|
Steve Lawler 24 Maj!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
KRISTI FLYGARE -ONSDAG 24 MAJ PÅ GÖTA KÄLLARE
MONDAY BAR SESSIONS MED STEVE LAWLER & AUDIOFLY
TIDER:
23.00-01.00 : Audiofly
01.00-04.00 : Steve Lawler
MONDAY BAR SESSIONS
GÖTA KÄLLARE
Folkungagatan 45 (T-bana Medborgarplatsen)
Öppet 22-04.
Ålder 20 år i dörren men 18 på förköp
Entré 300kr. Förköp 250kr
Förköpsställe:
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkogata 21-23
Biljetterna släpps måndag 24 april
detta går bara inte att missa, när Lawler är på besök är jag också på besök där:wtf: :wtf: :eyespop: :crazy: :crazy: |
|
|
| St_Andrew |
| Cooolt :D Är ganska sugen på att dra dit oxå :D |
|
|
| montana |
| det är rätt lätt att man kommer infinna sig där, lawler är enorm |
|
|
| fe_maLe |
| ohh, Lawler här i lilla sthlm:disbelief, hunnit fylla 18 då så detta borde man ju inte missa :D |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by benni
stockholm :p |
tss :clown: : P |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
ohh, Lawler här i lilla sthlm:disbelief, hunnit fylla 18 då så detta borde man ju inte missa :D |
Din första mondaybarfest :crazy: hoppas lawler spelar nice då... ingen trance direkt men bra lär det bli ;) |
|
|
| Braxen |
| Hm.. för mkt fester nu fan haha ! .. mitt bankkonto lider, utgång den här helgen, Grodan nästa helg, kryssning efter det, Paris 17maj .. å Lawler veckan därefter .. grr :eyespop: |
|
|
| mr_fisken |
| grodan ikväll spelar ju cirez-d aka pryds :D ... tråkigt att man jobbar 06.10:nervous: |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
grodan ikväll spelar ju cirez-d aka pryds :D ... tråkigt att man jobbar 06.10:nervous: |
fan att man inte bor i sthlm:whip: behöver verkligen ett grodan här runt hörnet...
ska bli intressant att se halva sthlm trängas på grodan när Howells lirar i sommar:wtf: |
|
|
| benni |
| har aldrig varit på grodan, men hört att det är en väldigt liten klubb, fast ändå en av dom bästa... varför försöker dom inte göra den större då? |
|
|
|
|