|
male or female voice?
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
מאד מעניין אותי איזה קול אתם מעדיפים
לדעתי פה לעומת נגיד אנשים ששומעים רוק
תהיה עדיפות לקול נשי
כי במוזיקה אלקטרונית השירה נשמעת קצת פחות טוב
ושירי הגברים קצת מוזרים
אני אישית מעדיף קול גברי בגלל שאני שומע רוק בעיקר
ותאמת גם בטראנס נהנתי יותר מקול גברי
אז מעניין לדעת... |
|
|
| gErver |
יש מצב לדואט.. ;)
וואלה יש שירים עם קול של גבר מדהימים ויש עם קול של אישה סופניים,
ווקאל אחד יותר נוגע ווקאל אחר פחות נוגע,
יש גם את התוכן של השירים,
קשה לבחור זה לא שחור/לבן... |
|
|
| ozone |
קול נשי....
מי יכול לדבר עם ג'סטין סוויסה? שרה מ'קלארן? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by ozone
קול נשי....
מי יכול לדבר עם ג'סטין סוויסה? שרה מ'קלארן? |
אנדיאן =] |
|
|
| DvJ |
שאלה קשה....
אבל אי אפשר בלי
Jes
למרות שיש גם גברים אם קול יפה... |
|
|
| coby |
בטראנס לפחות, למרות שאני שונא בכלל ווקאל
ווקאל גברי עושה לי בחילה
אז אם כבר ווקאל שיהיה נשי |
|
|
| Rising |
יותר כיף לשמוע קול של אישה במוזיקה
לא משנה באיזה סגנון גם בשירים ישראלים אני מעדיף לשמוע אישה שרה.. |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Rising
יותר כיף לשמוע קול של אישה במוזיקה
לא משנה באיזה סגנון גם בשירים ישראלים אני מעדיף לשמוע אישה שרה.. |
ע"פ מה אתה קובע את זה?
דבר על עצמך
כמה דברים
כמו שציפתי פה בפורום יש רוב מוחלט לקול נשי
מול פורום רוק שזה בדיוק ההיפך
רק שתדעו שהאמנים הכי גדולים (מפורסמים ומוכשרים) הם גברים
בוב דילן
גימי הנדריקס
אלביס
ואפשר להמשיך
אני מציא לכם להקשיב לdamien rice
ששר מעולה ול
jeff buckley ז"ל |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by m0sh
ע"פ מה אתה קובע את זה?
דבר על עצמך
כמה דברים
כמו שציפתי פה בפורום יש רוב מוחלט לקול נשי
מול פורום רוק שזה בדיוק ההיפך
רק שתדעו שהאמנים הכי גדולים (מפורסמים ומוכשרים) הם גברים
בוב דילן
גימי הנדריקס
אלביס
ואפשר להמשיך
אני מציא לכם להקשיב לdamien rice
ששר מעולה ול
jeff buckley ז"ל |
סליחה באמת שאנחנו לא אוהבים רוק. |
|
|
| m0sh |
קודם כל אין לך על מה להצטער
דבר שני בסף הכל עשיתי השוואה
דבר שלישי בוב דילן ודיימיאן רייס זה בכלל לא רוק |
|
|
| Glenn-Holmes |
אין הרבה קטעי ווקאל טובים לדעתי
ויש עוד פחות קטעי ווקאל גברי טובים
אני הולך עם הנשי בגלל שעבורי זה עובד יותר רוב הפעמים
אבל כמו שכבר נאמר פה יש גם קטעים מצוינים עם ווקאל גברי |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by m0sh
ע"פ מה אתה קובע את זה?
דבר על עצמך
|
דיברתי על עצמי!! :whip:
הבנת הנקרא! |
|
|
|
|