|
[10-06-2006] Nature Challenge Presents Tiesto - Veerhaven, Rotterdam
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| Klinkt goed! Ga zeker ff kijken (samen met pdv dan ;)) :cool: |
|
|
| ZZandirt |
beetje voor de hand liggend, maar ik zou hier nog niet naartoe gaan als het gratis was!!
:thepirate
ik vraag me af hoeveel ze HEM hiervoor betalen.... "zijn wereldtour onderbreekt"
die hele volvo ocean race kost vele vele miljoenen. abnamro en volvo en nog een paar hebben alleen al een reclamebudget voor de v.o.r. van (gokje) 1 tot 5 mln. dit gaat om de naam tiesto... niet om kwaliteit. |
|
|
| jp |
| Tiesto krijgt een nieuwe Volvo voor dit optreden |
|
|
| dj pdv |
| quote: | Originally posted by tijs08
Klinkt goed! Ga zeker ff kijken (samen met pdv dan ;)) :cool: |
Juist we gaan zeker naar onze (jouw oude) held kijken dan:D . |
|
|
| eieregooie |
| Vet, ik ben er wel bij hoor :D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Vet, ik ben er wel bij hoor :D |
ikke ook, maar niet voor tostie... :-)
ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan gelieg!!!
"Speciaal voor deze show onderbreekt Tiësto zijn wereldtournee."
en de in isos 5 party dan? hij is die week sowieso in nederland :whip: :whip: :whip:
foei!! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ikke ook, maar niet voor tostie... :-)
ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan gelieg!!!
"Speciaal voor deze show onderbreekt Tiësto zijn wereldtournee."
en de in isos 5 party dan? hij is die week sowieso in nederland :whip: :whip: :whip:
foei!! |
Och, tis een promotiepraatje, interesseert mij dat nou... Je maakt toch je eigen inschatting en bepaald aan de hand daarvan of je gaat of niet toch? En idd, als het mooi is zou het weleens een mooie avond kunnen worden :) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by eieregooie
zou het weleens een mooie avond kunnen worden :) |
| quote: | | Dat gebeurt op een ponton op de Maas voor de Veerhaven in het kader van de Volvo Ocean Race |
:disbelief |
|
|
| moogwai |
Helaas kan ik hier niet naar toe, want dan ben ik bij Guus Meeuwis In Concert @ Philips Station :eek:
:p |
|
|
| Rubenderonde |
| quote: | Originally posted by jp
Tiesto krijgt een nieuwe Volvo voor dit optreden |
en een mooi bootje:tongue2 |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by moogwai
Helaas kan ik hier niet naar toe, want dan ben ik bij Guus Meeuwis In Concert @ Philips Station :eek:
:p |
HAHAHA
Uber Cyril... gewoon uber! :stongue: :haha: |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
"Speciaal voor deze show onderbreekt Tiësto zijn wereldtournee."
en de in isos 5 party dan? hij is die week sowieso in nederland :whip: :whip: :whip:
foei!! |
Hoezo, ISOS5 is zijn wereldtournee, wil toch niet zeggen dat hij van ver moet komen.. |
|
|
|
|