|
בעיה בצריבה
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
אני רוצה לצרוב את כל האוסף אם פי שלי
יש איזה דרך או תוכנה שאני פשוט מראה לה את התיקיות והיא מחלקת בעצמה וצורבת וכל מה שאני צריך לעשות זה להחליף דיסקים?
אין לי זין לגיבוי הזה.
אגב בהזדמנות הזאת
אם למישהו בא לצאת גבר ותמורת סכום סמלי לצרוב לי כמה דיסקים של אם פי
(להאזנה ביתית בלבד, לא להשמעה ברבים)
מהשנה האחרונה אני אשמח
אם הבקשה מציקה למישהו שיתעלם ויתייחס רק למה שכתוב למעלה. |
|
|
| Shahar |
שמע לא יודע מה אתה מחפש לעשות
אבל למה שלא תשתמש ב
NERO?
אתה פשוט בוחר לה תיקיות
היא צורבת
וזהו
למה שהיא תבחר לבד נו תהיה רציני
אבל!!!!
אל תשתמש בגירסא יותר חדשה מנרו 6!! הן דופקות דיסקים
ובקשר לשאלה השניה
למה אתה צריך לשלם כסף?
זה למישו מהפורום שגר לידך שיפנק אותך |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמע לא יודע מה אתה מחפש לעשות
אבל למה שלא תשתמש ב
NERO?
אתה פשוט בוחר לה תיקיות
היא צורבת
וזהו
למה שהיא תבחר לבד נו תהיה רציני
אבל!!!!
אל תשתמש בגירסא יותר חדשה מנרו 6!! הן דופקות דיסקים
ובקשר לשאלה השניה
למה אתה צריך לשלם כסף?
זה למישו מהפורום שגר לידך שיפנק אותך |
אני מחפש להגיד לתוכנה לצרוב תיקיה של 3 גיגה
והיא תחלק בעצמה לדיסקים וכל מה שאני אעשה זה רק לשים אחד ריק בכל פעם.
ואין אנשים מהפורום לידי
וסכום סימלי זה כהערכה על הזמן והעבודה. |
|
|
| AboveBeyond |
מצטרף לבקשה =]
אני חושב שיש כזאת תוכנה כמעט בטוח |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Shahar
אל תשתמש בגירסא יותר חדשה מנרו 6!! הן דופקות דיסקים
|
בולשיט.
ולא אל תתחיל עם עוד ויכוח טיפשי כי אני השתמשתי בנרו 7 והוא היה בסדר
כן אנשים מתלוננים אבל יש המון אנשים שמשתמשים בתוכנה הזאת
אם אתה רוצה לצרוב IMG
אז IMGBURN
גם חינם וגם התוכנה הכי טובה שיש |
|
|
| DjChook |
אתם פספסתם את הפואנטה של הבנאדם!
לדעתי אין לך ברירה אלא להשתמש בתוכנת
BACKUP
יש גם של
NERO
והיא תפצל את זה לדיסקים.... ותבקש ממך לצרוב אותם
מצד שני, אתה לא כ"כ תוכל להעביר את זה פשוט למחשב אחר כי זה בכל זאת יהיה מכווץ בשיטה של
NERO |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
בולשיט.
ולא אל תתחיל עם עוד ויכוח טיפשי כי אני השתמשתי בנרו 7 והוא היה בסדר
כן אנשים מתלוננים אבל יש המון אנשים שמשתמשים בתוכנה הזאת |
יהומו מעפעפעפן גם לי וגם לצח וליובל נדפקו דיסקים
כולנו מתווכחים סתם?
סע סע באמאשך |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by m0sh
אם אתה רוצה לצרוב IMG
אז IMGBURN
גם חינם וגם התוכנה הכי טובה שיש |
זה בדיוק מה שהייתי צריך..נרו 6 תמיד הסתבך עם אימיג'ים..או שלקח לו שנה לפתוח אותו או שהוא נתקע באמצע..ב7 עדיין לא ניסיתי..
תודה מוש..לא ידעתי שהתוכנה הזאת קיימת בכלל... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אני מחפש להגיד לתוכנה לצרוב תיקיה של 3 גיגה
והיא תחלק בעצמה לדיסקים וכל מה שאני אעשה זה רק לשים אחד ריק בכל פעם.
ואין אנשים מהפורום לידי
וסכום סימלי זה כהערכה על הזמן והעבודה. |
אני חושב שאם אתה מוסיף תיקיה של 3 ג"יגה למשל לצריבה בנרו אזזה אומר לך שזה יקח כמה דיסקים ואז זה אומר לך להכניס דיסק כל פעם,תנסה את זה... |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Shahar
יהומו מעפעפעפן גם לי וגם לצח וליובל נדפקו דיסקים
כולנו מתווכחים סתם?
סע סע באמאשך |
ילד תדבר ככה לחברים שלך
מדבר על כבוד עאלק
וזה שאתה לא יודע לצרוב זה בעיה שלך
אני השתמשתי בנרו 7 וזה עבד כמו נרו 6 בדיוק
או שיש לך גירסא לא טובה או שאתה אידיוט
ואני ילך על אפשרות ב |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by m0sh
ילד תדבר ככה לחברים שלך
מדבר על כבוד עאלק
וזה שאתה לא יודע לצרוב זה בעיה שלך
אני השתמשתי בנרו 7 וזה עבד כמו נרו 6 בדיוק
או שיש לך גירסא לא טובה או שאתה אידיוט
ואני ילך על אפשרות ב |
תאכלס מוש ההערה שלך סתם הייתה מיותרת.. ואתה סתם מדליק פה ת'שיחה
שחר כולה רוצה לדאוג שלבנאדם לא ידפקו דיסקים, כי תאכלס זה חתיכת מעצבן זה קרה לי.. ואתה סתם בא לפה עם תון מתנשא.. אז תעשה טובה ותוריד קצת גובה, ובואו כולנו נסתדר פה כמו שצריך. |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אגב בהזדמנות הזאת
אם למישהו בא לצאת גבר ותמורת סכום סמלי לצרוב לי כמה דיסקים של אם פי
(להאזנה ביתית בלבד, לא להשמעה ברבים)
מהשנה האחרונה אני אשמח
אם הבקשה מציקה למישהו שיתעלם ויתייחס רק למה שכתוב למעלה.
|
כמה יש עלייך :happy2:
בקשר לתוכנה זה די פשוט לתכנת דבר כזה,
מדובר בכמה תנאים די פשוטים...
אם אין לך מושג, הייתי עוזר לך
אפילו שנראה לי שאחרים פה בעניין יותר חזק ממני.. |
|
|
|
|