return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
male or female voice? (pg. 2)
View this Thread in Original format
omergunr
02-prince_quick_mix_feat_chronik-over_the_edge__andrew_bennett_remix-tgx

:D
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by m0sh
קודם כל אין לך על מה להצטער
דבר שני בסף הכל עשיתי השוואה

דבר שלישי בוב דילן ודיימיאן רייס זה בכלל לא רוק

חופשי.. גרמת לי לחשוב על משו..
יש שירים שהם קלסיקה.. (דגש על שירים) שלא ממש משנה לך מי שר..
שירים נוסטלגיים כמו אמסטרונג וכאלה..
אבל במוסיקה אלקטרונית אני מעדיף חד וחלק ווקאל נשי.
omergunr
Ijojs - Physical Overdrive
עכשיו באסוט ווקאל של גבר..

פשוט זוועה.......
:-\
m0sh
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
חופשי.. גרמת לי לחשוב על משו..
יש שירים שהם קלסיקה.. (דגש על שירים) שלא ממש משנה לך מי שר..
שירים נוסטלגיים כמו אמסטרונג וכאלה..
אבל במוסיקה אלקטרונית אני מעדיף חד וחלק ווקאל נשי.


אמרת יפה.


quote:
Originally posted by Rising
דיברתי על עצמי!! :whip:
הבנת הנקרא!


לפי הבנת הנקרא אתה מחזק את טענתי

אתה אומר שיותר יפה קול של אישה ואז אתה אומר שלדעתך קול של אישה יותר יפה

אז תתקן וזהו
מה אתה מתעצבן אפשר לחשוב!
omergunr
חיחיחיחי
עכשיו גם באסוט

Ronald Van Gelderen - This Way (Rank 1 Remix)

ווקאל גברי.. קטע מאוד יפה.. וקע שירה יפה מאוד =)

;)
DvJ
quote:
Originally posted by omergunr
חיחיחיחי
עכשיו גם באסוט

Ronald Van Gelderen - This Way (Rank 1 Remix)

ווקאל גברי.. קטע מאוד יפה.. וקע שירה יפה מאוד =)

;)



חחח.... מה שבאתי לרשום....
הווקאל בוצע עלידי רונלד בכבודו ובעצמו
קול נחמד ישלו.....

קטע יפה רק הברייקדאון קצת מאכזב.....
DjChook
מוש כעיקרון אני איתך
מוזיקה אלקטרונית נשים
כל השאר גברים

אלא אם כן זה שירים קיציים ואז יש כח לדיוות המזדיינות האלה :)
-AP-
עד 2005 הייתי אומר חד משמעית קול נשי. אבל בשנה וחצי האלה עברו לי הרבה טראקים בפלייליסט, והרבה מאד ווקאלים שאהבתי היו של גברים.
Dogzilla - Without you
KvA - Walk down
שתי דוגמאות שעוברות לי כרגע בראש, אם אני אתאמץ יותר אני אזכור בטוח. אבל זה לא משנה, הווקאל יכול להיות גבר או אישה אבל המילים לא קשורות בגרוש או שהטראק גרוע. מוזיקה אלקטרונית, אפילו ווקאלית, אינה מתרכזת בעיקר בווקאל.
Liran-A
ברור שנשי....
ozone
סטון קולד של בוסנובה אולי הקטע עם הוואקל הגברי היחיד שאני אוהב פחות או יותר

Rising
אלו שני ווקאלים גבריים חזקים ביותר שעד הום אני נהנה לשמוע אותם

armin van buuren feat. ray wilson- yet another day
bt - the force of gravitiy
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Rising
אלו שני ווקאלים גבריים חזקים ביותר שעד הום אני נהנה לשמוע אותם

armin van buuren feat. ray wilson- yet another day
bt - the force of gravitiy

מסכים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement