|
Pre BeTA-party (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by pooley
Spijtig maar kga naar den boot.
Dit zal ook wel een uitstekend feestje worden... |
Zelfde hier , sorry guys ! Anders was ik er zeker bij geweest :( |
|
|
| mrcanon |
| Kan er iemand uren zeggen waarop er gedraaid wordt? Lolo? Fred? Elof? |
|
|
| TOR |
| Timetable zou welkom zijn, want ik twijfel tussen auto en trein :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Vanop dj2dj:
Line-up:
23h00 - 00h30: FredNova
00h30 - 02h00: Elof
02h00 - 05h00: Airwave |
|
|
| TOR |
Thanks :)
De eerste trein richting Brussel vertrekt om 06.00u.
Moeilijke keuze, hehe.. |
|
|
| FredNova |
| voor 23h en na 5h is er de resident dj he ;) |
|
|
| lievez |
whiieeew, kaartjes gewonne \o/
merci ;) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by lievez
whiieeew, kaartjes gewonne \o/
merci ;) |
Gij nie alleen :cool: |
|
|
| Real |
Proficiat! U bent één van de winnaars van de wedstrijd "win 10 x 2 tickets Triloparty".
Oeink. :toothless
Ff 2e persoon zoeken. :nervous: |
|
|
| FredNova |
zaterdagavond: Triloparty @ Club Havana
Stationsstraat 14 - 9450 Haaltert
Routebeschrijving:
E40 afrit Aalst en dan richting Ninove
Op rond punt vlak na afrit richting Geraardsbergen / Brakel
Voorbij de spoorweg (rechtdoor richting Centrum) bevindt zich Club Havana
 |
|
|
| BZRK |
| Crap, kheb zowel op ID&T als op D4M gewonnen. Is da dan 4 personen? :D |
|
|
|
|