return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[04-06-2006] Dancetour - Chasséveld, Breda
View this Thread in Original format
Frenkieee
Kijk eens aan, lekker dichtbij en dan ook nog eens een mooie lineup. Hier ga ik zeker heen!
basvh
ahhh gezelllig hoor, ben ik zeker bij.

dazzle draaide paar weken terug nog voor ons studenten radio station in een kroeg in breda. erg goed te doen al ging ie wel op de electro tour i.p.v trance sound.
HBtje
electro is ook lekkah :crazy:
basvh
quote:
Originally posted by HBtje
electro is ook lekkah :crazy:


zekers te weten, al is er nu wel een beetje een overkill van die angelo/electro house sound.
Matthijs
ziet er wel goed uit, misschien maar eens een kijkje gaan nemen hier.
tijs08
quote:
Originally posted by Matthijs
ziet er wel goed uit, misschien maar eens een kijkje gaan nemen hier.


x 2 :cool:
SonnyM
Ik ben er zowiezo bij ;) :toocool:
Frenkieee
Ivm mn studie alleen Armin gezien, maar die draaide erg lekker! Vooral de toegift, Yahel - Voyage. Hemels!
SonnyM
We (Daan en ik) hebben ook een stukje van Ronald en Perry gezien.
Ronald draaide ook best lekker en Perry moest er volgens mij even in komen maar wel lekker haha En Armin draaide echt super..
Man daar krijg ik zoveel energie van , Ik kon Helaas niet door naar zijn set in Amsterdam (arghh) maar goed in de auto op de terugweg had ik mijn eigen Armin feestje hahaha

Heb ofcourse ook een paar fotootjes.... als ik ze verkleind heb, zal ik ze wel posten.
basvh
Jah het was gezellig jah, maar snap niet echt waarom heel de line up alleen trance was en dat perry oneil van 6 tot 8 draaide. Tijdens zijn set stond iedereen er vertwijfeld bij en nergens werd echt gedanst. Doe dan ipv hem erick e, roog, lacroix, leroy styles, fedde le grand, sydney samson. Die hadden de tegels uit het plein gedraait.

Verder was het op zijn brabants gezellig en eigenlijk mag je niet klagen als het om een gratis feestje gaat.

SonnyM
Yeah foto's staan gereed in mijn photobucket.
aangezien ik daarvoor net een account heb aangemaakt ziet het er misschien wat rommelig uit maar dat komt vanzelf

eerste 21 foto's ( althans zoals ik dat hier zie) zijn nog van ASOT 250 en de rest is van Dance Tour Breda.

foto's van : Ronald v Gelderen, Perry O'Neil en ofourse ARMIN :tongue3

Veel plezier ermee !

Ik hoop dat de link werkt.

http://s73.photobucket.com/albums/i228/Sonja_M/
basvh
welke remix draaide armin eigenlijk van direct dizko. Die sloeg wel in als een bom zeg.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement