|
Waar is de tijd toch gebleven????
|
View this Thread in Original format
| TranceSeeker |
Ralphie B. - Massive
Ultravibe - choose freedom
Net een cd'tje bovengehaald van vroeger
AVB - lost in Motion
Als ik deze muziek luister dan krijg ik de grootste opwelling van vreugde sinds 5 jaar geleden ofzo.
Ongelofelijk wat een rush ik krijg
Nostalgie tot en met :D
Mjah, lang niemeer hier geweest, moest het effe kwijt
Damn music was great back then!!!
Keep on moving people! |
|
|
| TranceSeeker |
hahaha
da was even een opwelling :D |
|
|
| Gladius |
is dat niet Fire & Ice - lost emotions?
dat vind ik iig super! |
|
|
| Phortastic |
vroeger was het allemaal beter he :p
ge hebt wel een punt imo :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Twas ne goeien tijd inderdaad :) |
|
|
| mrcanon |
| Vroeger al beter, ge kunt da maar zeggen als ge stokoud zijt gasten :D |
|
|
| CygnusX |
| Ik vind nu eigenlijk beter dan vroeger |
|
|
| mrcanon |
| Van vroeger kan ik nie veel zeggen, in feite, ik volg het nog niet lang genoeg, maar ik vind het alleszinds nu enorm goe! |
|
|
| Push2005 |
| 2003 steekt er voor mij bovenuit :) Voor de rest ist allemaal wel nog 'ok' |
|
|
| mellow_head |
| Salt Tank - Eugina 2000 :crazy: |
|
|
| TOR |
Vergelijken blijft moeilijk, hé.
Ik moet zeggen dat er vandaag de dag toch ook veel boeiends uitkomt. |
|
|
|
|