return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Windows Genuine Advantage Validation
View this Thread in Original format
YoraY
שלום לכולם ושבוע טוב... :D


תגידו לא מספיק שהיא החברה המצליחה בעולם הם רוצים לעשוק עוד ועוד?!



מה החרא הזה עכשיו נתקע בלי קשר.. כוכב כחול מעצבן....
למי יש את הפאטצ' העדכני ביותר יש לי פה משהו ישן שלא תופס..
Dj Alex (ISR)
פספסתי משהו? :eek:
YoraY
תלא מכיר את ההגנה הזאת שבאה עם העידכוני אבטחה של
XP

הם על הדרך בודקים אם יש לך גירסה חוקית של המערכת הפעלה ובהתאם חוסמים אותך מפני עידכוני אבטחה
Dj Alex (ISR)
לא עידכנתי שנים כלום..
אני עוד עם
SP1
וגם זה בלחץ..
Shahar
אז קודם כל יכלת לא להתקין את זה
דבר שני אתה יכול להסיר אותו..אם זה לא יתן לך אז נסה במצב בטוח
ואם עדיין זה לא יתן לך אז חפש באינטרנט תקובץ
LegitCheckControl.dll
ותשים אותו ב
SYSTEM
אבל עדיף שקודם תנסה להסיר את זה
YoraY
להה אני מחפש תפאטצ' העדכני............

אני לא מנסה להתחמק מזה אני פשוט רוצה לעבור תמסוכה הזאת כדי לקבל תעדכונים כמו בנאדם
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
להה אני מחפש תפאטצ' העדכני............

אני לא מנסה להתחמק מזה אני פשוט רוצה לעבור תמסוכה הזאת כדי לקבל תעדכונים כמו בנאדם


נו מה תדפוק
איזה פאץ'? זאת הדרך להחליט את ה
DLL
ואם יש פאץ' אז זה מה שהוא עושה

הקובץ
DLL הזה פשוט אומר אם הווינדוס חוקי או לא
ופשוט מחליפים אותו לאחד ששם זה מראה שהווינדוס חוקי וככה בעצם אפשר לעדכן

למה לעבוד כמו רובוט בלי לדעת מה עושים..
markfeldman
שחר,

תוכל להנחות אותי מה לעשות צעד אחר צעד ?
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
שחר,

תוכל להנחות אותי מה לעשות צעד אחר צעד ?


קודם כל אני ממליץ בכלל לא להתקין את זה
אבל אם כבר התקנת..
אני ישלח לך קובץ שאתה שם אותו ב
SYSTEM
וככה בעצם המחשב שלך בסדר
YoraY
יש לי 2 קבצים כאלה...
הם לא תופסים... :|

תעלה לאיזה אתר איכסון את מה שיש לך נראה אולי יעבוד..........

markfeldman
quote:
Originally posted by Shahar
קודם כל אני ממליץ בכלל לא להתקין את זה
אבל אם כבר התקנת..
אני ישלח לך קובץ שאתה שם אותו ב
SYSTEM
וככה בעצם המחשב שלך בסדר


למה הכוונה "המחשב שלך בעצם בסדר" ?

כלומר המחשב ימשיך לקבל עדכונים ויזדהה כתוכנית מקורית ?
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
יש לי 2 קבצים כאלה...
הם לא תופסים... :|

תעלה לאיזה אתר איכסון את מה שיש לך נראה אולי יעבוד..........


לי יש ווינדוס חוקי

quote:
Originally posted by markfeldman
למה הכוונה "המחשב שלך בעצם בסדר" ?

כלומר המחשב ימשיך לקבל עדכונים ויזדהה כתוכנית מקורית ?


כן...למרות שלדעתי אם יש לך פיירוול ואנטיוירוס אתה לא צריך תעדכונים
ויש עוד דרך אפשרית שהיא בעצם פקודה שאתה צריך להקיש כל פעם שאתה נכנס ל
WINDOWS UPDATE
אני יכתוב אותה יותר מאוחר אחרי התוכנית שלי כי אני צריך לחפש איפה רשמתי את זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement