return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אני חדש פה בפורום,איביזה
View this Thread in Original format
lishaibs
שלום אני חדש פה בפורום.
אחרי חיפוש בגוגל על איביזה, הגעתי לפורום שלכם והבנתי שיש פה לא מעט אנשים שהיו שם.
אני ועוד שני חברים, בגילאי 21 מתכננים לטוס לשם באוגוסט.
בקיץ שעבר היינו באיה נאפה , בשבוע של טירוף, היה כיף לא נורמלי, ומיד כשנחתנו בארץ אמרנו - שנה הבאה- שידרוג-איביזה!!!

השאלה שלי היא אם לחבר'ה כמונו, שלא נוסעים לשם בשביל המוזיקה, או בשביל להיות במסיבה של אחד הדיג'יים הגדולים בעולם, יש סיבה לנסוע לשם, והאם בכל זאת נהנה?

אנחנו נוסעים בשביל לפרוק עייפות משנה של לימודים,במטרה לעשות כיף 24 שעות ביממה. אנחנו יותר מתעניינים בחופים טובים, מסיבות טובות, בחורות , ספורט ימי וכאלה.

אנחנו גם ממש לא פריקים של טראנס ומוזיקה אלקטרונית,לא איכפת לי אם יתנגן גם משהו אחר, העיקר שתהיה אווירה של טירוף ושיכרון חושים במועדון.

מה אתם אומרים???
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by lishaibs
שלום אני חדש פה בפורום.
אחרי חיפוש בגוגל על איביזה, הגעתי לפורום שלכם והבנתי שיש פה לא מעט אנשים שהיו שם.
אני ועוד שני חברים, בגילאי 21 מתכננים לטוס לשם באוגוסט.
בקיץ שעבר היינו באיה נאפה , בשבוע של טירוף, היה כיף לא נורמלי, ומיד כשנחתנו בארץ אמרנו - שנה הבאה- שידרוג-איביזה!!!

השאלה שלי היא אם לחבר'ה כמונו, שלא נוסעים לשם בשביל המוזיקה, או בשביל להיות במסיבה של אחד הדיג'יים הגדולים בעולם, יש סיבה לנסוע לשם, והאם בכל זאת נהנה?

אנחנו נוסעים בשביל לפרוק עייפות משנה של לימודים,במטרה לעשות כיף 24 שעות ביממה. אנחנו יותר מתעניינים בחופים טובים, מסיבות טובות, בחורות , ספורט ימי וכאלה.

אנחנו גם ממש לא פריקים של טראנס ומוזיקה אלקטרונית,לא איכפת לי אם יתנגן גם משהו אחר, העיקר שתהיה אווירה של טירוף ושיכרון חושים במועדון.

מה אתם אומרים???

אני אומר..
בוא נתחלף!
סתם..
סעו סעו.. בחורות.. אחלה נוף.. ים.. תתפרקו וגם תשמעו מוסיקה איכותית.
uzi
ממממ.... אם לא חשובה לכם המוזיקה כל כך... אז איביזה היא יקרה וקצת מיותרת. יש באירופה מלא מקומות יפים וערי טיירות ונופש נהדרות.
ozone
quote:
Originally posted by uzi
ממממ.... אם לא חשובה לכם המוזיקה כל כך... אז איביזה היא יקרה וקצת מיותרת. יש באירופה מלא מקומות יפים וערי טיירות ונופש נהדרות.


נכון אבל אם הוא חשב על זה בכילל אז כניראה יש תקציב...
חוץ מזה באיביזה יש מסיבות כימעט נון סטופ, תמיד אפשר לימצוא משהו...
לגבי בחורות אין מה לידאוג,שיכרון חושים גם לא יחסר :)
Glenn-Holmes
הייתי באיביזה במשך שבוע שנה שעברה

תמיד קורה שם משהו
יש ים מסיבות בכל יום
מסיבות חוף עם מאות אנשים
מוזיקה נעה מהאוס עד טראנס על רוב גווניהם ככה שבאמת לא תהיו חייבים להתקע דווקא על סגנון מסוים
תנסו לזרום לאן שרוב הקהל זורם
בנות ממש ממש לא חסר והן מגיעות משלל ארצות ויבשות
ברור שההנאה לחובב מוזיקה אלקטרונית היא עצומה
אבל אני לא בטוח שיש עוד מקומות בעולם (אולי הקרנבל בברזיל ואירועים דומים שכאלה) שיכול לספק הנאה ברמות שאיביזה מספקת אפילו למי שלא מגיע לשם בשביל המוזיקה
gErver
הרבה מושג בקשר לאיביזה אין לי,

די ידוע שכניסה למסיבות עולה לא מעט כסף,
אז אם אתה לא בעניין.. יש דאנסבארים ועוד בילויים מן הסתם
ספורט ימי ובכלל ספורט לא נראה לי שחסר שם...

אני חודש הבא באיה נאפה,
..אם יש למישהו המלצות שירגיש חופשי לפרוק
lishaibs
quote:
Originally posted by uzi
ממממ.... אם לא חשובה לכם המוזיקה כל כך... אז איביזה היא יקרה וקצת מיותרת. יש באירופה מלא מקומות יפים וערי טיירות ונופש נהדרות.


כמו ??

אנחנו מפחדים ללכת למקום שבו נתאכזב, למקום שנשווה אותו לאיה נאפה והוא יהיה פחות טוב.
לכן חשבנו ללכת על בטוח, על איביזה.

אז אם באמת יש שם ספורט ימי, ים בחורות, תחושת טירוף,וכמובן מסיבות מעולות כניראה שנלך לשם, אנחנו מודעים למחיר.
m0sh
טוב אני יתרום קצת מהידע שלי
אני באיביזה הייתי פעמיים -פעם ראשונה שבוע עם חברים
פעם שנייה לבד לחודש למרות שזה היה אמור להיות יותר סעמק

אני יכול להגיד לך שהחברים שנסעתי איתם בפעם הראשונה לא היו בכלל בקטע של המוזיקה הזאת וכמוך היו באיה נאפה ונהנו...הם אוהבים ראפ וכ"ו

הם אמרו לי שהצעתי להם בפעם הראשונה שהם נהנו באיה נאפה ומה כבר יכול להיות ?
אחרי הטיול הזה הם סתמו את הפה ורק הודו לי

אני יגיד לך ככה,המוזיקה -אם בים או ברוב המסיבות לא יהיו ממש בשבילך
אבל,זה לא אומר שאתה לא תוכל ללמוד לאהוב אותה
יש הרבה פאנקי האוס באיביזה וזה מה שהולך שם כמו שפה הולך ראפ,למרות זאת יש דאנס בארים של ראפ בווטאנד שהם מגניבים...
אני חושב ומאמין שתוכל להיכנס למוזיקה הזאת ולהנות מאד
פשוט לזרום זה הכי חשוב

ועוד משהו,במועדון פאצ'ה יש חדר נוסף ששם תמיד יש ראפ עם די ג'איים ברמה הכי גבוהה...אני הייתי בליין פיור פאצ'ה והבנתי מהם(אני נשארתי ברחבה הראשית,דני האוולס) שזה היה הדי ג''איי ראפ הכי טוב שהם שמעו
אז את זה יש שם

עכשיו יש שלל מסיבות שכדאי ללכת
אתה חייב להיות באמנזיה במסיבת קצף...וגם בקרים אפשר ללכת ,מתי שיש את תותחי הקרח
we love sundys at space
זה מסיבה מ8 בבוקר עד 6 יום למחרת-שאגב הסיבה היחידה שזה לא 24 שעות זה בגלל החוק שאסור למכור אלכוהול במשך יותר מ22 שעות
ויש עוד שלל דברים חשובים...אבל דבר אחד בטוח ... אתה תהנה ממש!

אני ממש יכול להמליץ לך הרבה דברים ,כי אני גם מאמין שאני יותר בראש שלך מאשר אנשים אחרים שהם פשוט פריקים איביזה והם לא נחים לרגע ועם תפיסה קצת שונה

בכל מקרה תהנה!
אני לא יודע מתי אני שוב חוזר...השנה זה יהיה תאילנד...אולי שנה הבאה


נ.ב:ספורט ימי יש,חופים טובים יש
ובחורות יש בשפע כמובן...חבל שהרוב בריטים שם
DjChook
quote:
Originally posted by gErver
אני חודש הבא באיה נאפה,
..אם יש למישהו המלצות שירגיש חופשי לפרוק


אממ איה נאפה 2004 שלי עם חברים
http://www.tranceaddict.com/forums/...light=agia+napa

איה נאפה שלי ושל רועי 2003.
http://www.tranceaddict.com/forums/...ht=%F0%E0%F4%E4
gErver
quote:
Originally posted by DjChook
אממ איה נאפה 2004 שלי עם חברים
http://www.tranceaddict.com/forums/...light=agia+napa

איה נאפה שלי ושל רועי 2003.
http://www.tranceaddict.com/forums/...ht=%F0%E0%F4%E4


אח תענוג אחי..

אני מתחיל לחשוש קצת, התאריך יציאה שלנו בתחילת יוני
יש לי הרגשה שאין שם מה לעשות..

ניסיתי לבדוק באתרים באינטרנט, ולא ממש מעודכנים הפרטים על הסצנה שם
הייתי שם באפריל 2003 והיה שם די ריק יחסית לעונה,
רוב המועדונים הגדולים כמו הקסטאל היו סגורים..
אפילו שנהינו וחרשנו תמקום,
לא רוצה לחזור על הטעות הזאת עוד פעם...

DjChook
ולמה אתה חושב שיוני זה יותר טוב?
העונה שם היא בעיקרון יוני-ספטמבר
אבל בהחלט הלהיט זה יולי-אוגוסט

שתדע, שישראלים חורשים את איה נאפה בעיקר ביולי לפי מה שאני הבנתי
אני ממליץ לסוע בסוף אוגוסט...
gErver
לא אמרתי שיוני זה יותר טוב..

אמרתי שהטיול מתוכנן נכון להיום לתחילת יוני..
וקצת מפחיד אותי שלא יהיה שם כלום לעשות.

יולי אוגוסט לא בא בחשבון,
...ספטמבר נשמע סבבה אבל רחוווווווק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement