|
Johan Gielen @ Extase 2006 27.05.2006
|
View this Thread in Original format
| Locazor |
| Hei. Jeg bare lurte på om folk har tenkt seg nedover til Skien for å se på Gielen? Har egentlig aldri hørt om det extase-greiene. Blir det noe stort? Masse folk etc? |
|
|
| dj_alfi |
har sagt det før, sier det igjen:
hva faen skjer med store navn i år? |
|
|
| Locazor |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
har sagt det f�r, sier det igjen:
hva faen skjer med store navn i �r? |
Haha...jeg vet...Endelig så løsnet det :) To neste månedene blir jo bare én lang trancefest :D
Ferry skal bli så konge :D |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Locazor
Haha...jeg vet...Endelig så løsnet det :) To neste månedene blir jo bare én lang trancefest :D
Ferry skal bli så konge :D |
hadde jeg bare ikke vært i forsvaret :( |
|
|
| Ariah |
samma her, misser jo alt... jonas steur, phynn, mark norman og cor fijne...
får faktisk ikke sett ferry heller :mad: Skal i hvertfall få sett Menno den 20. da kommer jeg hjem på perm :) |
|
|
| Lokhèn |
| Klag på at dere er i militæret dere... :p Her sitter jeg og er et stakkars lite år for ung... :mad: Dere får i ihvertfall med dere noe.. :whip: :p |
|
|
| euphoria_ibiza |
snakket akkurat med en kamerat fra tyskland trance bølgen stiger
også i det landet fortiden :D
lover bra for trance sjanger'n i fremtiden |
|
|
| nordboh |
| quote: | | Klag på at dere er i militæret dere... Her sitter jeg og er et stakkars lite år for ung... Dere får i ihvertfall med dere noe.. |
tenk på stakkars meg som går på krykker, snart gått på krykker i 2 mnd nå.
Håpet å gjøre "comeback" med ferry 16 mai, men tviler på at jeg rekker den happeningen heller... :mad:
Får håpe denne trancebølgen varer en stund..
Kan ikke Gielen komme til Oslo også når han først er i norge? :conf: |
|
|
| Soeder |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
hadde jeg bare ikke vært i forsvaret :( |
samme her og, men med litt flaks vil turnusen min matche perfekt. |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Soeder
samme her og, men med litt flaks vil turnusen min matche perfekt. |
sødermann`?? |
|
|
| KrissO |
| Usj, orker ikke ta tog i nesten tre timer for å høre Gielen. Blah :/ |
|
|
| Soeder |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
sødermann`?? |
ja? |
|
|
|
|