|
Utvärdera denna låten är ni justa (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Misery |
Okej. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska tolka det som skrivits här de senaste dagarna, delvis pga jag inte vet om det är riktat till mig eller inte. MEN, jag tycker dock att det som Aendy skriver är lite konstigt eftersom att iaf jag tolkar det som att han insinuerar att någon här (kanske jag) skulle vara mentalt störd och det tycker jag är lite otrevligt...
Om ni tror att jag kommer förstöra ert forum med mina inlägg som tyvärr(?) är färgade av min personlighet, säg bara till så dyker jag inte upp igen. :(
Nu e det möjligt att jag totalt feltolkar aendys inlägg o då får nån ta o tillrättavisa mig, men det är iaf så jag uppfattar det under rådande omständigheter.
Jag bugar o bockar för all trevlig kritik angående låten. Mycket trevligt att den uppskattas. Jag ska se om jag kan hitta på nått annat att ha istället för den finska rösten eftersom så många verkar störa sig på den. Vi får se hur det blir. :) |
|
|
| Leifi |
| quote: | Originally posted by Misery
Okej. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska tolka det som skrivits här de senaste dagarna, delvis pga jag inte vet om det är riktat till mig eller inte. MEN, jag tycker dock att det som Aendy skriver är lite konstigt eftersom att iaf jag tolkar det som att han insinuerar att någon här (kanske jag) skulle vara mentalt störd och det tycker jag är lite otrevligt...
|
Jag är på din sida!
Jag tycker att det är väldigt svagt av gamla och erfarna medlemmar
att attackera dig på det här sättet. Du har gjort allting rätt, och du har väl all rätt i världen att presentera en skitbra låt. Du är en jättebra medlem och förtjänar inte något av det här. Hoppas de ber om ursäkt snart, för jag kan inte tänka mig att de verkligen menar allt det de säger om dig. |
|
|
| King of Clubs |
| Hmm... varifrån känner man igen denna överdos sarkasm?? |
|
|
| Aendy |
Misery: Mannen! Inget ont mot dig. Tog kanske i i överkant som jag brukar. Jag ville bara på ett lite snyggt sätt (kanske inte var så snyggt) uppmärksamma de som kaxar lite väl att det är svårt att komma in i en gemenskap om man redan från början sätter upp taggarna och dissar folk som har en slags kontakt med alla andra i detta forumet. Om man kommer rejält på kant med en så finns det risk att man kommer på kant med alla och det är onödigt bara för att man ska visa lite attityd redan från start. Eftersom jag förstått att du har seriösa intentioner så föreslår jag att du spanar in språkbruk och jargong i lite gamla svenska trådar och även kanske finner vad som händer när folk spårar ur. Detta är ett grymt bra forum som väl fyller sitt syfte. Önskar dig välkommen hit och hoppas att du ska få ett lika stort utbyte som vi andra känner att vi får.
Och Leifi: Få inte igång mig igen, tog ett jäla tag att få ner mig sist jag lackade ur bland dessa sidor. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Leifi
Jag är på din sida!
Jag tycker att det är väldigt svagt av gamla och erfarna medlemmar
att attackera dig på det här sättet. Du har gjort allting rätt, och du har väl all rätt i världen att presentera en skitbra låt. Du är en jättebra medlem och förtjänar inte något av det här. Hoppas de ber om ursäkt snart, för jag kan inte tänka mig att de verkligen menar allt det de säger om dig. |
Till Leifi....
Så som det ser ut så är ingen på din sida....Du har fått en varning av Wicked Neo att inte upföra dig som du har gjort dom senaste tiderna...Ta tex ditt thread om Gielen så förstår du vad jag menar...
| quote: | | Hmm... varifrån känner man igen denna överdos sarkasm?? | Håller med dig där du King.... |
|
|
| Leifi |
Jag håller fullständigt med dig Aendy. Men samtidigt skulle det ju se konstigt ut om man som nykomling helt plötsligt älskar allt och alla som om man känt dem i hela sitt liv.
Jag ska också påpeka att det är svårt att veta hur andra är innan man postat lite och iakttagit deras reaktioner. Jag har t.ex. märkt att Gaby har problem med nykomlingar. Gör inget. Ingen är heller nykomling för alltid. Hon verkar också ta mina kommentarer som personliga förolämpningar i och med att vi har lite olika åsikter om saker och ting. Allt detta för att jag är nykomling. Men hon är inte sån mot de andra, hon verkar vara snäll i övrigt, så jag antar om att det handlar om tålamod och lite tid att lära känna varandra. |
|
|
| Misery |
Hej igen. :)
Aendy, jag förstår precis vad du menar, dock är det en sak som är oklar. Jag tror inte jag skrivit något med nån speciell 'attityd' eller haft 'taggarna utåt'. Det är sant att jag tillrättavisade Leifi när han skrev ett inlägg om grammatiken i mitt föregående inlägg. Det var ju dock som så att han klagade på en sekvens av ord som ej existerade i mitt inlägg ( :) ) så då svarade jag honom helt enkelt med att säga att hans tidigare inlägg ej heller var perfekta. :) Så, förhoppningsvis är allt ett missförstånd... :)
För övrigt tycker jag att alla här verkar sjyssta som satan så, snella tyck om mig! :D |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Leifi
Jag håller fullständigt med dig Aendy. Men samtidigt skulle det ju se konstigt ut om man som nykomling helt plötsligt älskar allt och alla som om man känt dem i hela sitt liv.
|
Om du läser så ser du att jag kanske inte menar att man måste älska allt och alla. |
|
|
| Leifi |
| quote: | Originally posted by Aendy
Om du läser så ser du att jag kanske inte menar att man måste älska allt och alla. |
Tydligen måste man ju älska alla. Särskilt Johan Gielen.
Annars blir man ju attackerad. Så har jag upplevt det i varje fall. |
|
|
| King of Clubs |
Man måste inte älska Johan Gielen.. och det vet du ju genom svaren du fått i din tråd..
Du är inte rolig, sluta nu.. Din avatar är ju ett otroligt trisst skämt. Du vill ju uppenbarligen inte få nåt utbyte av det här forumet, utan bara jävlas och se hur långt det håller.
Du ber om nån form av upprättelse samtidigt hånar du oss som verkligen gillar detta forum med ditt bizarra uppträdande. Om det är humor för dej, så måste du vara en väldigt uttråkad människa. |
|
|
| Leifi |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Din avatar är ju ett otroligt trisst skämt. |
AHA!
Så du hatar oxå Gielen!
Där ser man, det är inte bara jag...... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Leifi
Jag håller fullständigt med dig Aendy. Men samtidigt skulle det ju se konstigt ut om man som nykomling helt plötsligt älskar allt och alla som om man känt dem i hela sitt liv.
Jag ska också påpeka att det är svårt att veta hur andra är innan man postat lite och iakttagit deras reaktioner. Jag har t.ex. märkt att Gaby har problem med nykomlingar. Gör inget. Ingen är heller nykomling för alltid. Hon verkar också ta mina kommentarer som personliga förolämpningar i och med att vi har lite olika åsikter om saker och ting. Allt detta för att jag är nykomling. Men hon är inte sån mot de andra, hon verkar vara snäll i övrigt, så jag antar om att det handlar om tålamod och lite tid att lära känna varandra. |
Jag har helt enkelt tröttnat på att en massa snorungar ska komma och förstöra här... inget imot nykomlingar, bara folk med taskig humor.
Jag hoppas att nykomlingar känner sig välkomna, för att för min del så är det bara kul med nytt folk :) |
|
|
|
|