|
Christian Rusch @ Club Angel, Stockholm, April 28th
|
View this Thread in Original format
| christian_rusch |
| Taskig framförhållning, men spelar på Club Angel nu på fredag (28:e april). 01-03, be there or be □ . Personal mixes utlovas såklart. |
|
|
| Vizay |
gryyymt, kanske man skulle visa sitt fula tryne igen, 2 veckor sen jag va där sist :)
Vem mer ere som lirar, johnny eller? |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
gryyymt, kanske man skulle visa sitt fula tryne igen, 2 veckor sen jag va där sist :)
Vem mer ere som lirar, johnny eller? |
Japp det ere.
tror jaf dyker upp så vore skoj att se dig vizkizz |
|
|
| trancedanne |
| Om du lirar mycket av ditt eget material kommer jag, speciellt Epic + Missouri.. =D |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by trancedanne
Om du lirar mycket av ditt eget material kommer jag, speciellt Epic + Missouri.. =D |
Eller Ronski Speed mixen på The Promise. Den är fan topp tio någonsin. |
|
|
| zoric |
| Hörde även att du gjort en remix av en Endre-låt. Kan det vara Kallocain? |
|
|
| trancedanne |
| Tycker han ska lägga upp sin osläppta grejer någonstanns, riktigt underbara som jag sagt så många gånger förr.. inklusive endre remixen =P |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by zoric
Hörde även att du gjort en remix av en Endre-låt. Kan det vara Kallocain? |
AYE!!!
släppa den för fan! |
|
|
| christian_rusch |
| Numb, reworken på Kallocain, vox-mixen på Epic, Soft, plus lite annat smått-och-gott... finns mycket som kan dyka upp. ;) |
|
|
| MondayBar |
Hej på er
I kväll är det sista gången under provperioden för Angel. Kommer det mycket folk (som förra fredagen) kör vi vidare men om det kommer för lite så lägger vi ner klubben.
Så om du tycker att ANGEL borde överleva, kom förbi ikväll. Det blir fantastisk musik!
/Staffan |
|
|
| Vizay |
| hur ser det ut sen, kommer ni köra en i taget eller blir det en ny period av angels som blir spikade? |
|
|
| MondayBar |
Blir det bra ikväll (som förra fredagen) så stannar vi kvar på stället och satsar på att köra hela sommaren.
/Staffan |
|
|
|
|