|
אני שונא את הצבא!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
וואו כמה שאני שונא ת'צבא ובמיוחד ת'רס"ר הבן של אלף שרמוטות הזה!!!
קיבלתי ממנו שבת בגלל ששכחתי להוריד את העגיל מהגבה ונכנסתי ככה לתדרך אצל המב"ס!
מה שאומר שאני הולך לפספס ת'הופעה שלי ביום שישי!!!!
אני שונא ת'צבא!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| nesher |
buh
בדיוק היה לי היום ביקור אחרון בלשכת גיוס
איזה זין
אני לא רוצה קרבייייייייייי |
|
|
| NeMeSiS1234 |
חחחחחחחחחחח
איזה באסה זה קרבי
אתם רואים חבר שלי מקבל מנילה לפני יומיים ככה ובמנילה יש לו רק עבודות משרדיות של 5 שעות ביום והוא עוד כועס על הצבא
[=
נקרעתי ששמעתי את זה
אני כל כך רוצה לשבת כל ה-3 שנים האלה שאני אוכל להנות בהם ולא רק שיקרעו אותי |
|
|
| DJ-Energy |
| איפה היית אמור לתקלט? |
|
|
| arik |
איזה מבאס
ולחשוב שעוד חודשיים אני גם בצבא ועוד קרבי
באסה של החיים |
|
|
| DjChook |
יו אחי אני בשוק !
מה אתה יכול לעשות ? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjChook
יו אחי אני בשוק !
מה אתה יכול לעשות ? |
אז זהו שאני יכול להתחמק ממנה אבל אז הרס"ר יחפש אותי על כל דבר קטן... ולא בא לי שהוא יישב לי על הראש אז אין לי מה לעשות, אני יעשה ת'שבת הזאת כמו מניאק. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אז זהו שאני יכול להתחמק ממנה אבל אז הרס"ר יחפש אותי על כל דבר קטן... ולא בא לי שהוא יישב לי על הראש אז אין לי מה לעשות, אני יעשה ת'שבת הזאת כמו מניאק. |
אז מי מחליף אותך במסיבה ?
:) :) |
|
|
| DjNumShum |
ממש מרגיז אותי מה שאני שומע פה....
אני הולך להתגייס עוד כמה חודשים לקרבי ואני גאה ומחכה לזה, ואני התנדבתי לקרבי ולא חייב ללכת..
מה קרה לכם רוצים להיות במשרד 5 שעות וללכת הביתה, זה פשוט מגעיל מה עם קצת לתרום? 18 שנה אתם חיים פה אז תתנו מעצמכם קצת
אם אתם לא אז מישהו אחר יעשה את זה
אין לי כח להתחיל פה ויכוח על הצבא וקרבי אבל לפי דעתי כל אחד צריך לתרום את המקסימום שהוא יכול! ואם אתה יכול קרבי, אז קרבי!
קרבי זה הכי אחי! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjChook
אז מי מחליף אותך במסיבה ?
:) :) |
לפי מה שידוע לי, יהל... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לפי מה שידוע לי, יהל... |
אז יהיה שם מעפן |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחח
יובל... זה בדיוק מה שאמרתי לו בצהריים שהוא סיפר לי
איזה זין... אני מזה מצטער בשבילך...
ועוד אתמול אמרת לי שאתה מוריד את כל העגילים ... אה גיל
בן אלף זונות הרס"ר הזה... הוא בטח עשה לו בכוונה כדי שהוא יפספס |
|
|
|
|