return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Johan Gielen @ Extase 2006 27.05.2006
View this Thread in Original format
Locazor
Hei. Jeg bare lurte på om folk har tenkt seg nedover til Skien for å se på Gielen? Har egentlig aldri hørt om det extase-greiene. Blir det noe stort? Masse folk etc?
dj_alfi
har sagt det før, sier det igjen:
hva faen skjer med store navn i år?
Locazor
quote:
Originally posted by dj_alfi
har sagt det f�r, sier det igjen:
hva faen skjer med store navn i �r?


Haha...jeg vet...Endelig så løsnet det :) To neste månedene blir jo bare én lang trancefest :D

Ferry skal bli så konge :D
dj_alfi
quote:
Originally posted by Locazor
Haha...jeg vet...Endelig så løsnet det :) To neste månedene blir jo bare én lang trancefest :D

Ferry skal bli så konge :D


hadde jeg bare ikke vært i forsvaret :(
Ariah
samma her, misser jo alt... jonas steur, phynn, mark norman og cor fijne...

får faktisk ikke sett ferry heller :mad: Skal i hvertfall få sett Menno den 20. da kommer jeg hjem på perm :)
Lokhèn
Klag på at dere er i militæret dere... :p Her sitter jeg og er et stakkars lite år for ung... :mad: Dere får i ihvertfall med dere noe.. :whip: :p
euphoria_ibiza
snakket akkurat med en kamerat fra tyskland trance bølgen stiger
også i det landet fortiden :D

lover bra for trance sjanger'n i fremtiden
nordboh
quote:
Klag på at dere er i militæret dere... Her sitter jeg og er et stakkars lite år for ung... Dere får i ihvertfall med dere noe..


tenk på stakkars meg som går på krykker, snart gått på krykker i 2 mnd nå.

Håpet å gjøre "comeback" med ferry 16 mai, men tviler på at jeg rekker den happeningen heller... :mad:

Får håpe denne trancebølgen varer en stund..

Kan ikke Gielen komme til Oslo også når han først er i norge? :conf:
Soeder
quote:
Originally posted by dj_alfi
hadde jeg bare ikke vært i forsvaret :(

samme her og, men med litt flaks vil turnusen min matche perfekt.
dj_alfi
quote:
Originally posted by Soeder
samme her og, men med litt flaks vil turnusen min matche perfekt.


sødermann`??

KrissO
Usj, orker ikke ta tog i nesten tre timer for å høre Gielen. Blah :/
Soeder
quote:
Originally posted by dj_alfi
sødermann`??

ja?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement