| NeMeSiS1234 |
אחי אני ממש ממש מצטער בשבילך
ואיזה כבוד בשבילך אם יהל הוא המחליף שלך
[=
ודרך אגב אני יכול לקבל פטור מהצבא אבל אני לא רוצה אני רוצה לתרום משהו בכל זאת ...נכון שאני לא יכול לתרום לקרבי אבל אחי גם אם אני אשב במודיעין 5-8 שעות ביום זה תרומה ותאמין לי שזה תרומה אדירה וכל מי שמשרת היום בצבא תורם ולא משנה אם הוא קרבי או לא |
|
|