ"מקורות" שונים, ז"א לא רק מבעל האולם עצמו, אלא גם מבעל השמחה או התקליטן...
ז"א, שאם מה שתיארתי זה המצב הנתון...זה פשוט עוד דרך של אקו"ם לנסות לחלוב כסף, ונסיון שלהם להקל על בעלי האולמות כדי שבאמת ישלמו את הכסף הזה, עכשיו שהוא לא בא רק מהכיס שלהם... |
|
|
| sabi10 |
סלחו לי אבל אקו"ם הם פשוט חבורה של חוצפנים שאין להם בושה ומחפשים רק מאיפה להוציא מאיתנו כסף.
עוד מעט הם גם ידרשו שכל שיר שאנחנו שומעים בבית גם נשלם עליו.
לאן זה עוד ימשיך להדרדר:mad: |
|
|
| Black Dragon |
תקראו את התגובות של הכתבה שם אני על הרצפה חחחחחחחחחח
עלק.."לקהל האורחים נא הגדילו למתנה 50 שח"
אנשים קרועים :)
וואי עוד אחד..
אקו"ם - אנשים קטנים ומפגרים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :stongue: :haha: |
|
|
| Shahar |
אקום בכלל לא תורם לדיג'יים מחו"ל
זה רק לזמרים ישראלים לא?
אז איך זה כל כך עוזר לך יגאל |
|
|
|
|