return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Christian Rusch @ Club Angel, Stockholm, April 28th
View this Thread in Original format
christian_rusch
Taskig framförhållning, men spelar på Club Angel nu på fredag (28:e april). 01-03, be there or be □ . Personal mixes utlovas såklart.
Vizay
gryyymt, kanske man skulle visa sitt fula tryne igen, 2 veckor sen jag va där sist :)

Vem mer ere som lirar, johnny eller?
Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
gryyymt, kanske man skulle visa sitt fula tryne igen, 2 veckor sen jag va där sist :)

Vem mer ere som lirar, johnny eller?

Japp det ere.
tror jaf dyker upp så vore skoj att se dig vizkizz
trancedanne
Om du lirar mycket av ditt eget material kommer jag, speciellt Epic + Missouri.. =D
NooN
quote:
Originally posted by trancedanne
Om du lirar mycket av ditt eget material kommer jag, speciellt Epic + Missouri.. =D

Eller Ronski Speed mixen på The Promise. Den är fan topp tio någonsin.
zoric
Hörde även att du gjort en remix av en Endre-låt. Kan det vara Kallocain?
trancedanne
Tycker han ska lägga upp sin osläppta grejer någonstanns, riktigt underbara som jag sagt så många gånger förr.. inklusive endre remixen =P
benni
quote:
Originally posted by zoric
Hörde även att du gjort en remix av en Endre-låt. Kan det vara Kallocain?

AYE!!!

släppa den för fan!
christian_rusch
Numb, reworken på Kallocain, vox-mixen på Epic, Soft, plus lite annat smått-och-gott... finns mycket som kan dyka upp. ;)
MondayBar
Hej på er

I kväll är det sista gången under provperioden för Angel. Kommer det mycket folk (som förra fredagen) kör vi vidare men om det kommer för lite så lägger vi ner klubben.

Så om du tycker att ANGEL borde överleva, kom förbi ikväll. Det blir fantastisk musik!

/Staffan

Vizay
hur ser det ut sen, kommer ni köra en i taget eller blir det en ny period av angels som blir spikade?
MondayBar
Blir det bra ikväll (som förra fredagen) så stannar vi kvar på stället och satsar på att köra hela sommaren.

/Staffan
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement