return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אני שונא את הצבא!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
אחי אני ממש ממש מצטער בשבילך
ואיזה כבוד בשבילך אם יהל הוא המחליף שלך
[=

ודרך אגב אני יכול לקבל פטור מהצבא אבל אני לא רוצה אני רוצה לתרום משהו בכל זאת ...נכון שאני לא יכול לתרום לקרבי אבל אחי גם אם אני אשב במודיעין 5-8 שעות ביום זה תרומה ותאמין לי שזה תרומה אדירה וכל מי שמשרת היום בצבא תורם ולא משנה אם הוא קרבי או לא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אחי אני ממש ממש מצטער בשבילך
ואיזה כבוד בשבילך אם יהל הוא המחליף שלך
[=


כבוד בגלל השם של יהל
לא בגלל הכישורים...
כנראה יש סיבה שגיל היה אמור להיות מהתחלה שם ולא יהל
MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחח יהל מחליף אותך :)

איזה כבוד למרות שהוא לא מתקלט משהו
Gil Shwarts
יהל סתם מאפן
ולא הורדתי ת'עגיל מהגבה כי לא מזמן עשיתי אותו אז שמתי עליו פלסטר והוא כנראה נפל לי בלי ששמתי לב

הרס"ר בן זונה!! הרס"ר בן זונה!!! :)
Hell_Copter
עראפת הבן זונה
גנרל זיני ההומו

הייתי אומר לך לזרוק לו זין בפרצוף...
אבל בגלל שזה צבא אז זה לא יעבור בשתיקה ותקבל עונש יותר גרוע
Dj Moriano
באסה אחי

איפה אתה משרת
Gil Shwarts
בצאלים...
מורן היה שם ולא טרח ליצור איתי קשר הדפוק הזה
הייתי מקמבן אותו רצח :)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
בצאלים...
מורן היה שם ולא טרח ליצור איתי קשר הדפוק הזה
הייתי מקמבן אותו רצח :)


אבא שלי היה עד לא מזמן בצאלים
ועכשיו הוא עבר לעזה היה שם חודש...
Gil Shwarts
הוא היה שם במילואים או קבע?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הוא היה שם במילואים או קבע?


מילואים

אני לא יודע איזה דרגה הוא
אני יודע שהיה לו פאלפל אחד...

סליחה על הטיפשות פשוט אין לי מושג בדרגות

Gil Shwarts
רס"ן...
כמו הדרגה של המפקד הישיר שלי :)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
רס"ן...
כמו הדרגה של המפקד הישיר שלי :)


איך קוראים לו אני ישאל את אבא שלי אולי הוא מכיר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement