return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
male or female voice?
View this Thread in Original format
m0sh
מאד מעניין אותי איזה קול אתם מעדיפים
לדעתי פה לעומת נגיד אנשים ששומעים רוק
תהיה עדיפות לקול נשי
כי במוזיקה אלקטרונית השירה נשמעת קצת פחות טוב
ושירי הגברים קצת מוזרים

אני אישית מעדיף קול גברי בגלל שאני שומע רוק בעיקר
ותאמת גם בטראנס נהנתי יותר מקול גברי

אז מעניין לדעת...
gErver
יש מצב לדואט.. ;)

וואלה יש שירים עם קול של גבר מדהימים ויש עם קול של אישה סופניים,
ווקאל אחד יותר נוגע ווקאל אחר פחות נוגע,
יש גם את התוכן של השירים,
קשה לבחור זה לא שחור/לבן...
ozone
קול נשי....
מי יכול לדבר עם ג'סטין סוויסה? שרה מ'קלארן?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by ozone
קול נשי....
מי יכול לדבר עם ג'סטין סוויסה? שרה מ'קלארן?

אנדיאן =]
DvJ
שאלה קשה....

אבל אי אפשר בלי
Jes
למרות שיש גם גברים אם קול יפה...
coby
בטראנס לפחות, למרות שאני שונא בכלל ווקאל
ווקאל גברי עושה לי בחילה

אז אם כבר ווקאל שיהיה נשי
Rising
יותר כיף לשמוע קול של אישה במוזיקה
לא משנה באיזה סגנון גם בשירים ישראלים אני מעדיף לשמוע אישה שרה..
m0sh
quote:
Originally posted by Rising
יותר כיף לשמוע קול של אישה במוזיקה
לא משנה באיזה סגנון גם בשירים ישראלים אני מעדיף לשמוע אישה שרה..


ע"פ מה אתה קובע את זה?
דבר על עצמך

כמה דברים
כמו שציפתי פה בפורום יש רוב מוחלט לקול נשי
מול פורום רוק שזה בדיוק ההיפך


רק שתדעו שהאמנים הכי גדולים (מפורסמים ומוכשרים) הם גברים
בוב דילן
גימי הנדריקס
אלביס

ואפשר להמשיך

אני מציא לכם להקשיב לdamien rice
ששר מעולה ול
jeff buckley ז"ל
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by m0sh
ע"פ מה אתה קובע את זה?
דבר על עצמך

כמה דברים
כמו שציפתי פה בפורום יש רוב מוחלט לקול נשי
מול פורום רוק שזה בדיוק ההיפך


רק שתדעו שהאמנים הכי גדולים (מפורסמים ומוכשרים) הם גברים
בוב דילן
גימי הנדריקס
אלביס

ואפשר להמשיך

אני מציא לכם להקשיב לdamien rice
ששר מעולה ול
jeff buckley ז"ל


סליחה באמת שאנחנו לא אוהבים רוק.
m0sh
קודם כל אין לך על מה להצטער
דבר שני בסף הכל עשיתי השוואה

דבר שלישי בוב דילן ודיימיאן רייס זה בכלל לא רוק

Glenn-Holmes
אין הרבה קטעי ווקאל טובים לדעתי
ויש עוד פחות קטעי ווקאל גברי טובים

אני הולך עם הנשי בגלל שעבורי זה עובד יותר רוב הפעמים
אבל כמו שכבר נאמר פה יש גם קטעים מצוינים עם ווקאל גברי
Rising
quote:
Originally posted by m0sh
ע"פ מה אתה קובע את זה?
דבר על עצמך


דיברתי על עצמי!! :whip:
הבנת הנקרא!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement