|
[26-05-2006] In Progress - Winkel van Sinkel, Utrecht
|
View this Thread in Original format
| Opti |
| quote: | Eindelijk een nieuwe progressive avond in Nederland en dan wel in onze trouwe Domstad.
De Line Up liegt er niet om:
Boven:
Mr. Wolf (Leander)
Harry Lemon
DJ San
Marc Blend
Sub:
Eye-Riz
De Sub wordt nog even aangevuld met andere Utrechtse underground DJs.
Tevens krijgen een flink aantal bezoekers de gratis nieuwe CD van DJ San die vanaf eind deze maand oveal in de winkel ligt. Zeker het aanraden waard! |
Eindeliijk weer een feestje met beide helden:D |
|
|
| kolkiewolkie |
Zo dan! Ik schrijf het in mijn agenda want dit ziet er wel aanlokkelijk uit (plus dat Utrecht altijd gezellig is EN ik nog nooit in de shop van sinkel geweest ben).
thanks for the tip :toocool: |
|
|
| magrec |
| ik denk dat ik hier wel naar toe ga. |
|
|
| SnuggLe |
Leuk feestje!
Ik ga d'r ook wel proberen bij te zijn! Ligt eraan wat de Panama dat weekend doet, ik dacht iets van Hernan Cattaneo & James Lavelle gehoord te hebben. Maar dat is maar gissen.
Anders lijkt het me lachen!
Bastiaan, ook mee?
Josta, ook weer eens mee? |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Leuk feestje!
Ik ga d'r ook wel proberen bij te zijn! Ligt eraan wat de Panama dat weekend doet, ik dacht iets van Hernan Cattaneo & James Lavelle gehoord te hebben. Maar dat is maar gissen.
Anders lijkt het me lachen!
Bastiaan, ook mee?
Josta, ook weer eens mee? |
Hey jong geeeeeeeeeeeeeeeek! Roep de rest ook ff weer hierheen.
:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AirPole
Hey jong geeeeeeeeeeeeeeeek! Roep de rest ook ff weer hierheen.
:D |
:conf: :conf: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Leuk feestje!
Ik ga d'r ook wel proberen bij te zijn! Ligt eraan wat de Panama dat weekend doet, ik dacht iets van Hernan Cattaneo & James Lavelle gehoord te hebben. Maar dat is maar gissen.
Anders lijkt het me lachen!
Bastiaan, ook mee?
Josta, ook weer eens mee? |
Dat panama 5 jaar feest wordt verzet naar augustus en als ik Jordi moet geloven is Hernan nog niet geboekt de komende 2 maanden in NL |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:conf: :conf: |
Hehe. Ok ff in ABN: Leuk dat je weer hier post. Neem de rest dan ook ff weer mee naar tranceaddict.com.
:D |
|
|
| bolleh |
wat ook een leuk feestje belooft te worden in de winkel:
27 mei
michel de hey komt dan namelijk draaien en benny rodriguez is uiteraard ook weer van de partij op dit rockit feestje :)
ik ben er zeker bij, goede vriend is een paar dagen ervoor jarig dus dat wordt een flinke party :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Gaan 'we' hier nog steeds naartoe? :) |
|
|
| SnuggLe |
Als het goed is wel Kolkmans!
Harmen en ik waarschijnlijk wel, ik probeer nu Bas/Bas/Tin/Josta/(Tim voor zover mogelijk) te fixen. Hebben we een date Kolkie? :clown:
Effe Iris bellen dat ze voor de After zorgt :p |
|
|
| AirPole |
Dus 2 NLTA's die op dit feest draaien? Netjes mensen! Veel succes!
:) |
|
|
|
|