|
אני חדש פה בפורום,איביזה
|
View this Thread in Original format
| lishaibs |
שלום אני חדש פה בפורום.
אחרי חיפוש בגוגל על איביזה, הגעתי לפורום שלכם והבנתי שיש פה לא מעט אנשים שהיו שם.
אני ועוד שני חברים, בגילאי 21 מתכננים לטוס לשם באוגוסט.
בקיץ שעבר היינו באיה נאפה , בשבוע של טירוף, היה כיף לא נורמלי, ומיד כשנחתנו בארץ אמרנו - שנה הבאה- שידרוג-איביזה!!!
השאלה שלי היא אם לחבר'ה כמונו, שלא נוסעים לשם בשביל המוזיקה, או בשביל להיות במסיבה של אחד הדיג'יים הגדולים בעולם, יש סיבה לנסוע לשם, והאם בכל זאת נהנה?
אנחנו נוסעים בשביל לפרוק עייפות משנה של לימודים,במטרה לעשות כיף 24 שעות ביממה. אנחנו יותר מתעניינים בחופים טובים, מסיבות טובות, בחורות , ספורט ימי וכאלה.
אנחנו גם ממש לא פריקים של טראנס ומוזיקה אלקטרונית,לא איכפת לי אם יתנגן גם משהו אחר, העיקר שתהיה אווירה של טירוף ושיכרון חושים במועדון.
מה אתם אומרים??? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by lishaibs
שלום אני חדש פה בפורום.
אחרי חיפוש בגוגל על איביזה, הגעתי לפורום שלכם והבנתי שיש פה לא מעט אנשים שהיו שם.
אני ועוד שני חברים, בגילאי 21 מתכננים לטוס לשם באוגוסט.
בקיץ שעבר היינו באיה נאפה , בשבוע של טירוף, היה כיף לא נורמלי, ומיד כשנחתנו בארץ אמרנו - שנה הבאה- שידרוג-איביזה!!!
השאלה שלי היא אם לחבר'ה כמונו, שלא נוסעים לשם בשביל המוזיקה, או בשביל להיות במסיבה של אחד הדיג'יים הגדולים בעולם, יש סיבה לנסוע לשם, והאם בכל זאת נהנה?
אנחנו נוסעים בשביל לפרוק עייפות משנה של לימודים,במטרה לעשות כיף 24 שעות ביממה. אנחנו יותר מתעניינים בחופים טובים, מסיבות טובות, בחורות , ספורט ימי וכאלה.
אנחנו גם ממש לא פריקים של טראנס ומוזיקה אלקטרונית,לא איכפת לי אם יתנגן גם משהו אחר, העיקר שתהיה אווירה של טירוף ושיכרון חושים במועדון.
מה אתם אומרים??? |
אני אומר..
בוא נתחלף!
סתם..
סעו סעו.. בחורות.. אחלה נוף.. ים.. תתפרקו וגם תשמעו מוסיקה איכותית. |
|
|
| uzi |
| ממממ.... אם לא חשובה לכם המוזיקה כל כך... אז איביזה היא יקרה וקצת מיותרת. יש באירופה מלא מקומות יפים וערי טיירות ונופש נהדרות. |
|
|
| ozone |
| quote: | Originally posted by uzi
ממממ.... אם לא חשובה לכם המוזיקה כל כך... אז איביזה היא יקרה וקצת מיותרת. יש באירופה מלא מקומות יפים וערי טיירות ונופש נהדרות. |
נכון אבל אם הוא חשב על זה בכילל אז כניראה יש תקציב...
חוץ מזה באיביזה יש מסיבות כימעט נון סטופ, תמיד אפשר לימצוא משהו...
לגבי בחורות אין מה לידאוג,שיכרון חושים גם לא יחסר :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
הייתי באיביזה במשך שבוע שנה שעברה
תמיד קורה שם משהו
יש ים מסיבות בכל יום
מסיבות חוף עם מאות אנשים
מוזיקה נעה מהאוס עד טראנס על רוב גווניהם ככה שבאמת לא תהיו חייבים להתקע דווקא על סגנון מסוים
תנסו לזרום לאן שרוב הקהל זורם
בנות ממש ממש לא חסר והן מגיעות משלל ארצות ויבשות
ברור שההנאה לחובב מוזיקה אלקטרונית היא עצומה
אבל אני לא בטוח שיש עוד מקומות בעולם (אולי הקרנבל בברזיל ואירועים דומים שכאלה) שיכול לספק הנאה ברמות שאיביזה מספקת אפילו למי שלא מגיע לשם בשביל המוזיקה |
|
|
| gErver |
הרבה מושג בקשר לאיביזה אין לי,
די ידוע שכניסה למסיבות עולה לא מעט כסף,
אז אם אתה לא בעניין.. יש דאנסבארים ועוד בילויים מן הסתם
ספורט ימי ובכלל ספורט לא נראה לי שחסר שם...
אני חודש הבא באיה נאפה,
..אם יש למישהו המלצות שירגיש חופשי לפרוק |
|
|
| lishaibs |
| quote: | Originally posted by uzi
ממממ.... אם לא חשובה לכם המוזיקה כל כך... אז איביזה היא יקרה וקצת מיותרת. יש באירופה מלא מקומות יפים וערי טיירות ונופש נהדרות. |
כמו ??
אנחנו מפחדים ללכת למקום שבו נתאכזב, למקום שנשווה אותו לאיה נאפה והוא יהיה פחות טוב.
לכן חשבנו ללכת על בטוח, על איביזה.
אז אם באמת יש שם ספורט ימי, ים בחורות, תחושת טירוף,וכמובן מסיבות מעולות כניראה שנלך לשם, אנחנו מודעים למחיר. |
|
|
| m0sh |
טוב אני יתרום קצת מהידע שלי
אני באיביזה הייתי פעמיים -פעם ראשונה שבוע עם חברים
פעם שנייה לבד לחודש למרות שזה היה אמור להיות יותר סעמק
אני יכול להגיד לך שהחברים שנסעתי איתם בפעם הראשונה לא היו בכלל בקטע של המוזיקה הזאת וכמוך היו באיה נאפה ונהנו...הם אוהבים ראפ וכ"ו
הם אמרו לי שהצעתי להם בפעם הראשונה שהם נהנו באיה נאפה ומה כבר יכול להיות ?
אחרי הטיול הזה הם סתמו את הפה ורק הודו לי
אני יגיד לך ככה,המוזיקה -אם בים או ברוב המסיבות לא יהיו ממש בשבילך
אבל,זה לא אומר שאתה לא תוכל ללמוד לאהוב אותה
יש הרבה פאנקי האוס באיביזה וזה מה שהולך שם כמו שפה הולך ראפ,למרות זאת יש דאנס בארים של ראפ בווטאנד שהם מגניבים...
אני חושב ומאמין שתוכל להיכנס למוזיקה הזאת ולהנות מאד
פשוט לזרום זה הכי חשוב
ועוד משהו,במועדון פאצ'ה יש חדר נוסף ששם תמיד יש ראפ עם די ג'איים ברמה הכי גבוהה...אני הייתי בליין פיור פאצ'ה והבנתי מהם(אני נשארתי ברחבה הראשית,דני האוולס) שזה היה הדי ג''איי ראפ הכי טוב שהם שמעו
אז את זה יש שם
עכשיו יש שלל מסיבות שכדאי ללכת
אתה חייב להיות באמנזיה במסיבת קצף...וגם בקרים אפשר ללכת ,מתי שיש את תותחי הקרח
we love sundys at space
זה מסיבה מ8 בבוקר עד 6 יום למחרת-שאגב הסיבה היחידה שזה לא 24 שעות זה בגלל החוק שאסור למכור אלכוהול במשך יותר מ22 שעות
ויש עוד שלל דברים חשובים...אבל דבר אחד בטוח ... אתה תהנה ממש!
אני ממש יכול להמליץ לך הרבה דברים ,כי אני גם מאמין שאני יותר בראש שלך מאשר אנשים אחרים שהם פשוט פריקים איביזה והם לא נחים לרגע ועם תפיסה קצת שונה
בכל מקרה תהנה!
אני לא יודע מתי אני שוב חוזר...השנה זה יהיה תאילנד...אולי שנה הבאה
נ.ב:ספורט ימי יש,חופים טובים יש
ובחורות יש בשפע כמובן...חבל שהרוב בריטים שם |
|
|
| gErver |
אח תענוג אחי..
אני מתחיל לחשוש קצת, התאריך יציאה שלנו בתחילת יוני
יש לי הרגשה שאין שם מה לעשות..
ניסיתי לבדוק באתרים באינטרנט, ולא ממש מעודכנים הפרטים על הסצנה שם
הייתי שם באפריל 2003 והיה שם די ריק יחסית לעונה,
רוב המועדונים הגדולים כמו הקסטאל היו סגורים..
אפילו שנהינו וחרשנו תמקום,
לא רוצה לחזור על הטעות הזאת עוד פעם... |
|
|
| DjChook |
ולמה אתה חושב שיוני זה יותר טוב?
העונה שם היא בעיקרון יוני-ספטמבר
אבל בהחלט הלהיט זה יולי-אוגוסט
שתדע, שישראלים חורשים את איה נאפה בעיקר ביולי לפי מה שאני הבנתי
אני ממליץ לסוע בסוף אוגוסט... |
|
|
| gErver |
לא אמרתי שיוני זה יותר טוב..
אמרתי שהטיול מתוכנן נכון להיום לתחילת יוני..
וקצת מפחיד אותי שלא יהיה שם כלום לעשות.
יולי אוגוסט לא בא בחשבון,
...ספטמבר נשמע סבבה אבל רחוווווווק |
|
|
|
|