return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Waar is de tijd toch gebleven????
View this Thread in Original format
TranceSeeker
Ralphie B. - Massive
Ultravibe - choose freedom

Net een cd'tje bovengehaald van vroeger
AVB - lost in Motion

Als ik deze muziek luister dan krijg ik de grootste opwelling van vreugde sinds 5 jaar geleden ofzo.
Ongelofelijk wat een rush ik krijg
Nostalgie tot en met :D

Mjah, lang niemeer hier geweest, moest het effe kwijt
Damn music was great back then!!!

Keep on moving people!
mellow_head
*yawn*? :p
TranceSeeker
hahaha
da was even een opwelling :D
Gladius
is dat niet Fire & Ice - lost emotions?
dat vind ik iig super!
Phortastic
vroeger was het allemaal beter he :p

ge hebt wel een punt imo :)
Jasperovitsj
Twas ne goeien tijd inderdaad :)
mrcanon
Vroeger al beter, ge kunt da maar zeggen als ge stokoud zijt gasten :D
CygnusX
Ik vind nu eigenlijk beter dan vroeger
mrcanon
Van vroeger kan ik nie veel zeggen, in feite, ik volg het nog niet lang genoeg, maar ik vind het alleszinds nu enorm goe!
Push2005
2003 steekt er voor mij bovenuit :) Voor de rest ist allemaal wel nog 'ok'

mellow_head
Salt Tank - Eugina 2000 :crazy:
TOR
Vergelijken blijft moeilijk, hé.
Ik moet zeggen dat er vandaag de dag toch ook veel boeiends uitkomt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement