| -AP- |
עד 2005 הייתי אומר חד משמעית קול נשי. אבל בשנה וחצי האלה עברו לי הרבה טראקים בפלייליסט, והרבה מאד ווקאלים שאהבתי היו של גברים.
Dogzilla - Without you
KvA - Walk down
שתי דוגמאות שעוברות לי כרגע בראש, אם אני אתאמץ יותר אני אזכור בטוח. אבל זה לא משנה, הווקאל יכול להיות גבר או אישה אבל המילים לא קשורות בגרוש או שהטראק גרוע. מוזיקה אלקטרונית, אפילו ווקאלית, אינה מתרכזת בעיקר בווקאל. |
|
|