return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
The Day After Tomorrow
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
מכירים את התסריטים האלה.. מה יקרה אחרי שואה גרעינית?
תסריטים של
"the worst case"
אז מרוב שעמום חשבתי מה יקרה בתעשיית המוסיקה ביום שכזה.. המוסיקה שלנו.

השנה
2***
(לא נלך רחוק)
מגלה שטיאסטו עבר להיפ הופ, למה? כי זה רווחי.. לא מזמן יצא לו טראק חדש בשם
Tiesto Feat.50Cent - boom boom kill kill nigazzzzz
לא משו..
פרי עבר לצ'ל אאוט.. הסיבה לא ממש ברורה..


המאזינים שנאשרו לאסוט הם בערך.. אני אילן ועוד כמה..

A State of trance ***
Offer nissim - Only meeeeee [Tune Of The Week]
Nikka Feat Offer nissim - only us
Nikka Feat Offer nissim - only you (Henree Mashup) [Future Favorite]
Alex - Chewn [New release]
כן.. אפילו במקרה הכי גרוע טראק שלי יתנגן באסוט..
כאילו.. כמה גרוע זה עוד יכול להיות?


מאוד גרוע..
שחר יתדווה שהוא אשכנזי בדם והוא אוכל גפילטע..
אילן יחזור בתשובה ובכלל יעבור למוסיקה חסידית. (אחרי ששמע את האסוט המבזה שלמעלה)
עומר יתדרדר לסמים קשים..
עידן ינסר לאנשים תשיניים
וקובי יעשה טראקליסטינג במקום טייגרקלו
Glenn-Holmes
יש כאן כמה דברין מזעזעים בן אדם אתה יותר חולה בראש ממני!!!

בקיצור היתה לי קריאה מהנה
עוד תסריטים גרועים במוזיקה

טיאסטו חוזר למקום הראשון בדי גיי מאג (חייבים לכתוב את זה זה גורר תגובות נגד משעשעות)

עופר ניסים מטפס גם הוא לצמרת המצעד ומדורג מיד אחרי טיאסטו

ארמין מתוודה שכל התקופה הזו הוא הוריד מוזיקה בצורה לא חוקית אחרי שהוא נתפס על חם מוריד תדיסק האחרון של טיאסטו ומפיץ אותו ברשת כדי לדפוק לו הכנסות - העונש קנס כספי גבוה וישיבה של 4 חודשים בכלא ההולנדי שמדרדרת אותו לסמים קשים משמביא לסגירת ארמדה

תסריטים נוראיים נוספים - שתי המועדונים היחידם שמביאים שמות נורמליים לארץ הם האומן והדום - שם הסאונד נהיה אפילו גרוע יותר

מארק מתמנה לתפקיד בכיר ביחידה שלו ונוטש סופית תמוזיקה האלקטרונית מפאת חוסר זמן וחצילות יתר
סאבי מגיע למסיבה
שחר יוצא עם בחורה שמנה
סוואמפר מתחיל לנהל חיי משפחה ונוטש את ניהול הפורומים
באופן מפתיע מאוד שחר הוא זה שמתחיל לנהל אותם
צעד ראשון שלו
הוא מעיףך את כל משאי פעם העז לקלל אותו לצמיתות מהפורומים
מוש עובר לשמוע בריטני ספיקס ומשכנע את כולם שזאת איכות אמיתית

יש כל כך הרבה דברים נוראיים שיכולים לקרות יא אללה
Shahar
טוב יש שני דברים שאני מתנגד להם!!
אם כבר עופר ניסים במצעד אז אני הייתי מדרג אותו מעל טייסטו כי עם הרמה של טייסטו עופר ניסים לא רואה אותו ממטר!!

ואני בחיים לא יתקרב לבחורה שמנה...בטן שטוחה עושה לי את זה רצח..

ובקשר ללנהל תפורום דווקא אין לי בעיה..

ואולי אז יתפנה לחן זמן לקרוא פוסטים לפני שהוא מגיב עליהם תגובה לא קשורה חחחח
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
טוב יש שני דברים שאני מתנגד להם!!
אם כבר עופר ניסים במצעד אז אני הייתי מדרג אותו מעל טייסטו כי עם הרמה של טייסטו עופר ניסים לא רואה אותו ממטר!!

ואני בחיים לא יתקרב לבחורה שמנה...בטן שטוחה עושה לי את זה רצח..

ובקשר ללנהל תפורום דווקא אין לי בעיה..

עוד כמה דברים נוראיים מאת שחר..
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
עוד כמה דברים נוראיים מאת שחר..


דווקא לא ובאמת נראה לי שעופר ניסים יותר טוב מטייסטו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
טוב יש שני דברים שאני מתנגד להם!!
אם כבר עופר ניסים במצעד אז אני הייתי מדרג אותו מעל טייסטו כי עם הרמה של טייסטו עופר ניסים לא רואה אותו ממטר!!

ואני בחיים לא יתקרב לבחורה שמנה...בטן שטוחה עושה לי את זה רצח..

ובקשר ללנהל תפורום דווקא אין לי בעיה..

ואולי אז יתפנה לחן זמן לקרוא פוסטים לפני שהוא מגיב עליהם תגובה לא קשורה חחחח


טיאסטו עדיין משתמש בתקליטים לפעמים כדי לתקלט - עופר ניסים משתמש בדיסק מוקלט מהבית ותנועות ריקוד כדי לכפות על זה שהוא לא ממקסס

רק בשל כך אין בכלל מקום להעלות תטענה הזו

לגבי טיאסטו משרשמתי היה מעין בדיחה צינית
לגבי עופר אני מקווה מאוד שהוא לא הולך להכנס
זה יהיה פאדיחה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
דווקא לא ובאמת נראה לי שעופר ניסים יותר טוב מטייסטו

ביום שעופר ניסים יעשה איסוס ברמה של טיאסטו (בטעות רשמתי ארמין חחח)אני אחשוב על לחשוב על זה..
בינתיים לא נגרור את זה לוויכוח.. בוא נשמור על האירוניה פה.
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טיאסטו עדיין משתמש בתקליטים לפעמים כדי לתקלט - עופר ניסים משתמש בדיסק מוקלט מהבית ותנועות ריקוד כדי לכפות על זה שהוא לא ממקסס

רק בשל כך אין בכלל מקום להעלות תטענה הזו

לגבי טיאסטו משרשמתי היה מעין בדיחה צינית
לגבי עופר אני מקווה מאוד שהוא לא הולך להכנס
זה יהיה פאדיחה


ההבדל בין עופר ניסים לטייסטו זה שהמיקסים של עופר ניסים עוברים חלק אפילו שהוא הכין אותם בתוכנה..

אולי אם טייסטו יעבור למקסס עם תוכנה יהיה לו יותר קל למקסס בלי בריחות
omergunr
עד שיכולתי להכינס לכל מסיבה שאני רוצה קיבלתי באן מכל מועדון בארץ:sadgreen:

ביגלל דברים כאלה



:eyespop:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
ההבדל בין עופר ניסים לטייסטו זה שהמיקסים של עופר ניסים עוברים חלק אפילו שהוא הכין אותם בתוכנה..

אולי אם טייסטו יעבור למקסס עם תוכנה יהיה לו יותר קל למקסס בלי בריחות


לא אדון שחר
להיות די גיי זה יותר מלרקוד על העמדה

משמכין תסט בבית הוא לא די גיי
הוא סתם ילד שמשחק בלהיות די גיי
גם אם הילד הזה הוא בן 40

אני מעדיף די גיי שעומד מול הקהל ומנגן בלייב מאשר את העופר הזה

אבל ככה אתה

מה זה משנה בעצם אולי עופר לא יגיע בכלל למועודן ישלח תסט שלו שמישהו ישים בסי די גיי וזהו הקהל ירקוד?

אנשים שכחו דבר אחד חשוב שיש לדי גיי על העמדה - הוא מוקד משיכת קהל באופן טבעי

בכל הופעה בעיקר של די גיים מחול אנו רואים את זה
התקהלות של לפחות 50 איש לרוב אף יותר בניסיון להשיג חתימות לבקש קטעים לתקשר עם הדי גיי בזמן הסט
כל זה תורם לחוויה של הקלאבר

אבל לדי גיי יש גם עבודה חוץ מלהיות על העמדה

כשאומרים לך בוא תלמד אותנו איך מכינים פסטה ואז אתה מגיע עם פסטה מוכנה אז לא עשית את המוטל עליך
מה גם שאתה לא יודע איזה אנשים אתה אמור ללמד להכין אולי אלה בכלל אנשים יוצאי איטליה שמעדיפים תיבול קצת אחר על הפסטה?

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא אדון שחר
להיות די גיי זה יותר מלרקוד על העמדה

משמכין תסט בבית הוא לא די גיי
הוא סתם ילד שמשחק בלהיות די גיי
גם אם הילד הזה הוא בן 40

אני מעדיף די גיי שעומד מול הקהל ומנגן בלייב מאשר את העופר הזה

אבל ככה אתה

מה זה משנה בעצם אולי עופר לא יגיע בכלל למועודן ישלח תסט שלו שמישהו ישים בסי די גיי וזהו הקהל ירקוד?

עזוב.. הקהל שמקשיב לעופרה חושב שהוא מנגן את זה בלייב.. יעני יושב על הפלטה מסובב קנובים ויעני יוצאים צלילים.. מפגרים..
Shahar
שמע עם הסט המגעיל שהוא נתן בדיסנילנד אני מעדיף לשמוע דידי הררי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement