|
Utvärdera denna låten är ni justa (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| King of Clubs |
| Cool låt. Orginellt med finska.. vad säger han? "si kaksi kolme..." |
|
|
| Leifi |
Jag skulle gissa på att han räknar till 4.
Särskilt med tanke på att låten heter "1234".
:D |
|
|
| King of Clubs |
Visst på ett forum diskuterar man, men det gäller att hålla diskussionen på en något högre nivå, än den vi fått det tvivelaktiga nöjet att bevittna det senaste dygnet eller så.. Annars så blir det ett dåligt forum och sådana finns det nog många av. Däremot är det kanske just detta man är ute efter och då är det väl okej, men då bör man nog söka sig till ett sånt.
Här skriver vi inte könsord för att det är kul, utan försöker (för det mesta) att föra en konstruktiv diskussion. Inte "testa" eller vad du nu vill kalla det..
peace, och allt det där.. |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Leifi
Jag skulle gissa på att han räknar till 4.
Särskilt med tanke på att låten heter "1234".
:D |
Logik! missade den.. |
|
|
| Misery |
Leifi, anledningen till att jag inte skickade låten själv var att jag aldrig ens hört talas om detta forumet innan reveal informerade mig om det. Jag skickade bara runt en demo av min låt till lite kompisar också frågade reveal om han kunde lägga upp den på en trancesida så att jag kunde få mer kritik. Sen efter att han lagt upp den blev jag medlem. O här verkar ju va sjyssta människor så jag kanske stannar... =)
Låten heter just 1234 för att han räknar till, just det ja, 4. :) Duttia ni e på att gissa.. =) Rösten e för övrigt gjord här:http://www.mikropuhe.com/demo.asp Väldigt trevlig o fruktansvärt välgjord röstsyntes.
Gaby o Xdream, förstår faktiskt inte heller vad som e så hemskt med kommentarerna? Förlåt för att ja säger detta, men ni som är veteraner här borde INTE skriva att det är hemskt med nya människor på forumet. Iaf jag som blev medlem för typ 3-4 dagar sen känner mig inte speciellt välkommen då. Så snälla, tänk lite på det. :)
Och, kan ni vara så snälla att, som jag skrev innan, kommentera LÅTEN? Då blir jag väldigt glad. Kommentera gärna vad sin skrivs här men släng gärna med lite konstruktiv kritik. :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Misery
Gaby o Xdream, förstår faktiskt inte heller vad som e så hemskt med kommentarerna? Förlåt för att ja säger detta, men ni som är veteraner här borde INTE skriva att det är hemskt med nya människor på forumet. Iaf jag som blev medlem för typ 3-4 dagar sen känner mig inte speciellt välkommen då. Så snälla, tänk lite på det. :)
|
Har inget emot att det kommer nya folk allså..Är ju trevligt med nya folk så att vi blir mera folk....Men har varit med om detta förut när vi hade en annan person som var lite störig på forumet här....Tyckte att det var lite jobbigt med det....
Alla vet vi ju vem det var.... |
|
|
| Gaby |
Jag menade inte bara din kommentar utan snarare de senaste dagarna som har det varit massor med spydigheter. Tyvärr så har det inte kännts sån att man vill välkommna vissa nya då kommentarerna har varit barnsliga och spydiga. Det är tråkigt då det alltid är nya som måste komma och förstöra stämningen! Läs igenom alla gamla thread så märker ni nya på vilken nivå och stämning det har varit här på TA, jämför med hur det har varit de senaste dagarna... då kanske ni fattar vad jag menar...
X-dream rocks! ;) |
|
|
| Gaby |
| Cool låt! Hård som fan! Jag vill oxå lyssna på den när den är klar! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Misery
Och, kan ni vara så snälla att, som jag skrev innan, kommentera LÅTEN? Då blir jag väldigt glad. Kommentera gärna vad sin skrivs här men släng gärna med lite konstruktiv kritik. :) |
Helt klart en skön låt...Lite jobbiga vocals tycker jag dock att det är...Annars bra gjort...
;) ;)
Man tackar.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Som jag sagt tidigare så tycker jag låten e hel cool å tung.
VÄLKOMMEN Misery till TA föresten, måste man ju säga också.
Ha haft hel sköjj med den där finne röstsyntesen en stund nu, barnsligt roligt. "satana perrrrkille" var nog mest roligt.
tb303 rockar förövrigt, en klassisk mojäng helt enkelt... |
|
|
| Connector |
| Den var skön. Störde mig just på att det är en finsk röst (jag e finne). Lite jobbigt att det räknas hela tiden med. Bra tryck! |
|
|
| Aendy |
| När man kommer till ett nytt fält(forum, idrottslag, klass, fest el dyl) så är det kotym och hög social kompetens att känna av stilen och atmosfären och därefter själv anpassa sig därefter. När man sedan accepterat fältet och själv blivit accepterad skapar man sin egen personlighet inom det aktuella fältet. Det kallas inom psykologin att ha en väl utvecklad habitus. Mentalt handikappade och mentalt sjuka människor brukar visa prov på ett dåligt habitus. Därför blir jag lite orolig efter att ha läst vissa inlägg i TA:s svenska forum sen en kort tid tillbaka. BTW: I USA brukar man populärt uttrycka sig "It´s my way or the highway". |
|
|
|
|