return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
בעיה בצריבה
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
אני רוצה לצרוב את כל האוסף אם פי שלי
יש איזה דרך או תוכנה שאני פשוט מראה לה את התיקיות והיא מחלקת בעצמה וצורבת וכל מה שאני צריך לעשות זה להחליף דיסקים?
אין לי זין לגיבוי הזה.


אגב בהזדמנות הזאת
אם למישהו בא לצאת גבר ותמורת סכום סמלי לצרוב לי כמה דיסקים של אם פי
(להאזנה ביתית בלבד, לא להשמעה ברבים)
מהשנה האחרונה אני אשמח
אם הבקשה מציקה למישהו שיתעלם ויתייחס רק למה שכתוב למעלה.
Shahar
שמע לא יודע מה אתה מחפש לעשות
אבל למה שלא תשתמש ב
NERO?
אתה פשוט בוחר לה תיקיות
היא צורבת
וזהו
למה שהיא תבחר לבד נו תהיה רציני
אבל!!!!
אל תשתמש בגירסא יותר חדשה מנרו 6!! הן דופקות דיסקים

ובקשר לשאלה השניה
למה אתה צריך לשלם כסף?
זה למישו מהפורום שגר לידך שיפנק אותך
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Shahar
שמע לא יודע מה אתה מחפש לעשות
אבל למה שלא תשתמש ב
NERO?
אתה פשוט בוחר לה תיקיות
היא צורבת
וזהו
למה שהיא תבחר לבד נו תהיה רציני
אבל!!!!
אל תשתמש בגירסא יותר חדשה מנרו 6!! הן דופקות דיסקים

ובקשר לשאלה השניה
למה אתה צריך לשלם כסף?
זה למישו מהפורום שגר לידך שיפנק אותך


אני מחפש להגיד לתוכנה לצרוב תיקיה של 3 גיגה
והיא תחלק בעצמה לדיסקים וכל מה שאני אעשה זה רק לשים אחד ריק בכל פעם.

ואין אנשים מהפורום לידי
וסכום סימלי זה כהערכה על הזמן והעבודה.
AboveBeyond
מצטרף לבקשה =]
אני חושב שיש כזאת תוכנה כמעט בטוח
m0sh
quote:
Originally posted by Shahar
אל תשתמש בגירסא יותר חדשה מנרו 6!! הן דופקות דיסקים



בולשיט.
ולא אל תתחיל עם עוד ויכוח טיפשי כי אני השתמשתי בנרו 7 והוא היה בסדר
כן אנשים מתלוננים אבל יש המון אנשים שמשתמשים בתוכנה הזאת




אם אתה רוצה לצרוב IMG
אז IMGBURN
גם חינם וגם התוכנה הכי טובה שיש
DjChook
אתם פספסתם את הפואנטה של הבנאדם!

לדעתי אין לך ברירה אלא להשתמש בתוכנת
BACKUP
יש גם של
NERO

והיא תפצל את זה לדיסקים.... ותבקש ממך לצרוב אותם
מצד שני, אתה לא כ"כ תוכל להעביר את זה פשוט למחשב אחר כי זה בכל זאת יהיה מכווץ בשיטה של
NERO
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
בולשיט.
ולא אל תתחיל עם עוד ויכוח טיפשי כי אני השתמשתי בנרו 7 והוא היה בסדר
כן אנשים מתלוננים אבל יש המון אנשים שמשתמשים בתוכנה הזאת


יהומו מעפעפעפן גם לי וגם לצח וליובל נדפקו דיסקים
כולנו מתווכחים סתם?

סע סע באמאשך
Koby
quote:
Originally posted by m0sh
אם אתה רוצה לצרוב IMG
אז IMGBURN
גם חינם וגם התוכנה הכי טובה שיש

זה בדיוק מה שהייתי צריך..נרו 6 תמיד הסתבך עם אימיג'ים..או שלקח לו שנה לפתוח אותו או שהוא נתקע באמצע..ב7 עדיין לא ניסיתי..
תודה מוש..לא ידעתי שהתוכנה הזאת קיימת בכלל...
Viber
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אני מחפש להגיד לתוכנה לצרוב תיקיה של 3 גיגה
והיא תחלק בעצמה לדיסקים וכל מה שאני אעשה זה רק לשים אחד ריק בכל פעם.

ואין אנשים מהפורום לידי
וסכום סימלי זה כהערכה על הזמן והעבודה.


אני חושב שאם אתה מוסיף תיקיה של 3 ג"יגה למשל לצריבה בנרו אזזה אומר לך שזה יקח כמה דיסקים ואז זה אומר לך להכניס דיסק כל פעם,תנסה את זה...
m0sh
quote:
Originally posted by Shahar
יהומו מעפעפעפן גם לי וגם לצח וליובל נדפקו דיסקים
כולנו מתווכחים סתם?

סע סע באמאשך


ילד תדבר ככה לחברים שלך
מדבר על כבוד עאלק

וזה שאתה לא יודע לצרוב זה בעיה שלך
אני השתמשתי בנרו 7 וזה עבד כמו נרו 6 בדיוק
או שיש לך גירסא לא טובה או שאתה אידיוט
ואני ילך על אפשרות ב

YuVaL
quote:
Originally posted by m0sh
ילד תדבר ככה לחברים שלך
מדבר על כבוד עאלק

וזה שאתה לא יודע לצרוב זה בעיה שלך
אני השתמשתי בנרו 7 וזה עבד כמו נרו 6 בדיוק
או שיש לך גירסא לא טובה או שאתה אידיוט
ואני ילך על אפשרות ב


תאכלס מוש ההערה שלך סתם הייתה מיותרת.. ואתה סתם מדליק פה ת'שיחה
שחר כולה רוצה לדאוג שלבנאדם לא ידפקו דיסקים, כי תאכלס זה חתיכת מעצבן זה קרה לי.. ואתה סתם בא לפה עם תון מתנשא.. אז תעשה טובה ותוריד קצת גובה, ובואו כולנו נסתדר פה כמו שצריך.
gErver
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אגב בהזדמנות הזאת
אם למישהו בא לצאת גבר ותמורת סכום סמלי לצרוב לי כמה דיסקים של אם פי
(להאזנה ביתית בלבד, לא להשמעה ברבים)
מהשנה האחרונה אני אשמח
אם הבקשה מציקה למישהו שיתעלם ויתייחס רק למה שכתוב למעלה.


כמה יש עלייך :happy2:

בקשר לתוכנה זה די פשוט לתכנת דבר כזה,
מדובר בכמה תנאים די פשוטים...

אם אין לך מושג, הייתי עוזר לך
אפילו שנראה לי שאחרים פה בעניין יותר חזק ממני..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement