|
Pre BeTA-party (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
Kben enkele uurtjes geweest... Muziek was niets op te zeggen, schoon locatie (was 1ste keer dannek in Havana geweest ben), schoon concept... Volgende keer weer aanwezig... Maar mss iets vroeger en meer promotie maken zodat het kotjen goed vol feesters zit... :D Maar zo weinig volk op zulken feestjes bennek wel meer gwn... De meeste "gewone mensen" weten namelijk gwn niet wat dit soort feestjes inhoud...
Thx Elof voor gratis entre via d4m wedstrijd. ;) |
|
|
| Progrez |
Ik wil deze mensen ook nog bedanken:
Bedankt Elof, Frednova (ook voor de promo cd ;-)) en uiteraard geniale Laurent!
Vriendelijke mensen daar in Havana btw. Ik hoop dat dit ooit nog eens kan plaatsvinden. |
|
|
| TOR |
| Een volgende BeTA-party, hé :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
Een volgende BeTA-party, hé :) |
Dat was ik ook net aan het denken :) |
|
|
| FredNova |
Ik heb gisteren met de eigenaars gesproken ivm hiermee.
Ze willen dit zeker doen! We mogen een datum kiezen/overeenkomen... geen huur maar dan wel afspreken wat er gaat gebeuren met inkom/drank... (ik stel voor dat we dit verderzetten in het beta-party topic)
sebiet reviewke van gisteren, serieus feestje :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik heb gisteren met de eigenaars gesproken ivm hiermee.
Ze willen dit zeker doen! We mogen een datum kiezen/overeenkomen... geen huur maar dan wel afspreken wat er gaat gebeuren met inkom/drank... (ik stel voor dat we dit verderzetten in het beta-party topic)
|
Super :)
Ik zal u wel een pm sturen daarover als ik terug thuis ben ;) |
|
|
| lievez |
Ben gistere efkes geweest, was zalige muziek
alleen spijtig da er ni zoveel volk was :(
en voort volk dat er wel was, zat bijna allemaal in de stoelekes
heb airwave zenne "act" :) wel gemist :( want ben doorgegaan na overleg omda de ander het wa te kalm vonden van sfeer enzo. Ze vonden de muziek ook wel goed ma was maar kalmkes.
Hopelijk word er nog zoiets georganiseerd maar mss met wat meer reclame of dergelijke om toch wa meer volk en sfeer te trekken.
en tis dan ook thopen dazze die bankskes buiten smijte moestet daar nog eens zijn :)
Maar voor zover ik daar gistere geweest ben, tot een goei 2h a 3h chapeau voor de dj's :) |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Progrez
(ook voor de promo cd ;-)) |
Online gooien zou ik zeggen!! ;) >> [[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| Kaidreas |
| ik wou nog afkomen, maar het was bij mij zelf heel laat geworden. sorry dudes |
|
|
| FredNova |
*/me nog altijd moe*
Ikzelf begon vrij rustig (en wou op einde van mijn set toch een paar bijna-vergeten-classics draaien), Elof draaide de nieuwste trance tunes en Airwave zorgde voor een ongelooflijk vette set met Ableton Live, een keyboard/synth en een drumcomputer/filterbank.
Hieronder mijn tracklist (volgorde klopt niet helemaal):
Emjae - Hipster (Digital Daze EP)
Katcha - Touched by God (Peace Division Mix)
Royksopp - What else is there? (Thin White Duke Remix)
cat Swingers - Once in a lifetime (PCS RMX)
Fame + Glory - Me so sad
Loco Dice - Phat dope (Saeeds Base Mix)
Sasha - Xpander
Kosmas Epsilon - Innocent toughts
Petter - These days (Luke Chable Remix)
Roccomundo & ONNO - The dj took pills
Jewel - Intuition (Markus Schulz Coldharbour Remix)
Dousk - Pa dida
Michael Forzza - Kahana
Perry O'Neil - Numb
Dj Remy - Nasty ho
Leon Bolier - My precious
Eyewall - Bad deal (Dj Remy & Roland Klinkenberg Remix)
Purple Haze - Adrenaline
LSG - Netherworld (Oliver Prime Remix)
Airbase - Escape
Fire & Ice - Silent cry
Altitude - Altitude (SHOKK Remix)
Solar Factor - Deep sonar |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FredNova
Sasha - Xpander
Kosmas Epsilon - Innocent toughts
Petter - These days (Luke Chable Remix)
Roccomundo & ONNO - The dj took pills
Jewel - Intuition (Markus Schulz Coldharbour Remix)
Dousk - Pa dida
Michael Forzza - Kahana
Perry O'Neil - Numb
Airbase - Escape
Fire & Ice - Silent cry
Altitude - Altitude (SHOKK Remix)
Solar Factor - Deep sonar |
Pakt dat ik wel fameus uit m'n dak gegaan zou zijn :crazy: |
|
|
| djcresto |
| serieus vette tracklist fred! |
|
|
|
|